vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 8. februar 2011 #26 Skrevet 8. februar 2011 Uff da.. Vet liksom ikke hva jeg skal si.. Må ha vært helt grusomt. Var du langt på vei?
Micmac Skrevet 9. februar 2011 #27 Skrevet 9. februar 2011 Hmm Nei jeg hadde nøyaktig på dagen 14 dager igjen til termin da jeg ble satt i gang. Men hun kunne vært reddet. fordi min lege sendte meg til sykehsuet den 22 desember fordi han mente det var lite fostervann og at jeg burde vært satt åpmodning. Kom på sykehuset og møtte den hovneste overlegen i manns minne som sendte meg hjem med beskjd om at her var alt i orden og at vekta til barnet betydde ingenting. Men hvis jeg ikke kjente liv lengre måtte jeg komme tilbake. :( 31.12 døde lille jenta vår og når hun ble født var hun skralle 2068 gr og 44 cm noe som er aaaaaalt for lite. Overlegen hadde bomma på vekstekstimering på unersøkelsen og satt vekta til 2400. arrrgh.. Så hun sa bare når hun fikk vite at barnet var dødt i ettertid at: I etterpåklokskapet skulle vi kanskje tatt henne ut da.
Tråddreper Skrevet 9. februar 2011 #28 Skrevet 9. februar 2011 Ja då hoppe eg frå IKM uke 6 debatten å inn her.. Da gjekk dårlig 3pp, so no er det i gang med 4pp. Krysse fingrane for at det går som ein drøm denne mnd, for oss alle her Nytt denne pp: CB fertilitetsmonitor og Vitex. Vurdere og å kjøpe inn noken av desse hostesaftflaskene som tynne ut slimhinnene, samt kanskje wild yam. Her satsast da på fult:D
Smurfebaby Skrevet 9. februar 2011 #29 Skrevet 9. februar 2011 Hei Dette er nytt for meg. Er i 1 pp med IKM 1 mars. Blir kjempe spennende å prøve Får lese litt å se hvilke erfaringer dere andre har =)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 9. februar 2011 #30 Skrevet 9. februar 2011 Helt utrolig enkelte har rett og slett ikke evnen til å høre etter hva en sier.. Så utrolig unødvendig.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 10. februar 2011 #31 Skrevet 10. februar 2011 Jaja, her har tanta forlatt åstedet, så får begynne å teste etter el om noen få dager.. Hvordag går det med dere damer da?
snuppo Skrevet 10. februar 2011 #32 Skrevet 10. februar 2011 idag har jeg kjøpt wild yam. spennede å se om det funker
Micmac Skrevet 12. februar 2011 #33 Skrevet 12. februar 2011 Vel... Her er det EL 15 ca, skulel begytn prøvingen i går, men her ligger både jeg og mannen med 40 i feber og troll influensa. så håper det gir seg. UMIDDELBART.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 12. februar 2011 #34 Skrevet 12. februar 2011 Fysj, sender deg masse blifrisk-støv og masse babystøv i samme slengen Kjedelig å ligge syk!!! Her ligger jeg og ser på gamle episoder av jordmødrene..aua,kan ikke huske at det var sååå vondt..hehe
Micmac Skrevet 12. februar 2011 #35 Skrevet 12. februar 2011 hehe tusen takk. Æ for min del skal vel klar og lur inn litt morra kos i morra tidlig. Ja skal se den gamle sesongen i morgen, så den nye i dag:) Æ huska det ikke som så ondt, men æ vet ikke, Æ SKAL gjerne gjør det igjen hvis det e det som må til for og få en levanes unge.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 13. februar 2011 #36 Skrevet 13. februar 2011 Ja, uff...du skal se det går bra denne gangen Får håpe det klaffer kjapt for deg! Jeg husker det egentlig ikke som veeeldig vondt heller, men når jeg ser fødsler så husker jeg jo litt..Har riktignok to store barn da, en på rett over 4 kg og en på nesten 4.5 kg..så håper at nestemann ikke blir sååå stor, siden det var den første som var størst.
lykkeliten1 Skrevet 13. februar 2011 #37 Skrevet 13. februar 2011 Jeg slenger meg på her...Er i pp 25 og nå vil vil vil vil vil vil vi så gjerne..... Har IKM onsdag i uke 9. Har vi en liste for IMK`ere i uke 9? Håper det blir mange positive tester denne pp....!
Smurfebaby Skrevet 13. februar 2011 #38 Skrevet 13. februar 2011 Skal teste for EL i dag, har vel ca den 15. Håpe !! =) Så er det bare å vente i spenning. Men, dette er jo 1 pp så skal ikke bli for ivrig heller ( Det er jo bare LITT vanskelig ) Lykke til alle :-)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 13. februar 2011 #39 Skrevet 13. februar 2011 Har begynt å teste for el, aner ikke hvilken syklus jeg har lengre. Hadde 28 før jeg fikk gutten vår, men har fått fler nå der jeg hadde 26 dager. Men begynte igår, negative så langt. Har 5 tester igjen da, håper bare at el kommer og går før mannen rekker å reise på jobbreise snart!
Smurfebaby Skrevet 13. februar 2011 #40 Skrevet 13. februar 2011 Har å hatt litt varierene syklus 26 - 28 - 27 osv.. Mest 26 dager, men tester for sikkerhets skyld. Burde være possitiv i dag da. Håper du får den snart så dere rekker det
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 13. februar 2011 #41 Skrevet 13. februar 2011 Satser på at testen er positiv enten i morgen eller på tirsdag. Vet ikke om vi skal prøve neste måned iom at vi dermed får ikm i desember, midt i juletid og alt, kanskje vi bare skal skippe prøving da.. Huff, håper vi får det til denne gangen! Forrige gang ble ihvertfall helt ødelagt av mannens reising..
Make№4 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #42 Skrevet 14. februar 2011 Da er jeg på dag 14 og negativ EL test så da ser det ut som om syklusen min blir noen dager lengre denne mnd...kjenner heller ikke noe til om den nærmer seg heller og det er merkelig ettersom jeg alltid merker EL.. Leser og ser det er vanlig at kan den forsinkes noen dager når man går på pergo, så får bare holde koken og stå på i senga...;-P Har vurdert å hoppe over neste mnds prøving her også,egentlig ikke lyst å havne på føden midt i julestria...meen da kansje jeg slipper den store julemiddagen dette året da...hihi..:-D Men vi får se,vanskelig å slutte prøvinga også...
lykkeliten1 Skrevet 14. februar 2011 #43 Skrevet 14. februar 2011 Nå får vi bare stå på skikkelig i noen dager til dere...Det er El for flere av oss i disse dager. Jeg satser på positiv EL-test kanskje på torsdag. Sender ut masse babystøv nå...Lykke til..
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 14. februar 2011 #44 Skrevet 14. februar 2011 Da har jeg fått smilefjes på el-testen, så da blir det å hoppe i høyet ikveld, så kjempeglad er jeg for at vi rekker det før mannen reiser på jobb! :-D Fikk faktisk på dag 11, ganske tidlig eller? Jaja, er uansett glad for at el kom nå. :-)
Make№4 Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #45 Skrevet 15. februar 2011 Positive tester liker vi vaskedama+♂ 3pp!! :-) Så bra EL kom nå så dere rakk det føre han reiser på jobb...:-D Selv fikk jeg positiv EL test i går på dag 14 alikevel, så da uroet ikke pergoen syklusen min stort....Hurrra!! :-) Har lite EL smerter, men hatt mye murringer etter jeg begynte på pergoen så mulig en grunn det? Får positiv EL test i to dager så får vente å se hvordan dagen blir... Da er det bare å jobbe med saken,babompibom...og vente de lange 14 dagene mot IKM...:-)
*papilla* Skrevet 15. februar 2011 #46 Skrevet 15. februar 2011 Hei jenter, henger meg på her jeg:) Positiv EL-test igår og idag, dag 18 og 19 i syklusen.. Jeg har lange sykluser på 32 dager, så det blir leeeeenge å vente mellom hver gang:( Håper det klaffer denne gang. Ser det er flere som er usikre på å prøve neste mnd pga termin da hadde blitt i juletider.. Personlig så kunne jeg hatt termin på selve julaften om det så var, hadde bare vært overlykkelig over å være gravid!! Men etter å ha prøvd i snart ett år så føler jeg vel ikke at jeg kan velge bort en mnd.. Kos dere masse og ro ned tempoet i disse dager, så krysser jeg fingrene for at det klaffer for oss alle!! )
Evigoptimisten Skrevet 15. februar 2011 #47 Skrevet 15. februar 2011 Enig med deg Papilla, jeg vil heller ikke velge bort måneder når vi har prøvd så lenge. (pp10!) Jeg har alltid tenkt meg at mars-mai barn hadde vært perfekt, men nå etter å ha prøvd nærmere 1 år, spiller ingen rolle lenger. Er selv desember barn, og har ikke hatt problemer med det, hehe. Nå handler det bare om å få den til å sitte... Synes det er lenge nok å vente 1mnd mellom hver el! Opp med humøret og positiv spirit igjen;o)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 15. februar 2011 #48 Skrevet 15. februar 2011 Har jo ikke holdt på så lenge jeg da, men vi får ta den sorgen når jeg kommer dit. Satser på positiv test da, gikk inn på terminkalkulator.com, og hvis spira sitter denne måneden, vil jeg få termin 12.11.11! He he, hadde vært fint å fått en skjønning 11.11.11.. ;-)
lykkeliten1 Skrevet 16. februar 2011 #49 Skrevet 16. februar 2011 Går det ikke bra nå, går det aldri! Denne pp har jeg tatt dobbel pergokur, har gjort laparascopi, bruker EL-tester og legger inn mange aksjer om dagen! Heia for alle denne pp!
Smurfebaby Skrevet 16. februar 2011 #50 Skrevet 16. februar 2011 Hei Venter fortsatt på positiv EL test Virker som dette blir en lang syklus. Lenger enn vanlig vertfall Typisk, men er jo 1 pp. Skal ta "siste" EL test i kveld. Er kommet til dag 14. Krysser fingre for smilefjes :-) Har også tenkt tanken med å hoppe over neste mnd, men som dere sier, bedre med desember barn en ingen barn =) Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå