Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Vi har fått sensur på eksamen i dag, jeg fikk C og er kjempefornøyd. Venninnen min fikk B og er misfornøyd med det. Hva forventer hun egentlig? Hun to barn som nettopp har fylt 2 og 1 år som ikke går i barnehage, og jobber en 50 % nattstilling i tillegg, så det sier seg selv at hun ikke kan ha mulighet til å legge så mye innsats i oppgavene sine. Skjønner meg ikke på slike folk, jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Fornøyd med en C??? Ja, det er forskjell på folk. Jeg ville aldri vært fornøyd med en C!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 I mitt hode er en C en dårlig karakter. Hadde aldri vært fornøyd med det. Jeg vet også at jeg lett kan få A dersom jeg jobber for det, og hadde dermed vært misfornøyd med både meg selv om karakteren om jeg hadde fått det. Mitt mål i livet er ikke å være middelmådig.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Du er da ikke mye empatisk ihvertfall. Hva er det å skjønne? Hun hadde høyere forhåpninger og klarte det ikke, ble skuffet. Det er da lov og helt naturlig. Jeg kjenner flere som har små unger som jobber masse og som A på skolen. Ei venninne har 3 barn under 4 år (tvillingpar på 1) og har kun 4 åringen 50% i barnehagen, mens de andre fulltid hjemme. Mannen jobber dagtid, hun jobber 50% aften og natt. Hun fikk A på alle 4 eksamene hun hadde til jul. Det er ikke alle som setter lave krav til seg.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 ??? Nei, jeg har ikke lest mye, men fulgt forelesningene. Jeg tar videreutdanning med mål om bestå og sådan kvalifisere for høyere lønn. Mer enn godt nok fornøyd med en C, da. Dere hadde vel ikke vært fornøyd med en B heller, dere eller?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 Hvordan klarte hun det? Låste ungene i kjelleren på dagtid så hun fikk lese, eller juksa på eksamen??
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #8 Skrevet 7. januar 2011 ??? Nei, jeg har ikke lest mye, men fulgt forelesningene. Jeg tar videreutdanning med mål om bestå og sådan kvalifisere for høyere lønn. Mer enn godt nok fornøyd med en C, da. Dere hadde vel ikke vært fornøyd med en B heller, dere eller?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #9 Skrevet 7. januar 2011 Ville ikke vært fornøyd med en B heller. Jeg har bare A og jeg setter høye mål for meg selv. Enhver idiot kan bestå så for meg vil det aldri være nok å kun klare å passere. Jeg vil være flink, ha gode papirer og jeg setter en høy standard for meg selv. Å være middelmådig er ikke noe mål i seg selv. 14:30
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #10 Skrevet 7. januar 2011 Noen er litt smartere enn andre, vet du.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #11 Skrevet 7. januar 2011 14:39 har skrevet det mest idiotiske innlegget hittil, for å holde oss til hennes egen språkbruk. "Enhver idiot kan bestå". Akk ja. Det er en løgn, verken mer eller mindre. Uansett: bare de færreste oppnår en A. B regnes av de aller fleste som en meget god karakter, og C er ikke i nærheten av stryk.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #12 Skrevet 7. januar 2011 Jeg synes det var kjempegodt gjort av venninen din, men forstår at hun ble skuffet hvis hun hadde lagt mye innsats i den. Kanskje du skulle ta litt hensyn?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #13 Skrevet 7. januar 2011 Hodet til 14:32 er da heller ikke noe særlig å misunne. Du gir uttrykk for en holdning som jeg hadde håpet de fleste hadde kvittet seg med.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #14 Skrevet 7. januar 2011 Holdning? C er en dårlig karakter. Det er ikke en hodning. Det er fakta.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #15 Skrevet 7. januar 2011 Hun er vel som deg, da 14:30. Hun har kun A`er fra Bacheloren sin og forventet vel det samme nå. Likevel synes jeg hun bør være fornøyd når hun tar forutsetningene i betraktning. Det er en del år siden Bachelorutdanningen, videreutdanningen har strengere krav og hun har en helt annen livssituasjon. Da BURDE hun være fornøyd med en B! Hi
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #16 Skrevet 7. januar 2011 Selvfølgelig kan enhver idiot klare å bestå en eksamen og C er en dårlig karakter. En C er ingenting å strebe etter, men om man ikke ønsker mer i livet så er det sikkert helt greit å være midt på treet.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #17 Skrevet 7. januar 2011 "Da BURDE hun være fornøyd med en B!" Hvorfor BURDE hun det? Selv om du er fornøyd med en dårlig karakter så trenger ikke andre å være like fornøyd selv om de er flinkere enn deg
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #18 Skrevet 7. januar 2011 Jeg syns en B og en C er bra jeg... Når jeg studerte Så blei jeg kjempe fornøyd med en C i enkelte fag, men missfornøyd med B i ett annet fag. Kommer helt ann på innsats og interesse for faget!!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #19 Skrevet 7. januar 2011 Jeg vet faktisk hvem du sikter til her og synes det er dårlig gjort av deg å legge ut denne tråden, HI. Jeg kommer til å tipse henne om denne tråden så kan hun se hva slags "venninnne" hun har!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #20 Skrevet 7. januar 2011 Du bekrefter bare enda en gang hvor dum du er. Har du fullført videregående?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #22 Skrevet 7. januar 2011 Så det å ønske å være noe mer enn middelmådig, og å gjøre det godt her i livet er dårlig holdning? Jaja, deg om det.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #23 Skrevet 7. januar 2011 Ja, jeg har nettopp levert inn doktorgrad. Hadde ikke klart det om jeg skulle vært fornøyd med C`er her i livet.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #24 Skrevet 7. januar 2011 Den dårlige holdningen din er den du utviser overfor andre, og den nokså kjepphøye arrogansen du kommer med. Du virker rett og slett ganske ufordragelig.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2011 #25 Skrevet 7. januar 2011 Jeg kjenner opptil flere dumrianer som har avlagt doktorgraden. De henger ikke særlig høyt i kurs lenger. Noen av dem kan ikke skrive engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå