Gå til innhold

Noen nick her dere savner?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Savner Nøffemor, utrolig nok! Hun ga meg mange latterkramper. ;)

 

Også husker jeg godt tillab, hun ble vel også plaget ganske kraftig, og meldt til barnevernet om jeg ikke tar feil? Husker godt Ina, Northernlights, sauen, studentmammaen og mammaen til Kevin og Ulrik. Vet ikke om de er her ennå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Squawen :)

Ina: hei, og hyggelig å "se" deg igjen her! Hender jeg lurer på hvordan du har det :)

Skrevet

Jeg tenkte også på Squaw når jeg så overskriften her :)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Savner Squaw hun var tøff! Pila er jo også borte, alltid spennende å se hva hun skrev, mye bra og mye litt spisst.

 

Savner BabyGullZz hun ga meg man en god latter! Samme med Nøffemor!

 

Savner Emma&Elia´s mams

 

Og det er de jeg kommer på i fjerten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...