Gå til innhold

hei alle dere som lurer på meg..


Gjest

Anbefalte innlegg

hei, og var ikke meningen du skulle misforstå hehe, beklager, men jo jeg er faktisk gravid :) så kansje du skulle tyde kortene på nytt da ?

hilsen 05 08 77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå. så gøy! De jeg har fortalt det til sier at det er gutt, de er sikre alle og enhver. Det er det jeg ser for meg også.. Blir spennende å se :) Og jeg ble veldig letta over at du ser et fint sv.skap. Jeg jobber som frisør, så det med å presse seg skjønner jeg. For der er det jo jeg selv som må si stopp, og det er ett veldig hardt yrke å være gravid i.. Så nå skal jeg virkelig lytte til meg selv :)

 

Kjæresten min fridde til meg 28.mai i fjor, kanskje det du ser er ett årsdagen vår med forlovelse :) Har vært sammen i sju år og hadde tenkt å gifte oss neste år. Men blir nok utsatt litt nå :)

 

Takk for at du tok deg tid! Nå kan jeg gå på jobb med ett stort smil om munnen :)

 

Stor klem, ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kan du se på meg når du har anledning ?

har hatt to SA. i uke 13 i nov og uke 6 i jan.

Har to barn fra før.

 

Blir jeg gravid igjen ? Når tid ? Går alt bra ? Hva kjønn ser du evt ?

 

Tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Kan du se noe på meg når jeg blir gravid /om jeg er gravid nå?

Er inne i første prøveperiode, og hadde el i går :)

010586.

 

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =)

Jeg bare lurer på om du klarer å få opp noe på når jeg event kommer til å føde??

har mens termin 10 feb og ul termin 19 mars.

fødte første 3 1/2 uke før tiden.

vet du om det blir jente eller gutt?

 

Og hvis du klarer får du opp noe ang jobbsituasjon når jeg skal ut i jobb igjen??

 

Tusen takk for svar =D

 

F:090687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe da var det ikke rart jeg ble vinglete ;) føler fortsatt jente på deg, men har lagt bort kortene for i dag. når har du termin, så kan jeg se mer på svangerskap og fødsel en annen dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk sunshine89-septemberbaby <3 veldig koslig med tilbakemeldinger :)

 

jeg tror han vil gjøre noe spesielt for deg ja :) så gled deg masse!

 

ha en strålend dag på jobb og et herlig svangerskap!!

 

klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

milde himmel,begge de innleggene var til junehope@love ;) alt hang her så skrev to ganger hehe

 

har lagt bort kortene for i dag, har en liten krabat på fanget :) men ser på dere andre en annen dag!!

 

ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)

 

lurer på om du har tid til å titte på meg? vi har prøvd i 1 år nå med å prøve å få en liten en men får det ikke til vi har 2 fra før den ene hans og den andre min, men nå vil vi ha en sammen ...

 

jeg er redd for at jeg ikke kan få flere siden vi ikke har fått det til ennå :(

jeg : 300388

han:140787

ser du noe som kan lette trykket i brystet mitt?

 

:) klemmer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

☆★Storesmurf&lillesmurf

 

men du er du sikker på at du mistet sist?? fikk du det sjekket? jeg ble så vinglete på det, følte graviditet, men kunne ikke skjønne det på så kort tid og følte ikke du hadde mistet, derfor jeg lurer på om du fikk det sjekket ;)

 

har lagt bort kortene for i dag, men skal se mer på deg en annen dag :)

 

og gratulerer så mye med pos test!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Ser det er mange som spør så jeg forstår om du ikke har tid.. Men om du skulle få det så lurer jeg på om du klarer å se noe ang. fødselen min? Hvordan det blir? om du kanskje ser hvilket kjønn det er også?

Jeg er født 08.07.1983

 

:) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :)

lurte på om du kan se noe graviditet på meg nå?

har ikke fått tilbake mensen, er ca 13-14 dager overtid..

er født 140492:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men da stemmer det med fødsel i juni da, var det som kom opp i kortene og ikek graviditet hehe morro! skal legge ett legg på deg igjen en annen dag, men husker det var fine kort på deg :) så det blir nok bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har tid kunne du ha sett på meg?

Jeg lurer på om jeg er gravid? eller når jeg isåfall blir det?

Hvor mange barn jeg kommer til å få?

 

020689

 

Blir veldig glad for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

 

Kunne du sett på meg også en dag?

 

Lurer på om du kan se om vi venter gutt eller jenter? Om alt går bra? Gjerne hvor mange barn vi får totalt. Og kanskje om det utsikter til et lite frieri i nærmeste fremtid..?

 

Jeg født 170381, han 280876

 

Takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tkk så mye :) Jo jeg fikk sjekket det sisst, de sa det ikke var noe igjen etter den graviditeten pluss at jeg testa negativt, men så var det jo bare en kjemisk og da, og testene ble bare svake og så kom blodet, masse blod i like mange dager som en mens... og nå har det gått 50 dager siden jeg begynnte å blø. så det er ei stund sia ;) Og så testa jeg negativt for 7 dager siden også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Kan du se om alt er i orden med den lille i magen min? Får vi en frisk og velskapt baby?

Er selvsagt nysgjerrig på kjønn også:)

Jeg er født 130378, barnefar 120176. Jeg er 12 uker på vei.

 

Håper du har tid å spå meg:)

 

Klem fra Lilje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Håper du vil spå meg en dag du har tid og overskudd!

Jeg er gravid mellom 7 -8 uker. Jeg lurer på om du kan se om dette svangerskapet vil gå bra? Om du da evt.kan se termin på fødsel? Kjønn? Er selv født mars-74.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! :)

Kan du se noe svangerskap på meg den nærmeste tiden?? :) kjønn er ikke viktig, da ønsker jeg heller å vite om det/de er friske :)

120782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...