Gå til innhold

Ja slik endte den koselige jula....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og den saken kan vi si er grei - men hans MOR kan likevel ikke gjør noe med det! Dersom han røyker hasj på JOBB (yrkessjåfør) bør noen gi beskjed til hans arbeidsgiver, evt. politiet. Men hva kan hans mor gjøre med det? Ta ham i ørene? Snakk for guds skyld med hans samboer eller ham selv før du tar saken opp ett hakk i systemet, og er HI bekymret for barna må vel barnevernet være den rette instansen.

Dersom jeg ikke liker at naboen ruser seg og kjører i fylla, hjelper det ikke naboens barn om jeg forteller dette til naboens nabo, naboens bestevenn eller naboens mamma. Da må jeg faktisk melde ifra til noen som faktisk kan gjøre noe med saken, ellers blir det jo bare sladder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20:52, du virker ikke videre smart.....

Skrevet

Hmm...for det første. Du bør skamme deg. For det andre, jeg har tilbrakt julen med flere marihujana røykere. De har vært våkne som resten av oss, hatt interessante diskusjoner og vært kjempekoselig å være sammen med. Foressten har de høy utdannelse, er velfungerende intelligente mennesker. Du ødela jula og bør unnskylde deg.

Skrevet

Men han her sovner av det. Og du over her bør bytte miljø!

Skrevet

Jeg synes du gjorde det rette HI, og ser ingen grunn til at du skal si unnskyld.

Men du beveger deg på farlig grunn om du snakker nedsettende om bruk av hasj her på dib, her er det skremmende mange som synes det er helt i orden med litt hobbynarkomani.

Skrevet

Det beste er om man kombinerer amfetamin med hasj - da kan man oppleve det beste fra begge stoffer.

Og til deg som lurte, det er det som kalles et "kjakk trekk"

Skrevet

jeg er første anonym som svarte.

for det første: jeg syns personlig at du valgte feil tid å tyste på han. så det var din feil at den koselige julen endte slit. du kunne ventet til etter julen?

og for det andre: det er han sin feil at han kunne bli tystet på. er han som svikter familien sin ved å ruse seg på uloveligheter og får bivirkninger at han må sove hele tiden og overlate alt til kona.

så jeg syns du gjorde det rette, men feil tidspunkt. men nå som det er brakt på banen så får vi håpe at det er til en nytte, at han slutter eller at moren tar tak og gjør at han slutter på en eller annen måte..

men dette er bare min mening og jeg er ikke oppi det.

Skrevet

Ååååå så dum hi og mange andre her er! Man blir ikke automatisk narkoman av å røyke hasj! Og ligge mye å sove osv.. Er det samme som å si at alle som tar seg en halvliter er alkiser!

Er ikke noe rart han ikke vil feire bursdager hos dere når du er en sånn drittkjerring! Hadde blitt sur om noen hadde sladra til mamma om ting jeg gjør! Her er det du HI som har drite på draget!

Skrevet

Ja, og so den der typiske dibåregla "han trenger hjelp".. Da trenger jeg hjelp. Fikk utrolig lyst på et glas vin. Er jo selvfølgelig alkis da!

Skrevet

Synes bare det er så sinnsykt driiiiitkult lizm at han røyker mens han kjører bil jeg da..

Skrevet

ikke tenk på det...din svigermor spurte, og du svarte....hadde det vært bedre om du hadde lyge?? neppe....

holder med deg jeg, at du sier som ting er , og ikke godtar sånt.

STÅ PÅ....

Skrevet

Mannen er 37år!!! Og jeg sitter ikke å hører på løgner uten å si sannheten. De satt og diskuterte om hvorfor han sov så mye. Hans samboer skrek høyest:

"Ja, herregud han kan sove hele dagen i helgene. Om jeg skal ut på noe og kommer hjem igjen så finner jeg han enda sovende og da har jeg vært borte i mange timer"

Tingen jeg gråt for var at vi nå ikke får feiret jul der, sambo sier at han selv dreit seg ut siden han sov åpenlyst forran alle i stua på stolen!

Dagen etter at jeg hadde sagt det til svigermor, så spurte hans onkel om min samboer røyket hasj. Da svarte broren at nei det visste han ingenting om. Så her dreit han på draget. Da det da er tydelig at det var jo han som da røyka siden han sov.

Noen sovner av det og noen blir mer våken (kommer også på hvaslags type hasj man røyker).

Broren har røyket siden han var 14år gammel, drev også med amfetamin, men holder seg nå bare til hasj. Så jeg vil si han er en hasjrøyker OG narkoman. Siden han bruker et rusmiddel daglig, flere ganger om dagen.

Jeg har sendt inn anonymt tips til politiet 2 ganger, med halvt år i mellom. Det skjer ingenting. Han har sovnet bak rattet 2 ganger og kjørt ut av veien med lastebil. Men da skyldte han på elg i veien. Må si han har flaks du. Fortsetter han slik så blir han nok tatt en vakker dag. På nyåret nå så kommer det jo ut nye tester som kan teste mennesker for andre stoffer enn alkohol. Det er jeg veldig glad for.

H.I

Skrevet

hva vet du om at det er hasjen han røyker som han sovner av? kanskje han har en annen sykdom du ikke vet om. høres merkelig ut å sove så mye pga hasj..

Skrevet

at han endelig ble avslørt som det dophuet han er er bare bra. Jul eller ei. Ikke ha dårlig samvittighet, det er han som er idioten her! Slike folk er ikke verdt å ha kontakt med uansett, familie eller ei!

Skrevet

Mon tro om de som hopper i strupen på HI røyker hasj selv?

Holder med deg, HI. Det er faktisk ulovlig med hasj, han skal være glad du bare tysta til mora hans og ikke til politiet ;)

Skrevet

Fytti hvor mange idiot kjerringer det er her inne på dib. Hasj er faktisk ulovlig! Og visst denne "mannen" røyker hasj opp til flere ganger for dagen OG har ansvaret for 2 barn, ja då e d gale! Eg hadde ikke bare "tystet" :P til moren men også til politiet! å så i julen i tillegg da. Skamme seg! og ikke be om unnskyldning Hi. han høres ut som en slabbedask av et brødhode.

Skrevet

Din skinnhellige ku HI!

Kast ikke stein når du sitter i glasshus selv... !

Skrevet

Hvorfor sitter H.I i glasshus selv?

Skrevet

Det kan hun kanskje fortelle selv, utrolig at ikke flere her inne kjenner igjen hvem som er HI..

Skrevet

ja, do tell? hvordan skal vi kunne vite hvem Hi er da? :P

Skrevet

Forstår ikke hvor du har det i fra at du va den som burde fortelle moren dems om dette. Du får skylde deg selv!

Skrevet

Hvorfor er det ikke heller den hasjrøykende broren som burde hold seg unna der til neste jul?

Ellers så er det skremmende å se hvor mange som støtter ulovligheter her inne. Så om jeg ble vitne til en voldtekt i familien så burde jeg holdt kjeft om det? Det er jo også kriminelt selv om det ikke straffes like hardt som narkotika kriminalitet.

Når du først er i gang, hvorfor tar du ikke kontakt med barnevernet også? Eller be svigermor om å gjøre det?

Herregud her sitter jeg og synes en øl til middagen på julaften er mer enn nok når jeg har barn også sitter det folk å røker hasj til de sovner? Ser liksom ikke helt hvordan noen kan forsvare de handlingene i det hele tatt. Hva er vitsen med at han er der? Han kan da vel bare holde seg hjemme neste år om han skal forsette slik.

Ta heller å sørg for å få god kontakt med svigermor du så blir dere nok invitert dit neste jul om dere vil det da, jeg hadde nok tenkt meg om dersom det var narkotika i bildet.

Skrevet

Det er utrolig hvor mange som trekker sinnsvake konklusjoner uten grunnlag for det. At man synes HI burde passet sine egne saker betyr ikke på noen måte at man støtter legalisering av hasj eller bruk av hasj. Bare hjernedøde DiB-høns klarer den formen for konklusjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...