Lilleleen Skrevet 20. desember 2010 #26 Skrevet 20. desember 2010 Her er min liste : * De som bare syter på facebook, de skriver aldri noe positivt...skjønner ikke at det er mulig! *Bedrevitere- Uansett tema, så vet de alt om det.., og de vet, selvfølgelig, best. * De som alltid skal ha det best eller værst - f.eks: har jeg fått til en ting, så har de fått til den samme tingen mye bedre. Er jeg syk, så er de selvfølgelig mye sykere... * Telefonselgere som blir sure og bare legger på når du takker nei. De var så blide og koselige til å begynne med ;o) hehe * Når samboeren har sagt han har ryddet på kjøkkenet, men oppvasken er ikke tatt ( kjeler og stekepanner som ikke går i oppvaskmaskinen) og bordet er fult av smuler.... Argh, det er ikke rydding! ;o) *Folk som ikke kan vikepliktsregler *Folk som ikke kan holde avstand når de kjører bak meg.. *Frekke barn og voksene. * Sure mennesker som bare tenker negativt * Å tråkke på smuler når jeg er barbeint, er så ekkelt!
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. desember 2010 #27 Skrevet 20. desember 2010 Kom på en ting til når jeg leste om hun som ikke likte når gulvet knirker. Fjernkontrollen til parabolen eller kabelen eller hva det er (leier og det er inkl.) er ikke rett under, men det er en hump under. Legger du den da med knappene opp, så ligger den og vipper i et par minutter. Tom barna har lært dette, og vet hvilken vei den skal ligge. Men kjæresten, nei han legger den alltid "rett" vei og lar den vippe 5-6 ganger før han snur den og smiler.. Jeg blir så ond da, men det går heldigvis fort over også Jeg irriterer meg også over når det er snø på bilen og jeg åpner, så dras snøen inn i setet, selv om jeg har kostet vekk snøen som var rundt døra.
Mammahjertet <3 Skrevet 20. desember 2010 #28 Skrevet 20. desember 2010 - smuler i smøret - klumper i syltetøyet(ja jeg vet at det er bær ) - radio/musikk i bilen mens jeg kjører - folk som sitter og vippe/rister lenge på ene foten hele tiden - mannfolk som må skreve som besatt mens de sitter
Gjest Skrevet 20. desember 2010 #29 Skrevet 20. desember 2010 Jeg er også et "klumpemenneske", takler ikke klumper i mat, være seg youghurt, juice eller syltetøy. HATER risengrynsgrøt. Yuk. Andre ting jeg irriterer meg over: - Folk som går inn i heiser, busser eller t-baner før jeg har kommet av. Er de dumme? Sier seg vel selv at det blir bedre plass hvis de inne går ut FØRST. Det samme gjelder folk som absolutt må trenge seg forbi vogna når jeg er på butikken eller på bussen. Jeg kan liksom ikke trylle, vogna er der, og hvis de bare venter to sekunder kan jeg flytte på den. - Ballong og isoporlyder. Seriøst, jeg freaker HELT ut. - At hver gang jeg begynner å nærme meg bunnen av skittentøyskurven er det en av ungene som kaster opp eller får diaré og så er den stappfull igjen. - Griseri. OVERALT. Er helt sykt hvor mye to små barn kan rote og grise.
FanteGuri Skrevet 20. desember 2010 #30 Skrevet 20. desember 2010 Irriterer meg over mannen min når han; -hver kveld slenger av seg sokkene, mens han ser tv og de blir liggende under sofaen og samle støv. - tar ei ren t-skjorte hver kveld når han dusjer, for så å glemme at han har ei ren t-skjorte neste dag, så da tar han enda ei ren t-skjorte, resultat; det ligger 5 rene t-skjorter på badet i en haug! - alle mannfolk som skvetter på gulvet foran doen når de tisser, er det jeg som skal sitte med bena i tiss eller?
Kate77 Skrevet 20. desember 2010 #31 Skrevet 20. desember 2010 Samboer som slenger embalasje og søppel på kjøkkenbenken i stedet for å kaste rett i søpla 0.5m unna. Folk som tar babyhandlevogna på butikken uten å ha baby! Folk som skraper resten av smøret i smørpakken. Folk som ikke kan vaske fæle rester i do om de ikke går med i skyllen.
Gjest Skrevet 20. desember 2010 #32 Skrevet 20. desember 2010 MÅ forresten bare slenge inn litt til ) Når jeg går barbeint, og det kommer smuler eller noe annet rusk på foten min. Det er så utrolig ekkelt. Da børster jeg føttene og får frysninger over hele kroppen. Gud, det er så ekkelt. Jeg hater også når samboern aldri setter ting inn i oppvaskmaskin. Men oppå benken rett ved siden av i stedet. Jeg hater når det er vinter, og buksekanten blir våt ved føttene. Det ender med at jeg må skifte bukse og sokker. For jeg hater å bli våt på beina, pga buksa. Så blir jeg også GAL av stefaren min som er en bedreviter. Han vet alt og har bestandig rett. ( Utrolig frustrerende når jeg var gravid og ikke minst hormonell. Endte bestandig at jeg stormet ut av huset til mamma i stor gråt ) Så blir jeg så utrolig forbanna når folk ikke overholder vikeplikten og ikke bruker blinklys. Kan nevnes at jeg blir grise forbanna, viser fingeren og tuter som en gal. ( Har også fulgt etter en dame som kjørte forbi meg i en skarp sving. Det var mens jeg kjørte scooter. Det kunne faktisk ha gått utrolig galt. Å jeg angrer fælt på at jeg ikke anmeldte henne. For da hadde hun mistet kortet på stedet ) Så synes jeg huset er så dårlig til å rydde seg selv :-/ Puh, det var alt Nei, forresten. Jeg HATER klumper i syltetøyet. * Grøss *
jentebanden Skrevet 20. desember 2010 #33 Skrevet 20. desember 2010 Haha, for en hærlig tråd! Og jeg trodde jeg var rar
Birka Skrevet 20. desember 2010 #34 Skrevet 20. desember 2010 isbilen irriterer meg kanskje mest av alt
mumsima Skrevet 20. desember 2010 #35 Skrevet 20. desember 2010 Jeg irriterer meg enormt over -at mannen slenger søppel i oppvaskkummen i stedet for i søpla. -folk som kjører i 70 km/t uansett om fartsgrensen er 60 eller 80. -på butikker; folk som klemmer seg foran meg (eller kommer helt inntil) for å se på akkurat det samme som jeg ser på. ARGH, *her står jeg*!
Mammaioktober Skrevet 20. desember 2010 #36 Skrevet 20. desember 2010 * Ren bommull. Det er så jævli! * Autocorrect på iPhone! Fy faen for noe drit! Jeg trodde det var en smartphone jeg hadde kjøpt! Mer "pervofon" * Trange busser og trikker, og folka der generelt, samt bussjåfører som ikke senker bussen når jeg skal på med vogna. Die!! God dammit! *at jeg alltid må tisse noe jævli rett før jeg er hjemme. Hva er gærent med hjernen min?? * facebookstatuser. Alle som en. Herregud, crazypeople...
Aini Skrevet 20. desember 2010 #37 Skrevet 20. desember 2010 *spiser aldri middag fra dagen før eller varmer ostesmørdbrød i microen(maten blir ekkel og skiva våt under) *Hater og gå barbeint i svømmehaller, hater og dysje i andre sine dysjer, men går fint på fks hotell. *Folk som liksom ikke klarer og stoppe og snakke om man begynner og snakke om en ting(sambo er flink til sånn) *Bedrevitere * De som ikke kan være dårligere enn andre eller ha dårligere ting enn andre(xen var slik) *Må alltid rydde,støvsuge og ta jif moppen over gulvet før jeg tar meg en dysj, så ekkelt og være ren og så komme ut i stua og så har snuppa fks spist et eller aent som smuler eller at det er griset på gulvet eller at det bare føles skittent ut etter jeg er ren og pen etter dysjinga:P Var vel det jeg kom på i farten:P
Gjest cunning stunts Skrevet 20. desember 2010 #38 Skrevet 20. desember 2010 *Runde flate ting som blir lagt ned og ligger og vipper lenge rundt seg selv med en sånn VIPPPPE-VIPPPE-VIPPE-VIPPE-VIPP-lyd som blir kjappere og kjappere. *Pålegg i plastposer (vil ikke ha slum-utseende i kjøleskapet) *Smørpakker som er påbegynt og ligger i kjøleskapet med istykkerrevet papir i klumper og ser uappetittelig ut (hvor vanskelig er det å legge smøret i smørboksen?) *Is på innsiden av bilvinduet gir øyeblikkelig tourettes *Ting som faller ned flere ganger på rad (dumt av dem, siden de ender opp med å bli hoppa på, kylt i veggen, knust eller kasta) *Naboen som har kun ett tema og må hærpe på det hver eneste gang man møtes *Å være hos folk som tror det er greit å slå sammen dessert og kaffe
Gjest cunning stunts Skrevet 21. desember 2010 #39 Skrevet 21. desember 2010 -og forresten, langt hår som setter seg fast i leppestiften når det blåser.
Collette Skrevet 21. desember 2010 #40 Skrevet 21. desember 2010 Hehe..*intimnissemor. Glad for at du ikke er min gjest. Her har vi både smørpakker som er påbegynt og pålegg i plastposer. Noen ganger slår vi sammen dessert og kaffe også.
Hufsla Skrevet 21. desember 2010 #41 Skrevet 21. desember 2010 alle e-postene som med "du har vunnet!" "hvor skal vi sende gevinsten?" etc når jeg overhodet ikke har vunnet, men får lov til ¨å delta i en eller annen undersøkelse og bli med i trekningen av en eller annen super premie. Er det i det hele tatt lov? og når mannen har en annen mening enn meg og ikke argumenterer, bare kommer med sånn barnslig Ja/nei. Da ser jeg rødt! Når noen (svigerfar) forventer at vi (mannen) skal slippe alt han har i hendene og hjelpe han med noe. Og noen (mannen) lystrer!
Hufsla Skrevet 21. desember 2010 #42 Skrevet 21. desember 2010 for å lette situasjonen din litt, autocorrect kan du slå av. Innstillinger -- generelt----tastatur og dra bort på autokorrigering :-)
Tommage♀♂ Skrevet 21. desember 2010 #43 Skrevet 21. desember 2010 Tidligere irriterte jeg meg over at det var så himla langt å gå fra døren min til søppel"avdeligen" utenfor leilighetene her. Derfor trillet jeg en dunk bort til "min" utkjørsel. Nå irriterer jeg meg over at min nærmeste nabo ikke bare kan bruke den dunken jeg har satt nedi veien her, hvor den ikke står i veien for noen, men i stedet har satt en svæær dunk like mellom dørene våre. Vakkert... Irriterer meg over menn som står og tisser. Skjønner de ikke at vi andre ikke er interessert i å verken se eller tråkke i deres tiss? Irriterer meg grenseløst over frekke barn. Hvorfor er ikke bare alle barn lydige og høflige? Irriterer meg når andre setter inn i oppvaskmaskinen, for da må jeg alltid rette på dem etterpå. Har fast bås til hvert av bestikket, og det forundrer meg at ikke alle kan ser at hvis det står 6 kniver i en bås så er det kniven som skal oppi der, ikke gaffelen! Irriterer meg grønn over at alle seriene jeg følger med på blir dumpet til fordel for sport. Irriterer meg over at venninna mi tok barna med seg og flyttet fra naboleiligheten, og overlot den til en gammel, alkoholisert danske.
2søtesmåh Skrevet 21. desember 2010 #44 Skrevet 21. desember 2010 Går det an og hate klumper i syltetøyet? Det er jo klumpene som ER syltetøyet..Altså, bærene som gir syltetøyet smak..Resten er jo bare sukkerlake..Mer eller mindre...... Jeg irriterer meg over skyvdørsskapet i gangen som ALDRI lukkes av andre enn meg. Jeg irriterer meg over katta som løper foran og mellom bena mine bare han TROR jeg skal på kjøkkenet Jeg irriterer meg over min angst for sykdom (alla fokjølelse, influensa og omgangen.....Ikke dødelige eller farlige på andre måter type sykdommer...Bare slike forbigående...) Jeg irriterer meg over at det går så mye dritt på TV for tiden i tida jeg bruker og trene....Blir så kjedelig da!!! OGså irriterer huset mitt meg..Det ser ikke ut som jeg vil, for jeg er ikke i stand til å kjøpe inn møbler og div, en ting av gangen for å få "drømmehuset" etter x antall år:.ALt vi har av inventar er gammelt eller kjøpt bllig, fordi vi manglet ALT da vi flyttet inn,-o g hadde ikke råd til annet..Og bytte ut sofaen med en ny stilig en var helt dødfødt, da resen av møblementet er dritstygt. Og ergo er den nye, fine, gode sofaen også STYGG...Bilder på veggene,, bli uansett ikke fint når lamper og skap er dødsstygge osv sov...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. desember 2010 #45 Skrevet 21. desember 2010 Herregud, jeg har et slumkjøleskap! hahahahaah! Og smøret mitt ser uapettitelig ut, men ærlig talt..jeg bruker det til stekepanna. Serverer ikke folk meierismør ut fra papiret. ellers - at folk ikke sier "excuse me" når de går alt for nære meg i butikken. Jævla frekke nordmenn som ikke aner hva personlig space er! Faen altså. Iskalde skal de være, men puste meg i nakken i kø eller på vei inn i kjøleskapene skal de!! - folk som hele tiden må være så jævlig ryddig at du føler det som om du kommer til et sterilt område når du går inn i huset deres. - folk som børster av sofaen min før de setter seg ned fordi det kan være et jævla katte, hunde, rottehår der. Så se til helvete å ikke kom på besøk da! Jeg har dyr! De ligger på sofaen... - interiørblader - dorullen på feil vei. Flikken skal inntil veggen .. og hvordan i helvete er det mulig å ikke la vannet renne en god stund før man fyller i glasset?? Selv må jeg la det renne lenge og skylle glasset mitt sikkert 5 ganger før jeg tapper vannet i det. Jaja, det er en tvangstanke...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. desember 2010 #46 Skrevet 21. desember 2010 Glemte jo det aller værste!! Folk som spiser appelsiner/mandariner på toget eller andre offentlige transportmidler. Appelsinlukt på hud er det værste som finnes. Jeg blir rett og slett uvel!!!!
Monajenten Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #47 Skrevet 21. desember 2010 Ahhhhh (S)TinkerBelle <3 I LOVE YOU!!!!!! Jeg irriterer meg noe sykt over dorullen feil vei også, problemet er bare at ALLE ANDRE vil at den skal henge utover! Det er jo helt fullstendig feil:-O Så godt at noen ENDELIG er enig med meg:-P Hilsen skrikeren, hehehe;-)
Gjest Skrevet 21. desember 2010 #48 Skrevet 21. desember 2010 Det er nok spesielt to områder som irriterer meg. Det ene irriterer meg helt grenseløst, og det er folk som oppfører seg som idioter i trafikken. Det vil se de som alltid ligger minimum 5 km/t under fartsgrensa, de som ikke generelt bruker blinklys og de som ikke kan å kjøre i rundkjøring. Det skal også sies at jeg har et noe anstrengt forhold til syklister i "kondomdresser" og som sykler mange i bredden og som ikke skjønner at gang- og sykkelbanen også er til for dem. Det andre området som irriterer meg nokså grønn, er relatert til språk og rettskriving. Hvor vanskelig er det f.eks. å plassere og/å, de/dem, da/når på riktig plass i en setning? Hvor vanskelig er det å bruke riktig spørreord? Hvor vanskelig er det å skrive sammensatte ord riktig? Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... Særlig når det helt åpenbart ikke er dyslektiske årsaker til alle feilene. Tja... Hva mer? - at gubben aldri, jeg mener aldri, kan henge hårtørreren på riktig plass - at han aldri klarer å henge opp oppvaskbørsten på kroken - at mora mi aldri slutter å ytre bemerkninger om kroppen min - at huset vårt er så trangt og dumt innredet - at jeg ikke trener nok - at gubben ikke klarer å pakke åpnede makrell-i-tomatbokser inn i plast - det stinker i kjøleskapet! - at gubben ikke makter å sortere klesvasken sin etter et enkelt system Nei, nå får det være nok! Jeg har det igrunnen veldig bra og irriterer meg av og til over bagateller. ;-)
Tøysetipp Skrevet 21. desember 2010 #49 Skrevet 21. desember 2010 - At de på bondelandet venter med å pynte med nisser til lille julaften - Gitar- pianospilling av unger som bare har adhd i fingrene - At unger på besøk aldri klarer å rydde opp etter seg (inkld. min) - At besøket snur dorullen - Ekspeditriser som bruker psyko lang tid på å pakke inn pakker - Folk som ringer opp tre ganger etter hverandre når jeg ikke tar tlf - Katter som maser, jeg har nok med en vilter hund og familien - Hund som maser, jeg har nok med katter som maser og familien - Familie som tar det som en selvfølge at jeg må stikke innom når jeg er i nærheten
Mom2Two Skrevet 21. desember 2010 #50 Skrevet 21. desember 2010 Haha, tippen:-p Det verste er butikkene som har sånne 16-18 år gamle gutter til å jobbe i kassen. Tror de seriøst at de greier å pakke inn en gave liksom? Altså min 5-åring greier det langt penere og mer effektivt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå