Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kom TR her denne mnd også så da blir jeg med over til neste pp,min 14 så langt. Får pergo denne mnd så håper kansje at det skjer noe mer nå fremover..Neste EL beregnes i helgesvingen i uke 2 og IKM er mandag 31 januar.

Har klokkesykluser på 28/29 dager med EL på dag 13/14 pluss/ minus en dag,men ser ikke ut som det hjelper. Er 11 år siden sist jeg fikk barn så kroppen har jo sikkert forandret seg en del,men man får fortsette for ønsket er stort om en til.

Håper vi blir fler som samles,men unner alle at spiren sitter fort..

Lykke til denne mnd alle prøvere!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei..

Jeg er ny her.. venter mensen 6.januar, og har vel neste IKM i uke 5..

EL regnes rundt 19.januar.. har skjønt det da lønner seg å ha sex annenhver dag i uken før?

Lykke til :)

Skrevet

Hei igjen...

Velkommen hit,koselig med nye på tråden,men håper du slipper bli her lenge og flytter over til 1. trimester slik vi alle ønsker!:-)

Såg du hadde laget en tråd for uke 5 lenger ned,men da hadde jeg allerede laget denne...beklager! :-)

Det om hvor ofte man skal ha sex er ikke enkelt å vite,men det sies jo at har man hver andre dag i uken frem til EL så er sjangsen stor for å lykkes.

Selv har vi prøvd hver dag i uken føre EL,hver annen dag,noen dager føre EL til noen dager etter uten at det har skjedd noe disse pp`ne,men fortsetter å prøve...hehe..

Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Hu hei, da kom tanta på besøk, litt kjedelig iom at det blir en vanskelig pp.. Mannen er bortreist, men får se om vi greier å få til noe allikevel. Kanskje han skulle ha lagret opp noe i frysen før han dro, he he!

Kan nå kose meg i helga med et glass rødvin da ihvertfall, med god samvittighet! Prøve å gå ned et par kg til, kanskje det vil gjøre det lettere å bli gravid? La på meg en del etter graviditeten med lillemann, så sliter litt med den ennå, selv om jeg har gått ned mange kilo..

Må uansett vente til tanta er ferdig da..

Skrevet

Heier på deg jeg "Make no4", denne pp,n skal det gå vet du!!

På hvilken dag starter du på pergo og er det enkel eller dobbel kur??

Klem fra

Skrevet

Pergoforsøk nr. 2 på meg denne gangen. Ble gravid forrige gang jeg forsøkte pergo, men hadde en MA. Er nå full av positive tanker igjen og håper det går bedre denne gangen!

Lykke til alle sammen

Skrevet

Heii Lillemy...så koselig du titter innom...:-)

Jeg får nok ikke startet denne mnd da jeg skal til spesialisten den 12 januar. Da er jeg på syklusdag 9 så litt seint å starte da vel?

Han har ikke vært noe interressert i å gi meg pergo,mener jeg bare skal gi det tiiiid...men nå har jeg mast så fært så han ga opp tror jeg...hehe.. Sa jeg skulle få det nå når jeg kom dit så nå slipper han ikke unna!! Skjønner ikke hvorfor de praktiserer så sorskjellig! Blir vel et tantebesøk til da, men ser da litt lys i tunnelen...:-) Rart at den alderen skal stresse en slik!?

Alt bra med deg og magen Lillemy...fortsatt kvalm eller har det roet seg?

Klem

Skrevet

Tror jeg hører hjemme her. Fikk TR for en uke siden, men jeg har ganske lang syklus, så jeg tror jeg har EL ca 19.januar og IKM 2.februar. Til dere som går på pergo, hva må til for å få prøve det? Jeg har ikke prøvd så lenge, men jeg synes jeg har noen symptomer på PCOS og lurer på om jeg kanskje trenger hjelp etterhvert. Jeg har ingen barn fra før, ble gravid i juni, men hadde SA i juli og veldig lange og ustabile sykluser etter det. Dette blir vel min 5. pp etter SA, så kan ikke klage ennå... :)

Lykke til alle sammen, håper det klaffer denne gangen!

Skrevet

Da hopper jeg inn her og over i pp 6, da TR dukket opp tre dager etter IKM, men skjønte at hun kun var litt sen da testen var negativ på IKM. Men en forsinket TR skaper forventninger hos min bedre halvdel....

Dette blir siste pp før det blir pause i to mnd., da jeg ikke ønsker november eller desember barn... Tror jeg.... mulig panikken griper meg og jeg ikke tørr la være å prøve, men tiden vil vise:)

Lykke til! Håper det sitter en spire denne mnd :)

Skrevet

Skikkelig kjipt at jeg skulle til egypt sist lørdag og hadde ikm på torsdagen og mensen kom på fredagen!!! Men Men!! ny pp nye muligheter!!! Godt å se at flere er ivrige!! :D samboeren er virkelig med på notene nå, i dag sa han at det blir sex annenhver dag f.o.m no! hehe.. jeg prøver å si at vi ikke må stresse og det er ikke ''krise'' før rundt EL som ikke er før om en uke! hehe.. JO, sier bare han. hehe.. vi skal være gravid før sommeren! :D <3 Lykke!

Håper det klaffer for alle snart. Er så trist å høre om dere som sliter sånn! Jeg unner alle som vil ha barn å få barn.. Verre med de som får som ikke vil ha.. :s

<3 Dette er DEN mnd!

Skrevet

Heisann, ja stå på kravene du og be om dobbelkur. min gyn gav meg dobbelkur med en gang:-)

Går bare bra med meg og formen. kvitt kvalmen og nå begynner virkelig magen og komme, nesten slik at det ikke kan skjules så mye lengre, men tenker å vente med å gjøre det helt offesiellt til etter onsdag da jeg skal på UL:-)

Lykke til videre:-)

Skrevet

Melder meg inn her jeg også:) Tilbake etter å ha fjernet en eggleder i november pga exu.. Skal på etterkontroll på fredag og de har da sagt de skal sette meg på abyl-e og at jeg skal ta crione fra positiv test, flere her som har gått på det? Er pga 3 aborter i 2010 jeg får det. Men nå er det nytt år og har en god følelse på at jeg får en spire som sitter neste gang;) Akkurat ferdig med mensen nå, så nå blir det hvertfall kos annen hver dag og jeg har bestilt med cb sine eggløsningstester da jeg er lei av å tolke strekene på billigtestene:) Forbredt på at det kan ta litt lenger tid nå, men håper på en baby i løpet av 2011<3<3

Skrevet

Joiner her jeg også. Vi går inn i vårt tredje år snart. kjipt, og håpet er lavt

Skrevet

Håper virkelig for din del EngelMedSvarteVinger 34pp at du er heldig å får en spire i magen!

Vet ikke forhistorien din, men om noen fortjener en spire denne mnd må det være du..

Ønsker deg Masse lykke til!

klem

Skrevet

Hei Make No.4. Bare innom for å ønske deg lykke til. Vi har jo beveget oss over i 2. trimester nå og formen er heldigvis mye bedre. Kan vel også melde om at det er tvillinger i magen min... Og det uten pergo.. ;)

Lykke til dere andre også! (ikke meningen å okkupere tråden)

Skrevet

Heeiii lubine!!

Så koselig at du titter innom her..og takk for støtten!:):) Tenk at du bærer tvillinger da,så MORRO!! Og som du sier..uten Pergo.. Artig!! :):)

Jeg har fått pergo og med den fulgte det med litt nytt håp. Forstår jo at ikke alle har positiv opplevelse m pergo og blir gravide,men det kan kansje pusje EL litt ekstra.

Var hos gyn igår og han såg masse store follikler i begge eggstokkene,men de trengte litt mer tid til modning,er bare på dag 10 i syklusen. Starter opp m dobbel pergokur første uka i februar. Spent!!:):) Denne mnd tar vi det helt rolig og lader opp..men koser oss litt alikevel rundt EL såklart..men bare når vi har lyst og ikke må...hehe..;)

Ønsker deg masse lykke til med tvillingmagen lubine! Kos deg igjennom 2. trimester mot 3:e:):)

Klem

Skrevet

Hurra!! Jeg har endelig internett igjen! :-) :-) :-)

Snakk om å ha abstinenser..

Her har gubben vært hjemme og snudd igjen, men hoppet nå i høyet, natt til onsdag. Sikkert alt for tidlig, men når vi ikke har så mange sjanser denne pp'en, så må vi kline til når vi har muligheten. Men gir meg nå forhåpninger om at det kan bli flere muligheter, vi får se om vi får det til!

Skrevet

Vært på aboteket i da gogkjøpt EL test. Når kan man begynne å teste? Ha en sånn ipad applikasjon som forteller når jeg mest sansynlig får mens og el, så følger jo med på den og, men lurer om det kan være smart å teste et par dager før forventet el?

Skrevet

Jeg tester ikke selv for el, men det er vel rundt 14 dager etter mens eggløsningen skal forekomme. Så da har vel jeg og gubben vært for tidlig ute.. Hvor lenge kan egentlig sæd være i live der inne? Håper det er noen dager ihvertfall..

Skrevet

Mener å ha hørt at sæden kan overleve inntil 5 dager inne i deg, men ikke sikker...

Skrevet

Får håpe de holder ut da, da jeg ikke vet når neste sengekos dukker opp. Klarte det på en helg da lillemann ble til, da var mannen bortreist nesten hele pp'en, men var da senere i syklusen enn nå. Men virker som om syklusen har blitt kortere etter at jeg fødte han da..

Skrevet

Da har TR reist og jeg krysser fingrene for at EL ikke dukker opp før neste helg, da min kjære kommer hjem fra jobb... Skal til gyn på mandag, så d blir spennende å høre hva han sier!

Krysser fingrene for at svømmerne deres har god kondisjon ;)

Skrevet

Huff ja, synd at disse mannfolka skal være bortreiste midt i pp'en! He he, vi får satse på at sæden hos meg overlever, og at din el blir utsatt! Hadde vært kjekt med en positiv test ved enden av måneden! :-) Oktober er en kjekk måned det å få barn i! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...