Gå til innhold

hei alle dere som lurer på meg..


Gjest

Anbefalte innlegg

Tusen takk for lang og god tilbakemelding. Vi er i gang med vårt tredje prøverørsforsøk.. så har vært gjennom utredning og alt... Håper den positive tiden begynner snart nå,... og at det ikke blir tungt igjen i mai/ juni,- Har ikke krefter til flere nedturer nå!!

 

Så herlig at du ser to barn på oss,.....:):) Håper de kommer veldig snart og tett:)

 

Prøvde å sende deg PM men inboksen din er nok full:)

 

Takk for gode tanker!

 

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei :) Vil du prøve på meg også om du har tid?

 

Når sitter spiren som jeg prøver på nå? Har ikke fått mensen siden jeg mistet ved en veeeldig tidlig abort, altså en kjemisk. og er på dag 47-48.. Vet ikke va som skjer, lurer altså bare på når jeg blir gravid :)

 

11.01.86

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei WhiteLilymedtreknopper :)

 

Kunne du ha sett på meg også? Jeg lurer veldig på når jeg blir gravid? og hvilket kjönn?

Födt 020689

 

Jeg hadde blitt veldig glad for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei:))

 

Ville du sett på meg også? Veldig takknemilig for svar:)

Når blir jeg gravid? Hvor mange barn og event kjønn?

 

Storklem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! :)

 

Så utrolig morsomt forum, og så spennende å bli spådd. Tror jeg må prøve jeg også gitt :)

 

Kan du se når jeg blir gravid?

Og hva barnefar heter?

 

01.02.89

 

Hilsen Marte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei,

 

skal se på dere i morgen! men vil bare si at jeg synes det er utrolig vanskelig å se når noen er anonyme, det er så mange av dere, så selv med en dato så er det vanskelig å koble seg på. blir litt mer personlig med et nick, men skal prøve og får jeg ikke opp noe så sier jeg i fra :)

 

har tre apekatter på meg i dag, så ha fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Kan du ta en titt på meg også? Jeg lurer på når vi blir gravide igjen, og hvilket kjønn vi får?:) Gjærne kom med det andre du evt kulle få opp:)

 

Jeg er født 190887

barnefar 120381

 

Mvh Marianne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, skjøner godt, jeg er hun som har dato: 01.11.86 litt leger oppe her:)

 

Ha en fin søndag du og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Tid og lyst til å spå meg? Jeg lurer veldig på når jeg blir gravid, og hvilket kjønn det blir.

Født 050275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

☆★Storesmurf&lillesmurf

 

jeg regner med at du har fått sjekket alt etter den aborten? jeg ble litt usikker på deg, men har du hatt uregelmessig mens før? får desverre ikke noe svar på graviditet akkurat nå, men kan gjerne prøve igjen om litt hvis du vil, bare å rope ut om en uke eller to!

 

masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gledelig2011

 

jeg får deg ikke opp som gravid nå, men feb og juni er to gode mnder for deg. jeg føler sterkest for juni av en eller annen grunn!

 

masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Marte

 

husk at det bare er veiledning og ingen fasit for hvordan ting blir :) her er det egen vilje og egne valg som til syvende og sist rår :)

 

jeg bruker tarot kort først og fremst her inne, så kan desverre ikke se navnet på barnefar med de.

 

er du prøver? jeg ser deg ikke gravid før i 2012, men husk at jeg kan ta feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prinsesse2010<3

 

får opp tre barn på dere, jente, gutt, gutt.

 

litt usikker på om du er prøver alt siden du fikk ei lita jente i fjor, men får opp graviditet på deg i mars 2012.

 

vil også si at det kan komme en liten omveltning hos dere snart, men dere kommer dere fint gjennom det, husk bare på god kommunikasjon og mye hvile...

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Lyst til å se på meg?

Er født 07.10.1987.

 

Ser du noe om når jeg skal føde?

Og hvilket kjønn det er?

Kjønnet vet jeg, men er spennende å se om det stemmer om du ser noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, selv om du er sliten og har mye å gjøre, så legger jeg inn her siden jeg ser at du har svart andre, så kan du se på meg hvis du orker, setter stor pris på det hvis du har tid :)

lurer på hva du kan se på meg ang kjønn, svangerskap/fødsel og termin?

 

hilsen 05 08 77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Du imponerer meg jammen meg, 3 barnsmor og fulltidstudent! Kjenner jeg blir svett bare av tanken :-) Flink er du, og jeg skjønner om du ikke har tid.

 

Jeg er gravid, 5+2, førstegangs. Lurer på om du ser alt vil gå bra, evt kjønn og når babyen vil komme? Termin er 19.sept. Og evt om du ser jeg får ett fint sv.skap eller om jeg blir mye dårlig.

 

Tusen takk på forhånd :-)

Klem fra meg

 

Min dato:03061989

Han:05081987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

junehope@love

 

det går fint, tar noen når jeg har litt overskudd og lyst ;)

 

jeg regner med du er prøver siden du spør om graviditet så tar utgpkt i det og at du ikke er gravid allerede. jeg legger kort, så greit å ha ting litt konkret. når man spør kortene så må jeg liksom tune inn på noe konkret.

 

får opp ei jente på deg, og vil si at om du ikke er gravid, noe jeg ble veldig usikker på, så kan du bli gravid i mai/juni. men ble litt usikker på om du faktisk alt er gravid altså... hm jaja, masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann :) ja har hatt det før. da jeg slutta på pillen.. men idag testa jeg positivt så da er jeg vel gravid da:P hehehe.. Mamma mente at hun såg hele 3 egg dalende når jeg snakket med henne her en dag, og da begynner jeg å bli nervøs da, ser du noe angående det?:P Men takk for at du såg på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sunshine89-septemberbaby <3

 

heihei,

 

har lagt kort i mange år, men hatt en lang pause med to tette barn, så litt morro å jobbe med kortene igjen. så har jeg overskudd så titter jeg inn, og regner med at folk respekterer at det ikke alltid er tid og overskudd;)

 

får inn gutt på deg nå, og et greit svangerskap, det vil bli noen perioder hvor du trenger mer hvile og da skal du lytte godt til kroppen og ikke presse på :) du får en herlig sommer, har kjærsten din tenkt på frieri??

 

føler det skjer noe på den fronten i sommer ;) masse lykke til!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...