Gå til innhold

Den anonyme betroelsestråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid etter over 4 år som 'prøver' men barnet er ikke min manns , men bestekompisen . Jeg holder kjeft om det da vi har ønsket dette lenge ! Mannen min har dårlig sædkvalitet .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har smurt leverpostei på musa og latt bikkja slikke- herlig =)

Skrevet

Oi 23.40, hvordan i alle dager skal du leve med den samvittigheten? Håper nesten barnet kommer ut og er prikk lik bestekompisen.

Skrevet

Jeg er i ett forhold men er utro med 2 menn.

Skrevet

Jeg bruker vibrator hver eneste dag :D I LOVE IT!!!

Skrevet

jeg tenner på broren til sambo og vi har hatt masse heftig sex, FØR jeg og sambo ble sammen;)

Skrevet

Jeg vil prøve jentesex !!!

Skrevet

Eg piller i neså mi å eter Busene :P JUMMI

Skrevet

Jeg tenker på å forlate samboeren min gjennom 5 år til fordel for en annen. Men aner ikke om jeg tør og ta steget og faktisk gjøre det :-/

Skrevet

Jeg er gravid og ingen vet om det enda :-O

Skrevet

Hahaha, jeg bare leste her og trodde ikke jeg hadde noe å bidra med, men jeg er også gravid. Og det i uke 13, men det er hemmelig. Bare jeg og faren som vet om det.

Skrevet

er i ein økonomisk krise , og ingen veit om det :C

OFF

Skrevet

Jeg gleder meg til gubben reiser bort.

Skrevet

Jeg er den eneste i venninnegjengen som ikke har fått barn enda...Jeg later som jeg ikke vil ha heller. Ingen vet at vi har prøvd noen måneder, nå...

Skrevet

Jeg vil også prøve jentesex!!

Skrevet

Har 300 000 i forbruksgjeld. Klarer heldigvis fint å betale ned, men det er suuuure penger. Bare jeg og mannen som vet dette da. Hadde pappa visst det så hadde han blitt veldig skuffa :(

Skrevet

vi ønsker oss to tette barn og er i gang med prøvingen. Vet at foreldre og venner vil se på oss skjevt.. men, det er dette vi ønsker.

Skrevet

Jeg har ikke så sterke følelser for mannen min lenger, og er forelsket i en annen...

Skrevet

Jeg tar fortsatt p-piller, sambo tror at vi prøver.

Skrevet

Jeg er forferdelig nysgjerrig!

Skrevet

Jeg er forelsket i en mann/gutt (10 år yngre enn meg) som jobbet på avdelingen i bhg. til sønnen min. Vært det det siste halve året. Ingen vet dette. Verken han selv eller mannen min...

Skrevet

Jeg har lyst på spennede og "ulovlig" sex....For tiden tenner jeg skikkelig på flere menn jeg har rundt meg i det daglige. Og fantaserer ofte om å ha sex med de. Tror kroppen er veldig i formeringsmodus.....Holder meg til samboeren min, og har store planer om å gjøre det fremover også :)

Skrevet

jeg liker lukten av fis...seriøst...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...