Make№4 Skrevet 1. februar 2011 #1 Skrevet 1. februar 2011 Da er vi over på ny tråd for oss med ikm uke 9. Finns det fler av oss,mulig litt tidlig ennå kansje,men noen er det vel..:-) Selv har jeg ikm tirsdag den 1.mars,men håper som alltid at TR ikke kommer! Lykke til jenter!! :-)
lilletrille2 Skrevet 1. februar 2011 #2 Skrevet 1. februar 2011 Jeg har forhåpentligvis IKM mandag 28.februar. Men det er jo typisk at TR kommer. Jeg er jo bare inni 3pp nå, men har litt knapp med tid siden mannen min skal dra bort 17februar. Har eggløsning rundt 11. Så nå tenkte jeg å prøve solvipect:) Jeg har en 07 gutt fra før. Hva med deg? Sist så satt den på 3pp Tenkte ikke jeg skulle bli så gira denne gangen. Men det er jo veldig spennende. Prøve å stresse ned litt:) LYKKE TIL Krysser fingrer og tær for oss...
Metti er håpefull Skrevet 2. februar 2011 #3 Skrevet 2. februar 2011 Da følger eg med !! Går inn i min 7 pp * sukk* begynner å kjenne meg lei av å håpe og bli skuffa... Dette er tungt syns eg !!
Make№4 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2011 Lilletrille.. Jeg har tre barn fra før der min yngste er 11 år,så jeg begynner på nytt igjen nå,men med samme mann da...:-) Trodde vi var ferdige med å få barn,men tanken på en til begynte for tre år siden,da jeg alltid har hatt lyst på stor familie. Vi brukte godt over ett år for å bestemme oss. Er jo noe med å ha såpass store barn å så begynne på nytt. Jeg er 37 år nå å prøvd som du ser i 14 pp,ble fort gravid med de tre andre,men denne lar vente på seg. Begynner med pergo på fredag for å få litt futt på eggene. Metti.. Vet det er en tung periode du er igjennom nå...syns selv pp fra 6 til 9 var værst. Man ble trist og lei seg hver mnd TR kom fordi man ønsket så inderlig. Det skal sies at min første tok det 8 pp å få til å sitte mens nr tre og fire gikk på femte og første forsøk. Liten trøst men vet din tid kommer...så ikke gi opp håpet...stå på!! Klem
Metti er håpefull Skrevet 2. februar 2011 #5 Skrevet 2. februar 2011 Takk makeno 4 !! Det hjelper litt å høre det.. Kjenner frusterasjonen begynner å komme. Vet jo at mange bruker lang tid men en er jo altid litt naiv og tror det ska klaffe ganske fort. Tanta har ikke kommet skikkelig i gang bare en blødning i morges og en nå i kveld. Men ventet tanta på fredag så kan være den kommer skikkelig da
lilletrille2 Skrevet 2. februar 2011 #6 Skrevet 2. februar 2011 Ja kjempe koselig med stor familie Det ønsker vi også. Selvom det er slitsomt midt oppi alt, så får man så mye igjen for det alikevel. Barna våre er jo gull verdt ) Lykke til med Pergo! Jeg er 24, så jeg har ikke begynt å tenke de tankene. Men min mor på 44 prøver nå å bli gravid med ny litt yngre mann:) Hun har hatt en SA, og skal nå over på pergo. Så vi har en spennende periode foran oss. Men dere må ikke gi opp. Plutselig så skjer det. Men er jo så typisk og bli stresset i pp, noe vi ikke burde bli. Men man blir jo veldig gira. Om det er 1- 2 eller 4mann på vei:)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 3. februar 2011 #7 Skrevet 3. februar 2011 Jau jau, da hopper jeg inn hit jeg da, tanta kom idag.. Håper vi greier å få en på plass da han reiser i tiden rundt el. Forrige gang var han jo hjemme lenge før el og lenge etter.. Typisk. Kjøper el-tester imorgen ihvertfall, jaja, en gylden sjanse til å gå ned noen kg til da.. Får se det positive i det! :-)
Metti er håpefull Skrevet 4. februar 2011 #8 Skrevet 4. februar 2011 heisann Her har tanta stoppet opp . Fikk mini blødning på onsdag men Ikm i dag og fremdeles bare spotting. Tempen er også fremdeles høy. Men siden jeg allerede har begynt å blø litt så regner eg me at det komme i gang ganske snart .. Koss går det me deg makeno 4 har det kommet i gang hos deg
Make№4 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 4. februar 2011 Hei Metti.... Så rart at TR ikke har kommet igang da,har du tatt noen gr.test? Idag har jeg begynt på pergo,så nå er jeg spent på om det blir noe bivirkninger el om jeg klarer meg unna...:-) Teller dager og til uka er det hompahomp etter evne...haha ;-D Fikk TR på mandag, men vil egentlig bare kalle hele TR besøket for spotting i to dager...så forstår ikke helt det, men tok en gr.test og den var negativ så da får vi bare fortsette som vanlig... Er det fler som er igang på nytt....med pergo?
Make№4 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #10 Skrevet 4. februar 2011 Hei Metti.... Så rart at TR ikke har kommet igang da,har du tatt noen gr.test? Idag har jeg begynt på pergo,så nå er jeg spent på om det blir noe bivirkninger el om jeg klarer meg unna...:-) Teller dager og til uka er det hompahomp etter evne...haha ;-D Fikk TR på mandag, men vil egentlig bare kalle hele TR besøket for spotting i to dager...så forstår ikke helt det, men tok en gr.test og den var negativ så da får vi bare fortsette som vanlig... Er det fler som er igang på nytt....med pergo?
Make№4 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #11 Skrevet 4. februar 2011 Der kom det innlegget to ganger...beklager men sliter med å lagre innlegg på Bim om dagen...:-/
Metti er håpefull Skrevet 4. februar 2011 #12 Skrevet 4. februar 2011 Har ikke tatt noe g - test siden tirsdag. Tenkte eg bare sko vente å se koss det utviklet seg dette her.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 4. februar 2011 #13 Skrevet 4. februar 2011 Jeg er her også, fikk tanta i går, så nå går vi i gang med 1pp når den er stoppa opp! Gleder meg!! Er like spennende denne gangen, selv om det blir barn nr. 3 :-)
pia-mor77 Skrevet 5. februar 2011 #14 Skrevet 5. februar 2011 Da er jeg over i min 7pp. Var ganske sikker på at jeg kom til å bli gravid nesten med engang(slik var det med de to barna jeg har), men slik ble det ikke. Nå vurderer jeg utredning,. Er det noen her som har erfaring med pergo?
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 6. februar 2011 #15 Skrevet 6. februar 2011 Fler her som har merkelig mens ser jeg.. Har hatt blødning i 2 dager, jeg som pleier å ha en hel uke med mens?? Har murringer i magen ennå da, med rødt på papiret. Vil ikke ta en test da.. Får bare vente og ta en el test, den viser vel positiv hvis jeg er gravid? Noe jeg trolig ikke er, er for godt til å være sant.. Kanskje det er mitt eget hode som kødder med meg. Hmm, ikke lett dette her.
Make№4 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #16 Skrevet 7. februar 2011 Metti... Hvordan går det,har TR kommet el holdt seg unna?? :-)
<3 TeseMor! <3 Skrevet 7. februar 2011 #17 Skrevet 7. februar 2011 hei trur eg hører til her, har litt ujevne sykluser så er ikkje heilt sikker... kommer til å teste enten den 3 eller 4 mars ( viss tanta ikkje har dukket opp før den tid) vil då være på dag 36/37... begynner å bli litt utålmodig og små bekymret for om me får da til, men prøver å fokusere på andre ting, litt vanskeligt men veldig deiligt faktisk får komme meg tilbake til eksamenslesing Lykke til alle sammen!
Metti er håpefull Skrevet 7. februar 2011 #18 Skrevet 7. februar 2011 Her har tanta kommet for fullt !! Så nå er det ikkje noe håp for den pp. Må bare snu meg rundt å begynne på ny pp... Ser det er en del på denne tråden som har prøvd en stund. I en periode følte eg at det bare var meg igjen fra eg var i min 1 pp..
LilleKlompen Skrevet 7. februar 2011 #19 Skrevet 7. februar 2011 Jeg går inn i 6 pp nå. Er ganske så utålmodig. Er nr 1 så vet jo ikke 110% om jeg er fruktbar engang! (Selv om ingenting tilsier at jeg ikke skal være det). Det verste er vel usikkerheten. Har IKM 5 mars, på 28 dagers syklus, men siden jeg starta å "telle dager" på syklusen min har jeg hatt 26-26-25-31-26 dager. Så kanskje jeg da skal holde IKM på dag 26? Da blir det i så fall 3 mars. Utrolig spennende, men synes det drar ut unødvendig masse her! Andre som prøver på sin første her inne, som har holdt på "en stund"?
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 7. februar 2011 #20 Skrevet 7. februar 2011 Her har nesten "tanta" forsvunnet.. rar denne måneden.. Begynner å telle ned dager til jeg kan begynne å el teste, kjøpte en fra clearblue med 7 staver i. Er på dag 6 etter mens, så kanskje jeg skal begynne snart? El for tidlig?
snuppo Skrevet 7. februar 2011 #21 Skrevet 7. februar 2011 håper det funker denne pp jeg. tror jeg blir litt mere stressa siden jeg ikke har noen fra før. men vet jo det skjer engang...bare ikke når hehe
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 8. februar 2011 #22 Skrevet 8. februar 2011 Førstemann var et resultat av at jeg tydeligvis ikke funker med p-piller, mens andremann var godt planlagt. Brukte 3pp på et svangerskap som endte i sa i starten av andre trimester, mens vi brukte 2pp på andremann. Førstemann var det logisk nok ingen pp på..! Kjenner at jeg er utålmodig jeg, er såå klar for nr.3 at jeg kommer til å bli dritskuffa om det ikke klaffer ganske kjapt. Urk, jeg vet at det ikke er noe å syte for, vi er jo knapt i gang med første pp, men jeg er av den utålmodige sorten. Håper at alle her inne klaffer som et skudd på neste pp :-)
Evigoptimisten Skrevet 8. februar 2011 #23 Skrevet 8. februar 2011 Da er vi igang med pp10..... Var hos legen igår og tok blodprøve for å finne ut om det er noe galt med hormonene mine, så venter i spenning i 1-2uker. Ellers kjører jeg på med biodronning, Solvipect og Wild yam denne runden, + sunn kost og trenig:) Skal prøve å slappe av og fokusere på andre ting, men titter innom her i ny og ne. Hell og lykke til alle sammen!
Metti er håpefull Skrevet 8. februar 2011 #24 Skrevet 8. februar 2011 jeg er også av den utolmodige sorten. Men som du ser så har eg måtte bite meg i håret mange ganger. Syns det kan bli vår tur nå
Micmac Skrevet 8. februar 2011 #25 Skrevet 8. februar 2011 Lister meg inn her. Den 04.01.2011 fødte jeg verdens nydeligste engel. Etter 3 uker med renselse, fikk jeg den 01. febriar menssmerter og begynte og blø friskt blod. Har gjort det frem til i dag, nå har det stillnet av. Så i håp om kroppen min nå er i normalt gjenge satser jeg på eggløsning om 14 dager og at ikm da blir i uke 9.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå