std Skrevet 20. januar 2011 #51 Skrevet 20. januar 2011 Vil ikke og har ikke tid til å bli syk nå!!! :-(
*lille blomst* Skrevet 20. januar 2011 #52 Skrevet 20. januar 2011 hjemme på andre dagen med kraftig forkjølelse og nesten ikke stemme.... kjedelig! blitt mye bim tid på meg! Ønsker deg rask og god bedring std! Håper du slipper unna det værste!
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 20. januar 2011 #53 Skrevet 20. januar 2011 Huff, så kjedelig da:( Satse på at du ikke ertømt for energi, slik at dere for utnyttet EL maksimalt:)) Her har jeg ikke fått utslag på EL-tester ennå, og det er jo kjempepositivt, siden min kjære kommer hjem fra jobbperioden i morgen... Håper vi får alle dagene med fullt utslag og EL-dagen, evt dagen etter, sammen før han må reise igjen. Turnusjobbing og prøving passer veldig dårlig sammen, men nå ser det ut til å gå rette veien, bare EL kommer før han må reise igjen.... Krysser fingrene!!
*lille blomst* Skrevet 20. januar 2011 #54 Skrevet 20. januar 2011 åååå! så spennende ♥(¯`°•.¸Skal jeg? 6pp¸.•°´¯)♥! Håper du får el lørdag søndag da! Krysser fingrene for deg! Til tross for sykdom og han på kvelds og nattevakt i disse dager så har vi lagt inn noen aksjer! utrolig hva vi får til når vi vil! hihi Er bare utrolig glad for endelig å vite når el er, at vi har truffet og at jeg vet når ikm er! Prøvd siden august og dette er 1. gang jeg er sikker på el! jippi!
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 20. januar 2011 #55 Skrevet 20. januar 2011 Å så spennende!! Det blir lange dager frem mot IKM for deg nå, da:) Jeg har stabil syklus og utslag på EL-tester, så jeg skulle jo egentlig ha en grei deal. Men den gang ei.... Den sitter liksom ikke. Men satser hard på at denne perioden er perioden for en fulltreffer!! )
Baloo ønsker to :) Skrevet 20. januar 2011 #56 Skrevet 20. januar 2011 Melder meg på jeg også 11 dager til IKM, og det går såååååå sakte ! Ganske sikker på at el er her nå, selv om det absolutt ikke er som det pleier ved el Vi koser oss likevel vi, men mister litt motet når el-slimet er forsvunnet helt... Men, håpet lever vel så lenge tanta ikke er her Dessuten er jeg bitt helt av symptom-basillen! Går å kjenner på alle tegn, er puppene litt ømme nå, hvorfor er jeg kvalm, hva har skjedd med matlysta, hvorfor er jeg så trøtt osv... Vel, svaret er vel : fordi du er alt for opptatt av babytanker! Trodde virkelig ikke det skulle bli sånn nå som vi prøver på nummer to, men tankene sniker seg inn, og jeg kjenner håpet og drømmen vokse for hver dag Godt, men samtidig veeeeeldig lenge å vente. Og enn hvis det virkelig drøyer før det klaffer, da tror jeg at jeg går på veggen eller no, all ære til dere som sliter og som fortsatt har hodet med dere - dere er så tøffe ! ! ! Dessuten popper det fram gravidmager overalt om dagen. Siden vi fikk gullungen vår for to år siden er det kun to veninder som har fått baby. Nå kjenner jeg ti stykker som er gravid, og vet av mange flere... Kjenner jeg rett og slett blir skikkelig misunnelig - og det er ikke likt meg igrunnen. Er selvfølgelig utrolig glad på deres vegne, men ønsket vårt er også stort, jeg vil så gjerne jeg også... Uff, det ble mye klaging det ! Godt å få det ut, nå kan kanskje positiviteten seire litt mer framover
*lille blomst* Skrevet 21. januar 2011 #57 Skrevet 21. januar 2011 hehehe, kjenner meg så igjen i det du skriver baloo! Jeg har hatt alle, og da mener jeg ALLE, tenkelige graviditetssymptomer siden vi startet prøvingen! værst var det da jeg gikk 10 dager over ikm med bare neg.tester:/ huff, glad denne pp iallefall:) Uansett om det klaffer så vet jeg iallefall;) desverre gått opp 3-4 kg siden vi begynte prøvingen, så det lurer meg hver mnd ifht "større bryster" hehe
Evigoptimisten Skrevet 21. januar 2011 #58 Skrevet 21. januar 2011 Igår fikk jeg positiv el test i boks, og vi kjører på!! 1 gang om dagen de neste 3-4 dagene. Noen som anbefaler å måle el videre disse dagene?? Eller er ikke det så nøye....? Håper det klaffer nå! Krysser fingrer og tær for alle oss her inne! Jeg har en god følelse denne gang, tross 9pp.... Oktoberbarn blir bra! Det popper opp ekstremt mange gravide i min vennegjeng om dagen også, så håper det smitter over på meg. Ønsker alle en god (el) helg med sin kjære... ;o) Vi må ikke glemme gleden med å faktisk prøve å lage noe så fantastisk sammen.
std Skrevet 21. januar 2011 #59 Skrevet 21. januar 2011 Lykke til evigoptimist!! Har du hatt klar oversikt over alle dine el`er de siste mnd? Ellers ville jeg testet for å få den oversikten, men det er meg da :-) Jeg ligger rett ut med vond hals, hodepine, tett i alle sluser, feber og kvalme.. Herlig at det skulle komme på første pergo, bare typisk det :-/ Men satser på at formen kommer seg frem til el, er fremdeles noen dager igjen.. (om el dukker opp, håper håper!!) Riktig god helg alle sammen, kos dere masse og nyt det!!
pompensøster Skrevet 21. januar 2011 #60 Skrevet 21. januar 2011 Tenkte kanskje jeg passet inn her. Nytt fenomen dette formumet... altså ikke forument, men å bli med. Testet positivt (EL) på mandag og kjørt på med gubben. Men jeg vet ikke hvor sikre disse testene er, og i går hadde jeg EL-slim... Noen som kan fortelle meg hvor i syklusen den kommer? før eller etter EL? Begynner å bli passe frustrert over å prøve og høre på venninner som får det til enten på første forsøk eller ved et uhell (kan vel ikke kalle det uhell...) Krysser fingre og tær for alle sammen!
Evigoptimisten Skrevet 21. januar 2011 #61 Skrevet 21. januar 2011 Jeg har også nettopp begynt å følge med på dette forumet. Skal bli mer aktiv i prøvingen nå, og funnet mange gode tips her, og greit å være i samme situasjon som andre, og se hvordan det går med de/dere. Jeg kan dessverre heller ikke noe om dette el slimet, har vært litt for dårlig å følge med på sånne greier. Kanskje like greit, da jeg er livredd for å overanalysere kroppen min... Det popper opp med gravide i min venninnegjeng også om dagen, og man hører jo alltid om de som blir gravid med engang, eller at de ikke hadde "prøvd"... . Shit au! Vi får bare holde motet oppe:)
lykkeliten1 Skrevet 21. januar 2011 #62 Skrevet 21. januar 2011 Morsomt at det endel nye her da,,, Jeg har IKM uke 5, fredag....Så får vi se da... Nå har mannen og jeg lagt inn mange aksjer.EL i dag!!! Blir nok en runde i kveld eller i morgen tidlig også...Spennende det her. Gått på pergo også denne pp. Så da er det bare å håpe at den jobber også. Vi får se om symptomjakten tar overhånd eller om jeg klarer å holde meg noenlunde "normal" Enig med deg evigoptimist77; det popper opp gravide venninner og kolleger over alt. Men vi får holde motet oppe! Spennde å følge dere i de neste 2 ukene.
Evigoptimisten Skrevet 21. januar 2011 #63 Skrevet 21. januar 2011 Nei, jeg har ikke hatt oversikten over elèr, men har ganske jevn syklus 27/28 dager annenhver gang, men man vet jo aldri helt når denne elèn egentlig slår til (ikke jeg hvertfall, som har problemer med å kjenne sånn kroppen!). Denne gange skal vi få det til, har jeg bestemt! hehe. God bedring std!
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 21. januar 2011 #64 Skrevet 21. januar 2011 Jippi!!!! Fullt utslag på EL-tester, så da kommer el på søndag om alt går etter klokka, og min kjære er bare noen timer unna:))) Vet hva vi skal i helgen..... Kose oss!!!
CI82 Skrevet 21. januar 2011 #65 Skrevet 21. januar 2011 Kjenner igjen det med at alle andre blir gravide for tiden og nesten ingen av dem prøvde å bli det... Driver å smugkikker på andre IKM-lister og ser hvor mange som pleier å bli gravide, hehe. I uke 3 er det 6 av 16 som er gravide. Satser på at mange av oss har positive tester i uke 5 Kos deg i helgen, ♥(¯`°•.¸Skal jeg? 6pp¸.•°´¯)♥
*lille blomst* Skrevet 21. januar 2011 #66 Skrevet 21. januar 2011 Så bra du fikk el når du ønsket ♥(¯`°•.¸Skal jeg? 6pp¸.•°´¯)♥ ! vi har ikke fått inn noen flere aksjer denne runden, kanskje i morgen... men da er det vel for sent. hadde positive el tester i går og dagen før, ikke testet i dag... fikk inn aksje begge dagene da... har vi en mulighet denne mnd tro?? Når løsner egentlig egget ifht når positiv test kommer? Velkommen til dere nye på forumet (og i gruppa!) Jeg syns iallefall det er veldig koselig å "suse" rundt her inne;) blir vel litt mye innimellom, men koser meg iallefall:) hehe
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 21. januar 2011 #67 Skrevet 21. januar 2011 Ja, det passet godt! Så nå har vi fått lagt inn aksjer, og har hele uke sammen:) Se på denne linke *lille blomst* http://www.fertilityuk.org/nfps30.html#planningpregnancyslug Der ser du prosentvis sjanse for å treffe i forhold til selve EL. Det er på dagene før selve EL det er størst sjanse til å få det til å treffe. Tror dere har truffet godt:) Dessuten er det jo anbefalt annenhver dag, selv om vi benytter alle anledninger..... Testene kan være positive i flere dager, men hos meg er det stort sett vært to dager, og så kjenner jeg veldig godt selve ELn. Etter disse smertene så er testen negativ. MEN det hjelper jo tydeligvis ikke da å ha full kontroll på EL siden vi er i pp6. Men friskt mot, krysser fingene denne gangen
Romantic Skrevet 22. januar 2011 #68 Skrevet 22. januar 2011 Hadee jeg også for et par dager siden. Aner ikke hva det var. Men har ikke fått EL enda..
Mamma til prins 2012 Skrevet 22. januar 2011 #69 Skrevet 22. januar 2011 hmm.. ser at noen har vært inne å skrivd et innlegg kl 13:15 i dag, men jeg får ikke de nyeste opp.. merkelig
lykkeliten1 Skrevet 22. januar 2011 #70 Skrevet 22. januar 2011 Mange som har EL i og rundt helgen skjønner jeg... Koselig det! Selv hadde jeg EL i går og vi har kjørt på hele uken. Hadde smerter i magen i går på positiv ELtest og i dag. Når tror dere egget slippes? Er det når smertene er borte og EL-test er neg igjen? Nei det er vel vanskelig å si det? Uansett, satser vi på at pergokuren og alle aksjene vi lagt inn vil føre til spire! Hurra for EL og helg!
*lille blomst* Skrevet 22. januar 2011 #71 Skrevet 22. januar 2011 Takk for tipset "skal jeg" 6pp! ikke blitt noen flere forsøk her iallefall, har ikke noen følelse av hverken om det gikk eller ikke gikk denne mnd. blir spennende likevel å følge med på kroppen de neste ukene:) Fremdeles forkjølet, og har sovet utrolig dårlig siste nettene, så håper det ikke minsker sjansene for graviditet! ønsker alle en fin lørdagskveld!
CI82 Skrevet 23. januar 2011 #72 Skrevet 23. januar 2011 Veldig usikker på om vi hadde nok sex og til riktige tider, men det vil tiden vise... Tror vi hadde 3 dager og 1 dag før EL. Nå er det bare å vente 2 uker. Blir spennende. Lykke til alle sammen!
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 23. januar 2011 #73 Skrevet 23. januar 2011 Da har vi hatt EL, positiv test midt på dagen, negativ i kveld, så da er det bare å krysse fingrene. Lagt inn aksjer fredag, lørdag og i dag, legger vi til i morgen, så har vi dekt godt opp:) Blir spennende å se om lykken står oss bi denne gangen da:)
Evigoptimisten Skrevet 23. januar 2011 #74 Skrevet 23. januar 2011 Noen som har erfaring med Wild yam? (som jeg har forstått skal tas etter el) Kjøper man dette på helsekosten? Jeg har tatt Biodronningkapsel før eggløsning, og lurer nå på å teste ut Wild yam, men skeptisk til å proppe for mye i meg også... hmmmm, usikker, tips?? Denne måneden skal det gå!!! hehe (og nedturen kommer til å bli såå stor hvis det ikke går, men, men....) Lykke til allesammen!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 23. januar 2011 #75 Skrevet 23. januar 2011 Heisann, da er jeg endelig inne igjen etter sykdom her i huset. Mannen har vært bortreist, så har vært alene med en liten gutt med høy feber i en uke. Vært hos lege, legevakt og barneklinikken, men ser ut til at han er blitt noenlunde frisk igjen.. puh.. Kommer mannen igjen om noen dager, så blir litt avlastning der kan en si. Babylaging har uansett vært laaaangt vekke ifra mitt hode.. Vet ikke om vi har noen sjanser igjen når mannen kommer hjem, men skader jo ikke å prøve! :-) Klem til dere på en søndagskveld! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå