Gå til innhold

Noen nick her dere savner?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg husker deg med blogg som er ung mamma. Er vel ikke såå lenge siden det "siste" angrepet mot deg her inne? Ca ett år kanskje?

 

Husker ikke hva du kalte deg... Men, uff, det var ikke mye rettferdighet i den saken nei. Mange her ikke som ikke forstår seg på psykiske lidelser. Helt tragisk at man kan bli mobbet så til de grader uten at noen griper inn (moderator)

Men må si meg enig i at det er andre tider her nå. Upassende innlegg blir slettet med en gang!

 

Håper det går bedre med deg nå!!

 

Klem til deg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du virkelig blitt mobbet ut herifra ? Uff.. kvinnfolk, ass! Synes ikke du burde gjemme deg! Du sliter, ja. Men, du er langt ifra noe nek/dum/hensynsløs/egoist.

Skrevet

Gule sider har skifta nick. Er fortsatt aktiv, særlig på skravlesiden

Skrevet

Ina var ikke nicket.

 

Shiiit, nå husker jeg ikke engang hva nicket var! :o

Kan noen hjelpe meg? :P

 

- Ina :)

Skrevet

Jo, kanskje halvannet år siden sist. Etter det har jeg bare såvidt vært innom her, da. Ikke sagt noe om at jeg har vært her heller :P

 

Kalte meg visst InaPetrineSnuppeline eller noe ;)

 

Synes ikke selv det var mye rettferdighet, nei. Menmen. Har heldigvis kommet med videre her i livet, og funnet ut at så og si alt er gøyere enn å sitte timevis her inne med galne mødre ;)

 

Synes modereringen ble myye bedre her også etter de siste angrepene. Vet ikke om det var pga meg og min "dialog" med politiet, men det er hvertfall bra ting ble bedre!! :)

 

Klemklem:)

 

- Ina:)

Skrevet

Var den til meg? :)

 

Ble uønsket her inne fra noen, fordi jeg var litt for åpen ang. min psykiske helse.

Folk håpte jeg klarte å ta mitt eget liv til slutt, og skjønte ikke hvordan i alle dager jeg i det hele tatt fikk være med gutten min.

Ble også meldt til barnevernet...

Den eksakte grunnen til hvorfor vet jeg egentlig ikke. Jeg ser den hvertfall ikke selv...

 

- Ina

Skrevet

var til deg ja =) Klem, og takk for svar =)

 

sELV OM FOLK FORTSATT ER SYKE HER INNE, ER DET "HAKKET " BEDRE ENN FOR ET PAR ÅR SIDEN!

 

Klem

Skrevet

Det er mer enn bare ett hakk også, synes jeg! :P

 

Akkurat personangrepene her inne er jo kraftig redusert, selvom man ikke kan innrømme at man har barnevakt eller kjøper ferdige middagsgladd enda :P

 

Klem til deg også:)

- Ina

Skrevet

Ja heldigvis er modereringen blitt mye bedre! Jeg var ny her inne når mobbingen av deg foregikk. Så jeg engasjerte meg ikke. Var mest inne på gravidforumene å kikket.

 

Skulle ønske de som hadde så sterke meninger om deg kunne vise nicket sitt! Synes det er flaut at voksne mennesker holder på slik. jeg er "bare" 23 men, kunne aldri i verden falt meg inn å hetse folk på den måten.

kanskje de glemmer at det faktisk sitter mennesker bak nickene? Med følelser og tanker akkurat som dem. Ja, ikke vet jeg. En ting vet jeg da, det er å ikke ta anonym for god fisk. er man ikke tøff nok til å vise nicket sitt vet kanskje den personen at meningen er for ekstrem for å godtaes.

 

 

Skrevet

Ja hvor ble det av Sauen egentlig?

 

Skrevet

Hadde vært interessant å se hvem de var, selv så lang tid etter. Ikke noe vondt om dem som er litt eldre enn oss, men jeg har lagt merke til at det ofte er de som henger ut andre - og at det er oss som er litt yngre som får gjennomgå.

- I de tilfellene der man vet hvem som angriper, såklart.

Håper de bare er sånn bak anonymknappen i alle fall=/

 

- Ina

Skrevet

Erteposen med twins har jeg ikke sett på lenge. Er hun her?

2kjønn3stønn9mnd1sønn - eller no sånt, morsomt nick!

Skrevet

ORG sine innlegg var ubeskrivelige, så jeg savner henne :D

Skrevet

Erteposen ja! Og Mammao&mallo eller hva det var :P

 

Mulig folk er her under andre nick, men sånt får ikke jeg med meg..

Skrevet

Syns alle får gjennomgå, jeg. LOTP var i alle fall ingen ungsau, men fikk svi og ble mobba masse fordi mannen var utro, og enkelte kunne ikke bare seg for å henge henne ut. Hun hadde nemlig virket "litt for lykkelig" eller litt for vellykket for en del av damene har. Så skadefryden er visst i live fortsatt. Det var bare en kjempeskitten kampanje, som jeg husker den.

Skrevet

Emma&Adrian

Brooklyn

du og jeg og vi to

Sauen

spurven (har sett henne avogtil, men for sjelden!)

 

  • 1 år senere...
Skrevet

Savner Expat. Og lurer på hvordan det går med Noternlights og Hotte Charlotte.

Skrevet

Hehe, husker ikke den historien, men er jo maange som tuller med tvillinger, trillinger og til og med firlinger her inne :PHar du vært her inne lenge? Er jo ikke sikkert du husker meg uansett, men jeg er ung mamma, blogger og har barnevernet i livet mitt. Sikker flere av dem her inne, men jeg er psyk i tillegg.. Skal heller si ja om du gjetter riktig;)

 

Riga??

Skrevet

Yppert, Knusmegharenurtsomvokserihodet, KongTom, Daniel,Angelica, lillejonas, Eat Sardines, Susse, og sikkert noen flere jeg ikke kommer på i farten. Noen av disse mistenker jeg er her enda men under andre nikk. Men helt sikker er jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...