Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #2 Skrevet 16. januar 2011 Savner å bruke mitt eget, men tør ikke å vise det mer...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #3 Skrevet 16. januar 2011 Mami87 LOTP Lisa og lille Noah Melamin Hun som hadde sønnene Ulrik og Kevin, husker ikke nick
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #4 Skrevet 16. januar 2011 Hæ? Her er jo alle anonyme. Kanskje den du savner er her.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #5 Skrevet 16. januar 2011 hvorfor tør du ikke bruke det? savner ingen... tror jeg... =)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #7 Skrevet 16. januar 2011 HUSKER INGEN AV DE SOM ER NEVNT HER.... =)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #8 Skrevet 16. januar 2011 Er redd for å bli fullstendig angrepet igjen. Fått grei beskjed om å komme meg ut herfra, men kommer tilbake innimellom. Nå er det lenge siden, men angrepene fra to år tilbake henger fortsatt over meg her inne.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #9 Skrevet 16. januar 2011 Ikke jeg heller:) Husker Gytha Ogg og Bærkorg Måkeskrik (Gud bedre, savner ikke!)...
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #11 Skrevet 16. januar 2011 Yppert! Savner levenet masse, faktisk..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #12 Skrevet 16. januar 2011 ikke vær redd for å vise nicket ditt. det er andre tider her inne nå
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #13 Skrevet 16. januar 2011 Ja, og det har jeg gjort, sånn i tilfelle anonymknappen skulle hoppe av Men jeg savner det nicket jeg hadde for 2-3 år siden!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #14 Skrevet 16. januar 2011 å er det du som "ltatet som om du hadde tvillinger" Men som egentlig bare spurte for ei venninne eller søstra..? Hun husker jeg.. hva het hun da... Ble skikkelig teite angrep altså =( Dib verden er syk syk syk!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #15 Skrevet 16. januar 2011 Nei, jeg har aldri latet som noenting. Bare fortalt litt for mye, tror jeg. DiB ER sykt! Likevel må jeg innom å sjekke ståa innimellom;)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #17 Skrevet 16. januar 2011 OK. Var hvertfall ei her som skreiv endel om tvillinger og så byttet hun nick i hytt og pine...... =) Så bomma hun litt, men hevdet å bare skulle hjelpe en eller annen... Ble litt nysgjerrig på hvem du er da..... Kan du ikke gi meg et hint? Spiller vel ingen rolle nå? Og er sikkert ikke mange som husker deg uansett. =)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #18 Skrevet 16. januar 2011 Nøffemor. Ga meg en god latter innimellom.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #19 Skrevet 16. januar 2011 Husker tilab eller tillab eller åssen hun skrev det.Hun ble jo også mobbet ut herifra..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #20 Skrevet 16. januar 2011 Hehe, husker ikke den historien, men er jo maange som tuller med tvillinger, trillinger og til og med firlinger her inne Har du vært her inne lenge? Er jo ikke sikkert du husker meg uansett, men jeg er ung mamma, blogger og har barnevernet i livet mitt. Sikker flere av dem her inne, men jeg er psyk i tillegg.. Skal heller si ja om du gjetter riktig;)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #24 Skrevet 16. januar 2011 husker en som her noe sånt; herlig Land eller noe... =) Og hvor er egentlig gulesider?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #25 Skrevet 16. januar 2011 var Ina nicket ditt? Ringer ingen bjelle, men det er et utrolig fint navn!!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå