Gå til innhold

Hvilke rare og merkelige ting irriterer deg? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg hater når folk smatter!!!

kan isje folk spisa med munnen igjen.

litt smatting går. går helt greit med små barn.

men når de begynner å bli store barn / ungdom/ voksne, så skulle jeg ønske at de kunne tygge maten med munnen igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Svigerbror som legger igjen snusklyser overalt.

- Mannen sitt sokkelo i senga.

- Mannen sin barbermaskin som spruter stubber over hele badet. Og han som faktisk bare lar det ligge.

- Mannen som tydeligvis ikke kan pusse tennene uten å sprute tannkrem på det nyvaskede speilet.

- Piss på og rundt do. Unnskyldningen hans er at det er så vanskelig å holde styr på 7 kg kjøtt... (ja, faktisk!) :P

-Når barna har rullet ut alt papiret på dorullen, eller rullet ut hele brødposerullen.

- At jeg er så slepphendt. Spesielt de gangene jeg har med rømmebokser og gjøre, og det er rømme over hele kjøkkengulvet.

- Når jeg har tøymykner oppi der vaskemiddelet skal være, og vaskemiddel oppi der tøymykneren skal være.

Skrevet

ok, here it goes: (or en herlig tråd å få ut frustrasjon før jul:-))!!!:

folk som ikke blinker seg UT av rundkjøringen

folk som tar plassen din i treningssalen hvis du bare er på do eller bak i salen og drikker vann

den forbannade induksjonsdrittkokeplatene våre som krever at kjelen skal være NØYAKTIG like stor som selve platen for at den skal funke!!

samboeren min som krøller sammen og fester sokkene som en ball NÅR DE ERSKITNE så jeg må ta dem ra hverandre før de vaskes.

folk som ikke sier takk når de får pengene sine tilbake i matbutikken

eller de som bare sier 'JA' når de blir spurt om de skal ha pose (man svarer JA TAKK!- selvom man betaler for den. normal folkeskikk!!!)

folk som offentliggjør ting om deg på facebook uten å ha avklart det på forhånd!

folk med svetet hender som likevel tar initiativ til å håndhilse (i situasjoner der det strengt tatt ikke er nødvendig)

åpne skapdører

halvbrente stearinlys

folk som setter seg ved siden av meg på t-banen selvom det er ledig plass andre steder.

folk som setter vesken sin på setet ved siden av seg på t-banen i et forsøk på å forhindre at noen setter seg der (da får jeg lyst til å sette meg OPPÅ vesken deres!)

tja, er nok MYE MYE MYE mer også. gud så skjønt det var å skrive ned dette!!! hi hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...