Gå til innhold

hei alle dere som lurer på meg..


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg får veldig lite opp om kveldene, er alene med tre barn og studerer fulltid med minste mann hjemme, så er rimlig pumpa når kvelden kommer. men jeg tar noen runder på dagtid når jeg føler kortene snakker til meg, så ha tålmodighet så skal jeg nok få tittet litt på deg :)

 

er ikke proff, men har holdt på med kortene mine av og på i noen år og jobber mye med å utvikle intuisjonen min:) men husk for all del å bruke sunn fornuft i fht alle slags beslutninger, kortene mine brukes mest som veiledning og råd ;)

 

ha en go' kveld der ute!

 

varme klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:-)jeg lurer da på om når du får tid,om du kan se om jeg er gravid?

f:23.03.69

hadde ivf for tre måneder siden men har hatt blødninger etter det så jeg tenkte det ikke hadde gått veien...men nå er mensen 10 dager sein ca,og begynner og lure på hva det kan vere:-)

setter veldig pris på svar:-)

monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hvis du har tid så kanskje du kan se på mitt spm?

Vi ønsker oss nr 2 og begynner å prøve nå. Ser du om vi får flere og da lurer jeg selvsagt på når... og kanskje du ser kjønn også??? Mange spm men jeg prøver meg jeg :-)

 

hun 311070 og han 061174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alenemor til 3 samt fulltidsstudier, og i tillegg har du energi til å spå oss!! Tusen, tusen takk for at du vier litt av tiden din til oss her inne.

 

Jeg ville satt utrolig stor pris på om du kunne svare på om du ser noen graviditet på meg i nærmeste framtid. Vi er "ufrivillig barnløse" og har prøvd lenge. Ble henvist til IVF-behandling i dag. Kanskje du klarer å se om det blir nødvendig eller om vi klarer det på egenhånd? Klarer du evt å se et tidsaspekter?

 

Jeg: 100778, han 141174.

 

På forhånd TUSEN TAKK :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem å vente. Veldig flott om du prøver deg når du er opplagt til det. Ha en flott kveld du og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei,

 

jeg ble faktisk veldig usikker når jeg leste kortene her, de gir ikke et klart svar. men magefølelsen min sier at du burde sjekke det mer ut. for jeg føler enorm lettelse hos deg i nær fremtid, som om en drøm har gått i oppfyllelse. skal du ha flere forsøk om det ikke har klaffet?

 

får inn ei jente på deg også.. så krysser fingrene for at du har spire :)

 

masse lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får inn graviditet på deg i april, med en jente. foreløbig får jeg ikke opp flere barn enn to på dere. men sånt kan endre seg veldig lett ;)

 

masse lykke til med prøvingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare hyggelig å søke veiledning i kortene når jeg har overskudd :)

 

nå er jeg ikke helt sikker å hva ivf-behandling er, siden jeg ikke har vært igjennom sånt selv. men får opp at du blir gravid i februar og får inn jente, tror dere får to jenter.

 

har dere fått sjekket spermkvaliteten? og har du eggløsninger? føler dere får litt hjelp, men tror ikke det skal så mye til før det klaffer. føler enorm sorg over uteblivende graviditet, men det skjer, det føler jeg veldig sterkt, så prøv å pust med magen og stol på at det skjer når det skal og på den måten det skal:)

 

masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få prøve deg på meg :)

Er født 160181.

Hat termin 22 april, kommer jenta før, på eller etter termin? KOmmer fødselen til å gå bra?

KOmmer vi til å få flere barn?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm får opp to datoer på deg i april, den 6 og 28. er litt usikker på hva det kan være. men føler uansett at fødselen går fint, men kan bli litt lang.

 

ser ei jente til på deg, men kan også være du får en til når de to første er litt større.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

tusen takk for svar.:-)

vet ikke om jeg får mulighet til flere forsøk,det er usikkert enda.

ja som du sier er det mye usikkerhet her enda siden mensen fortsatt ikke er kommet.og ja du har helt rett i at det er en stor drøm som hadde gått i oppfyllelse om det hadde klaffet.

og en enorm lettelse hadde vert flott nå etter all stress og bekymring som har vert rundt meg.

monica:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

 

Jeg skal på en date i helga, og er så utrolig spent hehe.. Er så mange år siden jeg holdt på med sånt ;)

Har chattet med en mann nå et par uker, og vi trives så godt med å prate sammen om alt mulig, prater og flørter til langt på natt. Så.. jeg lurer på om det finnes noe håp om at det vil bli oss to da? Og jeg lurer på om jeg kan stole på ham..

 

Han er født: 28.07.69

Jeg er født: 18.11.75

 

Vennlig hilsen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg:)

 

 

Jeg hadde blitt kjempeglad om du hadde fått frem noe på meg..... Har jeg en positiv tid i møte?? Vi ønsker oss så veldig et barn,- har prøvd veldig lenge. ser du noe graviditet??Ellers har det vært nok nedturer i den siste tiden,- og jeg lurer på om jeg snart kan starte på en Ny epoke i livet mitt. Vært nok bekymringer og triste ting de siste årene. SLITEN!!!!

 

Du er supersnill som tar deg tid til dette:) Ha en flott dag!

 

131176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei =)

Har du ork til meg også?

 

Er jeg gravid nå, eller vil jeg bli det snart?

30 11 1982 er min dato

06 07 1983 er mannens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du tok deg tid til oss, det setter jeg stor pris på :)

 

Det hadde vært flott om det du ser stemmer, da hadde vi blitt utrolig glade.

Vi har sjekket både eggløsning og sædkvalitet, og alt er normalt. Jeg har litt (for) lange sykluser, gyn er usikker på om det har noen innvirkning. Hadde lenge et håp om at det klaffet etter 3 mnd med Pergotimebehandling, men nei da...

 

Nok en gang tusen takk, ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gurine,

 

får masse sommerfugler i magen når jeg stokker kortene, så skjønner du er spent :)

 

får opp fine kort på dere to og møtet deres, dere vil ha en veldig god kjemi og han vil ha mye å dele med deg, så det blir nok ingen stille ubekveme pauser. jeg føler litt at han er en aktiv mann og det tror jeg du vil like, mye bevegelse og handling rundt dere som vil kunne skape en fin kontakt. jeg får ikke sånn stormende forelskese på første møte, men mer en connection som kan vokse og gro om dere gir den mulighet til det. dere er jo heller ingen fjortiser, så det at dere har vært deres stå sted her i livet gjør nok at det kan være godt med sakte vekst og ikke hodestups og stormende hormoner i alle retninger hehe

 

men absolutt en fin date føler jeg :)

 

tips, du spør om du kan stole på han og jeg sier ja, men bruk alltid din kvinnelige intuisjon når du er usikker, du har mer av den enn du tror, så stol på magefølelsen din 100%.

 

masse lykke til, kos deg masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora 34.. hm pleide du å hete Aurora 32?

 

mener jeg har sett på deg før.. er noe kjent i hvertfall..kjenner du er sliten, så jeg sender deg masse gode energier :)))

 

la opp ett årslegg på deg og du vil få en liten opptur nå i feb/mars, men så går det liksom på tverke igjen i mai/juni.. mye tunge tanker og håpløshet da, MEN etter det så snur det og da snur det for resten av dette året i hvertfall! har du vært på utredning? hm jeg får i hvertfall opp graviditet på deg i oktober, og det er litt som følge av den positive trenden som starter på sensommeren, akkurat som om noe løsner hos deg og du får ny energi. lurer også på om dere får litt hjelp til å bli gravide, har det vært noe snakk om det? får inn en gutt og en jente på deg, jenta kommer som en liten overraskelse, og uten hjelp. gutten tror jeg dere får hjelp med som sagt, og du vil få et helt spesielt bånd til han.. et ekte kjærlighetsbarn (selv om alle ser på barna sine som det, så er jo ikek alle barn det i ordets rette forstand) men det er denne gutten!

 

jeg ser gjerne mer på deg, om det er noe mer konkret du vil jeg skal se på, send meg gjerne pm også om det føles bedre :)

 

skal sende deg god energi i hele dag og fremover :)

 

god varm klem!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig spire har fått gutt:)

 

jeg får deg ikke gravid nå, men får opp to muligheter på deg, en i april og en i okt/nov. ble litt usikker på om det kan være fødsel i okt/nov.. men får som sagt ikke graviditet på deg akkurat nå.. har du hatt el denne mnden?

 

masse lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

Blir veldig gla hvis du tar deg tid til se på meg

 

prøver å bli gravid og er inne i 6 pp

 

forstår dersom du ikke har tid mange som spør dere her

 

Født 140982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti 6pp

 

hei,

 

tar noen når jeg har overskudd og føler jeg får kontakt med den som spør :)

 

får opp mai på deg, men som jeg alltid sier så må man jo bare fortsette å øve på å lage baby, for plutselig sitter den ;) så masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Lurer på om du ser noe graviditet hos meg i 2011? Eventuelt når? Kan jeg være det nå?

 

Fnr: 190176

 

Takk på forhånd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...