Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #77 Skrevet 11. januar 2011 Men hvorfor uattraktive menn? Jeg kunne kanskje ha sett på noe sånt, men jeg ville da ha lett etter attraktive menn?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #78 Skrevet 11. januar 2011 Hva er den bunnen? (At du legger innlegg på denne døve sida klokka to om morgenen? Ja, da er vi flere...)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #79 Skrevet 11. januar 2011 du bør slutte med den stikke fingeren tullet ditt! og være takknemlig for at du kan spise og nyte mat. Heller kos deg med en treningshobby. Jeg har hypermesis. Det vil si jeg spyr alt jeg spiser mens jeg er gravid. Jeg skal sterilisere meg etter mitt eneste og første barn på grunn av dette. Dette er forresten min hemmelighet! Jeg er trist fordi jeg må gjøre det slik. Men det har vært så innmari tungt å spy hver dag og flere ganger om dagen i snart 9 mnd. Om jeg gjør det igjen så går det på helsa løs. Har vært sengeliggende det meste av svangerskapet. Skulle ønske ting var annerledes. Men det var vel mitt lodd. Blir provosert av folk som med vel og vilje stikker fingeren i halsen for å holde figuren.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #80 Skrevet 11. januar 2011 Jeg har ikke klint med svigerfar eller noe annet enn å gi han en klem, men jeg veit at han er forelska i meg. Og jeg har ikke sagt det til sønnen hans, for å si det slik! Jeg håper bare det går over, og satser på å bare fortsette å være hyggelig og vennlig mot både svigerfar og svigermor.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2011 #81 Skrevet 11. januar 2011 Jeg er veldig glad i å dusje, men synes det er et jævla tiltak å tørke seg etterpå! :-D
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #82 Skrevet 12. januar 2011 22:26 her Kjære deg, tror du ikke jeg har et ønske om å slutte? Tror du ikke jeg også vil være normal? Kan holde meg fin hele dagen jeg, og tenke at "i dag klarer jeg det, dette er dagen!" Så kommer kvelden, og trollet i magen våkner igjen. Og forlanger mat. MYE mat! Sulten er som et stort hull i magen, og selv om jeg kjenner at det sprenger på er jeg like sulten, for jeg klarer ikke fylle tomrommet i magen. Når det endelig er fullt (selv om jeg ofte fremdeles er sulten), så spyr jeg, for jeg får så vondt i magen. Tror du dette er noe jeg ønsker å fortsette med..?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2011 #83 Skrevet 12. januar 2011 Jeg har akkurat begynt å tro på at når legen sier jeg er anorektisk, så er jeg kanskje det likevel.... Selvom jeg alltid får toppkarakterer på skolen, vil jeg ikke såre klassekameratene mine, og sier at jeg også "fikk bare 4'er eller 5'er". Vet ikke hvorfor jeg gjør det, men føler at jeg må...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå