Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #26 Skrevet 16. januar 2011 Tror jeg husker deg med blogg som er ung mamma. Er vel ikke såå lenge siden det "siste" angrepet mot deg her inne? Ca ett år kanskje? Husker ikke hva du kalte deg... Men, uff, det var ikke mye rettferdighet i den saken nei. Mange her ikke som ikke forstår seg på psykiske lidelser. Helt tragisk at man kan bli mobbet så til de grader uten at noen griper inn (moderator) Men må si meg enig i at det er andre tider her nå. Upassende innlegg blir slettet med en gang! Håper det går bedre med deg nå!! Klem til deg
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #27 Skrevet 16. januar 2011 har du virkelig blitt mobbet ut herifra ? Uff.. kvinnfolk, ass! Synes ikke du burde gjemme deg! Du sliter, ja. Men, du er langt ifra noe nek/dum/hensynsløs/egoist.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #28 Skrevet 16. januar 2011 Gule sider har skifta nick. Er fortsatt aktiv, særlig på skravlesiden
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #29 Skrevet 16. januar 2011 Ina var ikke nicket. Shiiit, nå husker jeg ikke engang hva nicket var! Kan noen hjelpe meg? - Ina
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #31 Skrevet 16. januar 2011 Jo, kanskje halvannet år siden sist. Etter det har jeg bare såvidt vært innom her, da. Ikke sagt noe om at jeg har vært her heller Kalte meg visst InaPetrineSnuppeline eller noe Synes ikke selv det var mye rettferdighet, nei. Menmen. Har heldigvis kommet med videre her i livet, og funnet ut at så og si alt er gøyere enn å sitte timevis her inne med galne mødre Synes modereringen ble myye bedre her også etter de siste angrepene. Vet ikke om det var pga meg og min "dialog" med politiet, men det er hvertfall bra ting ble bedre!! Klemklem:) - Ina:)
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #32 Skrevet 16. januar 2011 Var den til meg? Ble uønsket her inne fra noen, fordi jeg var litt for åpen ang. min psykiske helse. Folk håpte jeg klarte å ta mitt eget liv til slutt, og skjønte ikke hvordan i alle dager jeg i det hele tatt fikk være med gutten min. Ble også meldt til barnevernet... Den eksakte grunnen til hvorfor vet jeg egentlig ikke. Jeg ser den hvertfall ikke selv... - Ina
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #34 Skrevet 16. januar 2011 var til deg ja =) Klem, og takk for svar =) sELV OM FOLK FORTSATT ER SYKE HER INNE, ER DET "HAKKET " BEDRE ENN FOR ET PAR ÅR SIDEN! Klem
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #35 Skrevet 16. januar 2011 Det er mer enn bare ett hakk også, synes jeg! Akkurat personangrepene her inne er jo kraftig redusert, selvom man ikke kan innrømme at man har barnevakt eller kjøper ferdige middagsgladd enda Klem til deg også - Ina
Gjest Skrevet 16. januar 2011 #36 Skrevet 16. januar 2011 Ja heldigvis er modereringen blitt mye bedre! Jeg var ny her inne når mobbingen av deg foregikk. Så jeg engasjerte meg ikke. Var mest inne på gravidforumene å kikket. Skulle ønske de som hadde så sterke meninger om deg kunne vise nicket sitt! Synes det er flaut at voksne mennesker holder på slik. jeg er "bare" 23 men, kunne aldri i verden falt meg inn å hetse folk på den måten. kanskje de glemmer at det faktisk sitter mennesker bak nickene? Med følelser og tanker akkurat som dem. Ja, ikke vet jeg. En ting vet jeg da, det er å ikke ta anonym for god fisk. er man ikke tøff nok til å vise nicket sitt vet kanskje den personen at meningen er for ekstrem for å godtaes.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #38 Skrevet 16. januar 2011 Hadde vært interessant å se hvem de var, selv så lang tid etter. Ikke noe vondt om dem som er litt eldre enn oss, men jeg har lagt merke til at det ofte er de som henger ut andre - og at det er oss som er litt yngre som får gjennomgå. - I de tilfellene der man vet hvem som angriper, såklart. Håper de bare er sånn bak anonymknappen i alle fall=/ - Ina
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #39 Skrevet 16. januar 2011 Erteposen med twins har jeg ikke sett på lenge. Er hun her? 2kjønn3stønn9mnd1sønn - eller no sånt, morsomt nick!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #40 Skrevet 16. januar 2011 ORG sine innlegg var ubeskrivelige, så jeg savner henne
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #41 Skrevet 16. januar 2011 Erteposen ja! Og Mammao&mallo eller hva det var Mulig folk er her under andre nick, men sånt får ikke jeg med meg..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2011 #42 Skrevet 16. januar 2011 Syns alle får gjennomgå, jeg. LOTP var i alle fall ingen ungsau, men fikk svi og ble mobba masse fordi mannen var utro, og enkelte kunne ikke bare seg for å henge henne ut. Hun hadde nemlig virket "litt for lykkelig" eller litt for vellykket for en del av damene har. Så skadefryden er visst i live fortsatt. Det var bare en kjempeskitten kampanje, som jeg husker den.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2011 #45 Skrevet 17. januar 2011 Emma&Adrian Brooklyn du og jeg og vi to Sauen spurven (har sett henne avogtil, men for sjelden!)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #46 Skrevet 15. august 2012 Savner Expat. Og lurer på hvordan det går med Noternlights og Hotte Charlotte.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #49 Skrevet 15. august 2012 Hehe, husker ikke den historien, men er jo maange som tuller med tvillinger, trillinger og til og med firlinger her inne :PHar du vært her inne lenge? Er jo ikke sikkert du husker meg uansett, men jeg er ung mamma, blogger og har barnevernet i livet mitt. Sikker flere av dem her inne, men jeg er psyk i tillegg.. Skal heller si ja om du gjetter riktig;) Riga??
Cat.68 Skrevet 15. august 2012 #50 Skrevet 15. august 2012 Yppert, Knusmegharenurtsomvokserihodet, KongTom, Daniel,Angelica, lillejonas, Eat Sardines, Susse, og sikkert noen flere jeg ikke kommer på i farten. Noen av disse mistenker jeg er her enda men under andre nikk. Men helt sikker er jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå