vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 1. mars 2011 #101 Skrevet 1. mars 2011 Jepp, jeg lar det gå litt sport i det, har egentlig sagt at hvis ikke tanta er dukket opp på lørdag, så blir det testing. Det er jammen lenge til! Må si jeg var litt nedfor tidligere idag da jeg trodde tanta kom, men har ikke fått noen flere murringer nå. Kunne sikkert spart meg mange grå hår om jeg hadde testet nå, men nå er det liksom blitt litt at jeg må vente til lørdag.Prøve å være tålmodigheten selv er vanskelig! :-)
sunshinexoxo Skrevet 1. mars 2011 #102 Skrevet 1. mars 2011 Er lenge å vente..er nesten ikke til å holde ut!! Jeg er sååå kvalm nå jeg, har så lyst til å kjøpe en test i morgen! Greia her da, er at søsteren min har nettopp funnet ut at hun er gravid. Det er hennes første barn, kom uplanlagt, men hun gleder seg veldig. Blir stas vettu, så er nesten redd for at jeg skal være gravid nå! Vil ikke ta i fra henne oppmerksomheten : ) Tenkte jeg skulle vente til helga med å teste jeg også! Kanskje vi skulle ha lagd en deal på det?
pia-mor77 Skrevet 2. mars 2011 #103 Skrevet 2. mars 2011 Hadde ikm 28. feb, fortsatt ingen TR.. Kjøpte en clearblue i går, og testa på kvelden. Negativ test. Men har fortsatt ikke fått tanta og hun kommer vanligvis helt presist kl 11 på ikm dagen! Skjønner ikke dette jeg.. jaja 2 dager over ikm nå - tester på nytt om hun ikke dukker opp om 2 dager.
sunshinexoxo Skrevet 2. mars 2011 #104 Skrevet 2. mars 2011 baby i 2011?: Hadde du EL når du skulle da? Hvis ikke kan det jo være at EL er forsinket. Om du er gravid, så kanskje du har for lite hcg til at det vises på noen test enda.
Make№4 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #105 Skrevet 2. mars 2011 Da kom TR en dag senere enn normalt,og det skyldes vel pergoen. Har sinnsykt menssmerter,noe jeg aldri bruker ha men dette er vel også pga pergoen. Da går jeg inn i pp16 og min første pausemnd etter pergo.. Bedre lykke neste gang!!:-)
Evigoptimisten Skrevet 2. mars 2011 #106 Skrevet 2. mars 2011 Jeg tok en test i går morges, og den var ikke overraskende, negativ. Følelsen av at TR er på vei, er sterkere og sterkere, og jeg har gitt opp denne ppèn. Skikkelig nedtur, og er skikkelig deppa, gråter og gråter, fordi jeg er så frustrert!!! Tanken på at jeg kanskje aldri skal få egene barn er vond. Jeg må endre nicket mitt, for det passer tydeligvis ikke meg lenger! hehe. For nå er jeg bare negativ....og alt føles håpløst! Jaja, man kan vel bare gjøre en ting og brette opp armene, og gå videre.. Nå må jeg bare ta meg sammen og ha fokus på å leve et "normalt" liv, og ikke la dette prøvegreiene ta fullstendig overhånd! Man blir jo bare deppa! Make№4, kjedelig med TR på deg også. Takk for pergotips! Vi får bare stå på videre. Krysser fingrene for dere andre, og beklager mitt negative innlegg, men måtte bare få ut litt frustrasjon!!!
*Sammy* Skrevet 2. mars 2011 #107 Skrevet 2. mars 2011 Jeg tror det psykiske kan stoppe mange i å bli gravide mange ganger, har flere eksempler på det : Søstra til kusina mi sin kjæreste hadde prøvd i over 10 år, vært til utredning og ikke funnet noe galt, de fikk prøverør og ble ikke gravide. Så når hun var 36 år ga de opp, og bestemte seg for å adoptere og satte i gang prosessen. Hun ga opp tanken på egne barn, og plutselig ble hun så uggen uten at hun tenkte over det, og vips hva skjer? Hun blir gravid, de har verdens skjønneste tuppe på 1,5 år i dag ! En annene venninne brukte 5 år på å bli gravid, og en annen igjen 3,5 år, så ikke gi helt opp da.. Lykke til !
Smurfebaby Skrevet 2. mars 2011 #108 Skrevet 2. mars 2011 1 dag over IKM, ingen tegn til tr Låv og håpe Har heller ingen symptomer.. men det er kanskje like greit, blir kanskje ikke så skuffet "når" tr kommer :/ tenker at egentlig kan den bare komme nå, så vi får begynt på pp2 Krysser fingrene for oss :-)
pia-mor77 Skrevet 2. mars 2011 #109 Skrevet 2. mars 2011 Der kom tanta ja! Æsj!! Hadde egentlig tenkt å ta en pause i prøvinga nu om det ikke klaffa denne mnd heller, men har ombestemt meg. Dette tar tid - og det er sikkert helt ok å være født i dedember også Lykke til alle dere andre!!! Teste etter EL skal jeg så absolutt gjøre nå i min 7 pp. Noen av dere som tester El? Hvordan fungerer disse El testene i så fall?
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 2. mars 2011 #110 Skrevet 2. mars 2011 Sunshinexoxo: Visst kan vi ha en testedag, lørdag da eller? Hvis ikke tanta er kommet innen den tid. Håpet har økt litt på at den kanskje ikke kommer? Tross nistirring, har jeg ikke fått noe rosa på papiret ennå, og det burde dukket opp no om tanta er på vei. Håper det ikke blir noen overraskelser da. Baby i 2011?: Jeg testet el med clearblue el-tester. Var en monitor som du satte strimler inni. Hadde du ikke el, fikk du en rund sirkel, hvis det var el fikk du smilefjes. Begynte å teste dag 9, og el dukket opp dag 11. Står på pakken når du kan begynne å teste for din syklus lengde. Håper det gjorde suksess da, for vet ihvertfall at vi traff el denne pp'en da,
sunshinexoxo Skrevet 2. mars 2011 #111 Skrevet 2. mars 2011 vaskedama+♂ 3pp: Vi kan godt ta sats på det! Nå har jeg bestilt tester da..slik at jeg skal slippe å teste før, får håpe de er fremme innen lørdag : ) Nei, nå må vi bare krysse fingrene her..den har ikke dukket opp her heller og jeg er fortsatt så kvalm at jeg lurer på om jeg kanskje er syk! Er det noe tullerusk ute å går?
november2011 Skrevet 3. mars 2011 #112 Skrevet 3. mars 2011 IKM i dag, testet positivt på graviditetstest i dag. Brukt vitex denne måneden.
lykkeliten1 Skrevet 3. mars 2011 #114 Skrevet 3. mars 2011 nsha: gratulerer! Håper den sitter godt! For min del gikk det rett i vasken. Som vanlig.... Med pergo, uten pergo,,, ingenting som gjør susen. TR kom i dag. Fikk noen små hit på madag og i går, men i dag full fyr... Æsj, er så drittlei... Har liksom ikke lyst til å bli en mamma langt opp i 40 årene heller. (mener ikke at det er noe feil, altså, bare har ikke lyst til det) Blir nok ingen 2011-baby på meg.... Nei, dette var en negativt innlegg, men må liksom få ut litt også...
sunshinexoxo Skrevet 3. mars 2011 #115 Skrevet 3. mars 2011 Gratulerer så mye med positiv test nsha! : )
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 3. mars 2011 #116 Skrevet 3. mars 2011 Gratulerer nsha med positiv test! sunshinexoxo: Har kvalme på høyt plan her også, og reagerer på alle mulige lukter, holder sikkert på å kaste opp 50 ganger for dagen på makrell i tomat, hunder og fiskelukt. Som jeg ikke reagerer så sterkt på ellers... Hmm.. Fikk litt bange anelser da jeg fikk 2 dråper blod på papiret idag, må si at humøret sank en del hakk, men har ikke fått noe mer etter det! :-) Skulle ønske det var lørdag idag!! Herregud, hvordan skal jeg klare å vente enda en dag?
sunshinexoxo Skrevet 4. mars 2011 #117 Skrevet 4. mars 2011 vaskedama+♂ 3pp: Mens du snakker om mat fra havet (hehe, ikke at den boksen kommer derifra men) jeg brakk men nesten da jeg gikk forbi rekedisken i butikken. Fyyysj! Jeg er ingen fan av akkurat reker da, men reagerer aldri sånn. Jeg er fremdeles kvalm, gjennom hele dagen-sånn opp og ned. I går tidlig, så begynte jeg å kjenne noe i eggstokkene..av alle ting-så vet ikke helt hva som skjer her? Begynner nesten å lure på om kanskje kroppen ikke slapp egget under el og at den prøver på ny? Men det er ikke smerter. Samt, når jeg tisset i overigår (hoooooldt jo på å tisse på meg) så strakk det til skikkelig i lysken! (Som jeg også nå da har vært øm i) To dager over nå..og begynner selvfølgelig å lure på om tanta er på vei : ) Så lenge den holder seg unna, så tester jeg på lørdag..om da testene er på plass i postkassa! 2 dråper blod ja, da er det vel enten spotting eller noe annet? : ) Du får svi av en test å se
Smurfebaby Skrevet 4. mars 2011 #118 Skrevet 4. mars 2011 pp1 = x pp2 neste Satser på at denne runden blir litt mere produktiv Er klar for ny liste og ny skravletråd Lykke til dere som fortsatt har en mulighet
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 4. mars 2011 #119 Skrevet 4. mars 2011 Tror ikke de dråpene var spotting, pleier å få lyserosa utflod før mens (mmmm nammenam!). Men nå var det liksom friskt rødt i ett tørk, og ikkeno mer. Er over 1 dag nå på ikm, har ikke vært så kvalm idag heldigvis, men har vært kjempetrøtt idag. Sovna på sofaen også, stakkar gutten min, ikke så mye han har sett mamma idag, også sovner jeg.. :-( Ikkeno tegn til tanta ennå da, og ingen pms, roligheten selv for tiden! :-)
sunshinexoxo Skrevet 5. mars 2011 #120 Skrevet 5. mars 2011 Huff..ikke få altfor dårlig samvittighet ovenfor gutten din nå da, det ordner seg : ) Hmm..spennende altså! Nå er jo testedagen her..blir spennende å se! : )
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 5. mars 2011 #121 Skrevet 5. mars 2011 Spent i dag, vaskedama, håper du snart kommer inn med en positiv oppdatering her :-D Her dukket tanta opp 3.mars (som forventet dessverre...) og jeg er klar for neste pp, går på med friskt mot :-)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 5. mars 2011 #122 Skrevet 5. mars 2011 Da har jeg fått konstatert at tanta ikke kommer på veeldig lenge! he he Så da har jeg regnet at jeg er 4+2, symptomene har avtatt litt. Har regnet med at jeg ville få supervonde pupper engang til, slik som ved forrige graviditet, men det har uteblitt. Heldigvis! :-) Hvordan går det med deg da sunshinexoxo? Har du tatt en test?
sunshinexoxo Skrevet 5. mars 2011 #124 Skrevet 5. mars 2011 vaskedama+♂ 3pp: Nei!?? Så moro!! Gratulerer så mye! : ) Nå er du vel glad hva? Symptomene tar seg sikkert opp igjen etterhvert..du slipper nok ikke unna Haha! Joda, jeg testet jeg..men var da blendahvitt her! 3 dager over og ikke tegn på at mensen er i anmarsj! : O Derfor jeg satt testedag til mandag, testet positivt 5 dager over sist jeg var gravid. Får bare vente å se nå da, dropper testing på et par dager Fortsatt kvalm også..merkelige greier.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 5. mars 2011 #125 Skrevet 5. mars 2011 Tusen takk dere, håper det blir positive tester snarlig på resten av gjengen her snart, ikke vært så veldig mange positive tester her inne dessverre! sunshinexoxo: Håper det er det samme med deg nå da, at testen rett og slett ikke slår ut ennå! Det er jo det der med de sensitive luktesansene våre som slår ut nå da, så tror nok du er gravid jeg! Er litt sliten, så sover litt sammen med lillegutt når han sover, ikke at jeg får sjans til det på jobb, så blir spennende å se hvordan det går, er lenge igjen av svangerskapet ennå! Klem klem til dere alle! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå