Gå til innhold

Bryr dere dere om hvordan dere kler barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bryr meg mest om at klærne er myke og tilpasset temperaturen. Men liker godt at de ser fine ut også.

Prøver å kle dem etter min smak. Men har nesten gitt opp storesøster. Hjelper ikke at jeg kjøper fine klær til henne, når hun nekter å gå med det. Har nok av kamper å ta om jeg ikke i tillegg skal lage det til dagens krangel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kler poden i varme og gode klær, og prøver å få det til å se gjennomtenkt ut :P Kjøper nesten alltid sett med underdel og overdel som matcher, og har en del basisplagg som passer til alt ;) Men når ungen på 2,5 år skal velge seg ut klær selv, blir det helt kaos ;)

Skrevet

Ja, gjør da det. Her er det mye ull og gjerne kjole eller tunika uten på. Snuppa er begynt å velge en del, men med litt veiledning. ;o)

Skrevet

Ja, det gjør jeg, klærne skal passe sammen :o)

Jeg jobber også i bhg og bryr meg ikke om hva barna har på seg. Hvorfor skal man være så nøye på det i bhg? Der er det viktig at det er behagelig, passer til årstiden og at det kan bli møkkete.

Jeg tar ikke på meg mine "vanlige" hverdagsklær i bhg, men noe jeg ikke er redd for i det hele tatt, slik tenker jeg mange foreldre også tenker.

Oliver kommer til å gå med mye rart når han begynner i bhg, så kan jeg heller ta på litt penere klær på fritiden :o)

Skrevet

Så lenge klærne er hele å rene, bryr jeg meg mindre om de passer sammen i bhg. Men når vi skal bort i selskap ol liker jeg at det ser "fine"ut

Skrevet

Selfølgelig bryr jeg meg om det! Noe annet er jo barnemisshandling å burde meldes til barnevernet!

Skrevet

Varmt, behagelig, og så er det greit om det ser ok ut også... vil gjerne at det matcher, men om det er kræsj en dag, så går det greit det også.

Jenta vår har begynt å få litt meninger om klærne selv, så noen ganger går ikke mammas plan igjennom, og da gidder jeg ikke å skifte resten av antrekket for at det skal matche. Jenta vår vil gjerne ha klær med figurer på... mamma liker egentlig ikke det heller, men når jenta selv faller så totalt for ett eller annet i butikken, så blir det noen ganger med hjem. Om det er dårlig smak eller ikke spiller strengt tatt ingen rolle når hun selv er storfornøyd! :)

Skrevet

Nå i disse vintermånedene, så går ungene i ull-undertøy i bgh hver dag! Jenta har noen fine strikka-kjoler som hun av og til har over, men stort sett valser de rundt der i ull-under:-) Tenk så behagelig i lek! Får ikke til å ta en masse klær over ull-undertøyet, for det vil jo bli for varmt og leke i inne. Men det hender jo at de får noen tynne joggebukser over eller noe. Ser noen virkelig utspjåka unger på 2-3 år der. Med hvite strømpebukser, hvite bluser og nystrøkne kjoler, samt smykker etc etc.. Så sånn sett ser unga mine ut som bomser i forhold. Men når vi skal på besøk eller skal ut til byen eller noe, ja da ser de representable ut.

Skrevet

Jeg bryr meg veldig om hva min sønn har på seg av alle mulige slags klær. Jeg kjøper ofte nye klær til han (men skal legge til at jeg aldri kjøper dyre merkeklær, men gode og pene klær).

Jeg bryr meg også om hvordan det passer sammen, i farge og det hele!

Jeg jobber fast i barnehage og har også sett mye rart.. Jeg ser ofte at foreldrene kommer i rådyre merkeklær mens barna går i klær som ble laget på 80 tallet! Dette syns jeg er helt vannvittig!!

For meg er det viktigere å kle min sønn pent og skikkelig enn meg selv! Tro det eller ei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...