Gå til innhold

Noen nick her dere savner?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange jeg ikke har sett på lenge..

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Savner å bruke mitt eget, men tør ikke å vise det mer...

Skrevet

Mami87

LOTP

Lisa og lille Noah

Melamin

Hun som hadde sønnene Ulrik og Kevin, husker ikke nick

Skrevet

Hæ? Her er jo alle anonyme.

Kanskje den du savner er her.

Skrevet

hvorfor tør du ikke bruke det?

 

savner ingen... tror jeg... =)

Skrevet

Mami87

Kine

 

Sauen - Hvor er hun??

 

 

Skrevet

HUSKER INGEN AV DE SOM ER NEVNT HER.... =)

 

 

Skrevet

Er redd for å bli fullstendig angrepet igjen.

Fått grei beskjed om å komme meg ut herfra, men kommer tilbake innimellom. Nå er det lenge siden, men angrepene fra to år tilbake henger fortsatt over meg her inne.

 

 

Skrevet

Ikke jeg heller:)

 

Husker Gytha Ogg og Bærkorg Måkeskrik (Gud bedre, savner ikke!)...

Skrevet

Yppert! Savner levenet masse, faktisk..

Skrevet

ikke vær redd for å vise nicket ditt. det er andre tider her inne nå :)

Skrevet

Ja, og det har jeg gjort, sånn i tilfelle anonymknappen skulle hoppe av :P

 

Men jeg savner det nicket jeg hadde for 2-3 år siden! :)

Skrevet

å er det du som "ltatet som om du hadde tvillinger" Men som egentlig bare spurte for ei venninne eller søstra..? Hun husker jeg.. hva het hun da... Ble skikkelig teite angrep altså =(

 

Dib verden er syk syk syk!

Skrevet

Nei, jeg har aldri latet som noenting. Bare fortalt litt for mye, tror jeg.

 

DiB ER sykt! Likevel må jeg innom å sjekke ståa innimellom;)

Skrevet

OK. Var hvertfall ei her som skreiv endel om tvillinger og så byttet hun nick i hytt og pine...... =) Så bomma hun litt, men hevdet å bare skulle hjelpe en eller annen...

 

Ble litt nysgjerrig på hvem du er da..... ;) Kan du ikke gi meg et hint? Spiller vel ingen rolle nå?

 

Og er sikkert ikke mange som husker deg uansett. =)

Skrevet

Nøffemor. Ga meg en god latter innimellom.

Skrevet

Husker tilab eller tillab eller åssen hun skrev det.Hun ble jo også mobbet ut herifra..

Skrevet

Hehe, husker ikke den historien, men er jo maange som tuller med tvillinger, trillinger og til og med firlinger her inne :P

 

Har du vært her inne lenge? Er jo ikke sikkert du husker meg uansett, men jeg er ung mamma, blogger og har barnevernet i livet mitt.

Sikker flere av dem her inne, men jeg er psyk i tillegg..

 

Skal heller si ja om du gjetter riktig;)

Skrevet

husker en som her noe sånt; herlig Land eller noe... =)

 

Og hvor er egentlig gulesider?

Skrevet

var Ina nicket ditt?

 

Ringer ingen bjelle, men det er et utrolig fint navn!!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...