Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #51 Skrevet 29. januar 2011 Haha....mange som tok ut piggene med en gang ser jeg, men signerer HI jeg også ;-) Jeg er 37 og har alt på stell, det betyr ikke at jeg er lykkeligere enn alle andre men gud å deilig det er å slippe de bekymringene mange andre har her inne...............
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #52 Skrevet 29. januar 2011 13:47 .....og så blir barnet ditt "voksent" etter mange år med å bo på et av de dyreste stedene i Norge, med mer penger enn de fleste, "slipper" å bli sosialisert å lære seg å omgås og forstå andre mennesker, med andre ord: Synd man ikke får vite hvordan det vil gå med han i den store vide verden ;-) Ikke det at vi har lite penger, vi klarer oss, men vi har KJÆRLIGHET, MÅTEHOLD, og BARNEHAGE så jeg bare gleder meg til å se hva det blir av våre barn ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #53 Skrevet 29. januar 2011 Det er ihvertfall ingen tvil om at janteloven lever i beste velgående også blant yngre mødre i dette landet... HI har gjort seg noen observasjoner, og jeg skal ærlig innrømme at jeg har gjort noen av de samme, som går på at det HER INNE virker som det er mye turbulens rundt yngre mødre. Jeg tenker som så at om jeg hadde valgt å få barn med en av mine tenåringskjærester, så hadde jeg også levd i et turbulent forhold hvor ting som festing, manglende utdanning, forhold som vaklet osv. Vi hadde nok endt med å flytte fra hverandre og hadde fått et liv med mine/dine/våre. Akkurat fordi jeg gjorde meg en del erfaringer som ung, uten å blande barn inn i det, så endte jeg med en mann som er solid på alle vis, og som jeg passer sammen med. Vi ventet med barn til vi var sikre på forholdet og hadde etablert oss.Da var jeg hverken ung eller gammel. Jeg var 27. Det er ikke til å stikke under en stol at GJENNOMSNITTLIG, så lærer de fleste av erfaringer og blir klokere, tryggere, roligere og sikrere etterhvert som man blir eldre. Hjerne er ikke engang ferdig utviklet før man er ca 25, og det er evnen til konsekvensanalyse som blir sist "ferdig". Når jeg ser på de jentene jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen, som startet familielivet som 17-19 åringer, så har samtlige vært gjennom minst en skilsmisse, og har barn med flere menn. Den de fortsatt holder sammen med er han de traff da de var midt på 20 tallet, da de av oss som satset på utdanning også etablerte oss. Dette gjelder selvsagt ikke alle. Men tenk litt gjennom de du kjenner, når de fikk barn, hvor mange forhold de har hatt osv,og se om det ikke er noe sannhet i det HI sier.
Gjest Skrevet 29. januar 2011 #54 Skrevet 29. januar 2011 Lykken er vel mer å ha et godt, stabilt liv og "det man trenger" det være seg om man er 20 eller 40? Mindre smarte mennesker finnes det alltid der ute, både 20-åringer og 40-åringer, ingen garanti at man har funnet lykke selv om man har i overflod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå