Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #51 Skrevet 10. januar 2011 Jeg var utro mot min første jentekjæreste med en mann, fordi jeg ikke klarte å gi slipp på sex med mannfolk.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #52 Skrevet 10. januar 2011 Jeg vet at bestevenninna mi er utro mot ektemannen sin, men jeg sier ikke noe.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #53 Skrevet 10. januar 2011 Jeg har 1 gang vært på fest hos ukjente, hadde drukket mye rødvin og fått rødvinstenner, bestemte meg da for å låne huseiers tannbørste :-D Var ganske full ja,,,,,,,;-) Du vet aldri hvor tannbørsten din har vært.....
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #54 Skrevet 10. januar 2011 Fant ut at jeg er gravid i dag..... I en alder av 38 år vet jeg ikke hvem som er faren.... Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #55 Skrevet 10. januar 2011 Jeg sitter på nett når jeg egentlig skulle jobbet.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #56 Skrevet 10. januar 2011 Aldri så nøye, om du ønsker å bli mor!! Jeg piller også nese, for å pirke ut busemenn som irriterer,...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #57 Skrevet 10. januar 2011 Jeg blir tent av å se på videoklipp (på nettet) av uattraktive menn som masturberer.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #59 Skrevet 10. januar 2011 Mannen min og jeg kommer sammen med andre par, har sex sammen og bytter partnere, som regel på swingers lokaler hvor folk har sex overalt su ser! HOT!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #60 Skrevet 10. januar 2011 Jeg har veldig dårlig selvtillit. Tror ikke jeg har klart å være fornøyd med en eneste ting jeg har gjort i livet, alt jeg gjør/lager synes jeg blir mislykket.. Det skulle ha vært sånn eller sånn istedet. Jeg synes ikke det er ok å være mamma... Igjen fordi jeg føler at jeg ikke får det til...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #62 Skrevet 10. januar 2011 Hver kveld gafler jeg innpå med snop, middager og hva ellers jeg måtte finne, for så å spy det opp igjen. Har holdt på i snart 8 år, med pauser innimellom. Ikke en sjel som vet det, da vekten min er den samme alltid.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #63 Skrevet 10. januar 2011 Samboeren til venninna mi er en total drittsekk som er utro, kastes ut av utesteder, lyver og som det ryktes om i hele byen. Hun stakkars er blind..
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #64 Skrevet 10. januar 2011 22.26: Jeg gjorde også det i noen år.. passe på hjertet ditt.. D blir slitasje av sånt.. d er ekstremsport du driver med!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #65 Skrevet 10. januar 2011 Du burde si fra til venninna di. Jeg gafler også i meg junk food på kvelden. Men jeg spyr det ikke opp igjen. Jeg blir bare feitere. Også hater jeg tanken om å dusje. Syns det er skikkelig tiltak å "måtte" dusje.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #66 Skrevet 10. januar 2011 Jeg tenner på at mannen min tar kvelertak på meg mens vi har sex.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #67 Skrevet 10. januar 2011 jeg elsker lukten av min egen fis, jeg piller nese og hiver busen på gulvet. Jeg synes også det er tiltak å dujse, gørrkjedelig, og skulker tannpussen på kvelden om jeg legger meg alene...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #69 Skrevet 10. januar 2011 Jeg har 2 tette barn med 2 menn. Familiene til begge menn tror de er familie med begge barna. Begge fedrene vet hvem de er far til men har ikke sagt noe til sin familie. Jeg var sammen med han som var biofar til nr 2 før jeg jeg gravid med nr 1. Familien til baby nr 1 fikk vite far til nr 1 var far til nr 1. Far til nr 2 sin familie trodde baby nr 1 var deres familie, det trodde jeg også før hun ble født. Ble gravid kjapt etterpå med baby nr 2 som jeg også gjorde når jeg var gravid med nr 1. Jeg flyttet ut når jeg var noen uker på vei. Familien til baby nr 1 tok det for gitt at han var far til nr 2 også. Derfor er det slik, men det er de som må si ifra. Bor ikke sammen med noen av fedrene....De er 4 og 3 nå og har enda ikke røpt noe, men det er ikke noe hemmlighet fra min side. Men familie vet hvem som er far til hvem, men de har ikke kontakt med de andre familiene. Barna sier pappa til begge fedrene og kaller alle besteforeldre fbestemor og bestefar. Men en gang sprekker det hele og familiene blir helt sjokkert regner jeg med
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #71 Skrevet 10. januar 2011 Oi hvordan skjedde det ? Fortell!!!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #72 Skrevet 10. januar 2011 jeg har vært utro mot samboeren min..
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2011 #74 Skrevet 10. januar 2011 Jeg kan sitte på dib nært opptil 6 timer hver dag...hvilket liv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå