Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen symptomer, men gøy likevel :)

Du får prøve å spare testen til etter helga da :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan teste hvis tanta uteblir. Håper jeg får sjanse til å bruke den da! Blir sikkert så spent at tanta uteblir, he he

Skrevet

Så gøy det er å følge hverandre her inne. Evigoptimist, så bra at alt er bra med deg ihvertfall.

IKM på onsdag. Har ikke kjøpt inn noen gtester, da er jeg sikker på at det ikke blir noen testing. Får heller kose meg i helgen og bare vente enda litt til.

Lite symptomer pr i dag. Litt ømme pupper, men har jo tatt dobbel kur med pergo, så ikke så rart. Ellers murrer det litt i magen, men vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det. Ellers er jeg i tipp topp form. He he

Ønsker dere en god helg!

Er nok innom i løpet av helgen også skal dere se:-)

Skrevet

..klarer ikke å la være å kjenne etter symptomer, som nå er blitt færre.. Ingen ømme brystvorter lenger heller.. Men har stadig litt murring i livmor og er veldig trøtt om dagen. Er fortsatt syv dager igjen til ikm, men er nå begynt å bli pessimist :(( Kunne heller ikke dy meg for å ta en test i morges, som selvfølgelig var negativ...ikke en liiiiiten antydning til skygge engang:(( Vet det er tidlig, men magefølelsen sier at jeg dessverre ikke har lykkes denne gang til tross for Pergo..

Uff, føler meg så elendig og måtte bare slippe ut lufta av ballongen..

Skrevet

Ja, kan skrive under på å bli skikkelig nedfor med negative tester.. Tør ikke ta en, siden jeg er sikker på at den er negativ allikevel. Så venter på tanta her, begynner såvidt med murringer. Har ikm 1-3 mars, så ikke så mange dager igjen.

Skrevet

ØNSKER ALLE SAMMEN LYKKE TIL I UKEN SOM KOMMER, MÅTTE VI FÅ EN MENGDE POSITIVE TESTER. :o)

Selv prøver jeg å innstille meg på at det ikke klaffer denne runden heller (så skuffelesen ikke blir så stor), har mye mindre symptomer denne måneden en hva jeg bruker å ha. Kanskje det er et godt tegn;o) Time will show. Skal IKKE teste før etter IKM (hvis jeg klarer da....)

Skrevet

Hei, alle sammen : )

Jeg har nettopp lagt meg inn her og vi er i gang med 1pp. Hadde positiv EL test den 17 februar og har IKM onsdag 2 mars.

Har ingen særlige symptomer, bortsett fra at PMS smertene ikke har startet skikkelig enda..de pleier å komme en ukes tid før mens.

Vil ønske alle masse lykke til!

Skrevet

Da er det øyeblikkelig uka vår, er det noen som har testet? Lykke til til alle sammen, håper vi alle får positive tester! :-)

Skrevet

Da venter jeg TR besøk i dag eller i morgen..og regner med den kommer også da jeg ikke kjenner noe symtomer på kroppen da den er merkelig rolig..

Går jo på pergo så regner med det jeg kjente etter EL var bivirkninger så nå er det bare å vente på og forberede seg til neste pp...

Krysser for dere andre da!! :-)

Skrevet

IKM i dag - og ingen TR på besøk ennå!!!!!!! Pleier å kunne stille klokka etter TR. Hun kommer presist hver mnd.. Spent!!! men skal ikke svi av clearbluen før i morgen ettermiddag. Orker ikke flere negative tester, så da venter jeg litt ekstra med å teste. Men er håpefull :)

Skrevet

Svidde av den siste el-testen min nå som det nærmer seg ikm, og den var positiv.. Hmmm, klarer jeg å holde fingrene unna grav.testen til etter ikm??

Skrevet

Jeg testet svakt positivt i går. (testet fredag og ,men da var d negativ)

I dag prøvde jeg med digital cb og der sto det -gravid- så da slapp jeg å tolke de svake testene. Ikke mye symtomer da bortsett fra at jeg tisser veldig ofte.. Hadde vært fantastisk hvis spira satt denne gangen. Har time for ul 16 mars.lenge å vente på å forhåpentligvis se et hjerte banke.

Føler meg ikke spesielt gravid så symtomer kom kom til meg....

Vaskedama: Når skal du teste? el testene våre slo jo ut samtidig 14 og 15.

Skrevet

Gratulerer så masse da Dunna! Har en digital jeg også, har ikke lyst til å stå der og tyde, enkelt og greit, gravid eller ikke gravid!

Jeg tenkte å teste på lørdagen om jeg holder ut så lenge! Kjenner at den graviditetstesten lever et farlig liv i skapet. Har ikm enten imorgen eller på torsdag. Drømte faktisk om at jeg fikk positiv test inatt, hadde jo vært hyggelig om det var sant! Vi traff ihvertfall el denne gangen.

Har ikke noe særlig med symptomer da, litt oppblåst i magen og litt kvalm til tider. Forrige graviditet hadde jeg jo de supervonde puppene, og det har vært totalt fraværende.

Skrevet

Takk for det vaskedama :)

Er litt avventende jeg da siden det ikke har gått veien de siste 4 gangene jeg har vært gravid.Har gogutten min på 4 da.

Har kjøpt meg bladet gravid for å prøve å la det trenge inn ;) Ja det er litt merkelig.Sist gang var det så sterke symptomer men da gikk det ikke og nå er de svake så da får jeg håpe det er et positivt tegn..Har jo testet tidlig da, så hvis er det liv laga så kommer symtomene etter hvert.

Testet akkurat med el test(har jo en drøss av dem liggende.) Den ble positiv den og gitt. leste flere steder at hvis det er en svak rød/rosa strek på gr testen så er mann gravid.

Her er to lenker som jeg har lest litt på. Kanskje du har lest de du og.Jeg søker jo påmalt mulig når jeg går å venter.Blir spennende når du tørr å prøve da.Som du sier så lever den testen et farlig liv i skapet, :D

http://www.pernille.info/faq_gravidtest.htm

http://forum.snartmamma.com/archive/index.php/t-315933.html

Skrevet

oi oi oi, så spennende med positive tester på dere! Krysser fingrene for at det går veien for dere;)

Selv holder jeg på å freake ut her!!! Dette er uutholdelig...

Skulle liksom ikke teste før etter IKM(torsdag), men kommer garantert til å gå på en smell imorgen tidlig. Har hatt en magefølelse på at tanta er på vei idag, og da kan jeg bare få det overstått!! ÅÅhhh...! Blir jo psykisk ustabil av dette her!

Make no4: Hva er kriteriene for å få pergo? Såvidt jeg kan huske, har jeg lest at du har jevne sykluser med el, stemmer det?

Jeg er villig til å teste ALT!

Jaja, må jo fortsatt håpe på positiv test da, løpet er jo ikke kjørt enda... hahaha, skikkelig ups and downs her!!

Skrevet

Lykke til i morgen tidlig,evig opptimist :) og alle dere andre som skal teste snart. :)

Skrevet

Luftet for mannen at vi kunne svi av testen imorgen, men sindig som han er, stemte han for å bruke den på lørdag istedenfor.. Snufs..

Men så er det jo ikke han heller som blir gal i hodet av all denne kjenningen på symptomer! Men blir jo superskuffa om jeg svir av testen, og den er negativ! Har liksom gira meg sjøl så veldig opp denne prøveperioden..

Skal ikke være så lett dette, heldigvis er dere andre like gal i hodet som meg! Ha ha! :-)

Skrevet

heihei :)

da har jeg meldt meg i fra uke 7, til uke 8 og nå til uke 9!

og tr har ikke meldt sin ankomst!

negative tester, uten om en som hadde en sterk blå men dog TYNN strek! har hatt negative tester etter dette..

så her sitter jeg og lurer på hva som skjer! :)

får teste til helga om ikke tr dukker opp :)

lykke til til dere :)

Skrevet

Da kom tr her

Skrevet

IKM i morgen! Pms har ikke kommet her hos meg altså og det får jeg alltid. Hva er oddsen for at man ikke får pms? Har hatt disse kilingene da..de har blitt svakere nå. Kvalm, spesiellt etter jeg har spist..men det kan være et pms tegn for meg : )

Orker ikke tenke for mye, prøver å ikke stresse..men så lenge man hadde EL, så SKAL mensen komme når den skal? For det er det at el er forsinket som gjør at mensen blir forsinket, ikke sant?

Skrevet

Jeg smelte av en EL test av alle ting..nå for en halvtime siden og den ble positiv. Ikke KNALLPOSITIV, men strekene er like sterke. Kan jeg ha EL på nytt?? Har jo ingen smerter og ikke noe el-slim heller :S

Skrevet

Evigoptimist pp10

Jeg fikk pergo etter å ha prøvd i ett år...ingen spesielle kriterier foruten alderen min og det at vi har prøvd så lenge. Nå har jo jeg tre barn med samme mann så vet jo at vi kan få...men litt stresset pga alderen da vettu...hehe..;))

Jeg har stabile sykluser på 28/29 dager, med fast EL på dag 13/14 så fikk pergo for å hjelpe til litt,få fart i sakene.

Er nå på dag 29 og venter på TR, har ikke noen pms som jeg ellers bruker ha..mulig pergoen fjerner de..? Tok en gr.test idag tidlig som var negativ...så ser ikke ut til at pergoen hjalp på første runde iallfall....håper på bedre lykke neste gang. Nå har jo pergoen effekt også i pausemnd, så har mulighet i mars også...får bare jobbe på med aksjeinnleggene...:-)

Skrevet

Hei igjen :)

IKM i dag! Ingen tr enda, men halve dagen gjenstår.

Sein EL så kan i teorien vente på tr helt til lørdag :(

Håper uka går usannsynlig fort ;)

Skrevet

Kjente ordentlige murringer i magen idag, beinfløy på do for var sikker på at tanta kom. Dere kan vel se for dere meg som sitter og nistirrer på dopapiret for å se om det er antydninger til rosa der?? He he, godt at ikke gubben så meg da.. Huff.

Har også fått kvalme når jeg har spist, ikkeno spesielt kvalm før det, + at jeg alltid har pms, men ikke nå. Men er litt nedfor siden det ennå er 2 lange dager til ikm, men tror nok tanta kommer. Fikk positiv el-test igår, men ifølge pernille.no trenger visstnok ikke det bety en dritt. Kan bety graviditet, eller noe annet.

Skrevet

vaskedama+♂ 3pp:

Haha, synes jeg ser det. Vært moro om mannen din kom da.."Eeh, hva i all verden driver du med"?? I grunn så er vi litt i samme båt vi nå da : ) Blir jo spennende å se! Jeg er skikkelig kvalm jeg nå altså, såpass kvalm at jeg nesten lurer på om jeg kan ha blitt syk. Jeg pleier virkelig å ha STERKE pms smerter, så dette er veldig merkelig for meg. Et annet alternativ, kan være at det ikke ble sluppet noe egg ved EL og at kroppen feks prøver på nytt. Men da bør jeg jo merke noe etterhvert også.

Kan godt være at tanta bare kommer i morgen da..sånn helt ut av det blå! Positiv el test kan jo som du skriver, være mye. Men litt moro å sjekke sånn just in case : ) Tror ikke jeg kommer til å teste i morgen..skal bare la det fare jeg nå, se hvor lenge det går : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...