Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #51 Skrevet 15. august 2012 Savner Nøffemor, utrolig nok! Hun ga meg mange latterkramper. Også husker jeg godt tillab, hun ble vel også plaget ganske kraftig, og meldt til barnevernet om jeg ikke tar feil? Husker godt Ina, Northernlights, sauen, studentmammaen og mammaen til Kevin og Ulrik. Vet ikke om de er her ennå.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 15. august 2012 #52 Skrevet 15. august 2012 Squawen Ina: hei, og hyggelig å "se" deg igjen her! Hender jeg lurer på hvordan du har det
Magia Skrevet 15. august 2012 #53 Skrevet 15. august 2012 Jeg tenkte også på Squaw når jeg så overskriften her
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 15. august 2012 #54 Skrevet 15. august 2012 Savner Squaw hun var tøff! Pila er jo også borte, alltid spennende å se hva hun skrev, mye bra og mye litt spisst. Savner BabyGullZz hun ga meg man en god latter! Samme med Nøffemor! Savner Emma&Elia´s mams Og det er de jeg kommer på i fjerten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå