Monajenten Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 Hehe, jeg irriterer meg (av alle ting!) over poser i kjøleskapet:-P Hater å ha frukt i posene fra butikken, må ta det over i plastbokser eller bare legge de i en egen hylle. Samme med f.eks. pakker med kjøtt som er åpnet og pakket inn i pose. Jeg blir GAL. Er nesten sånn at jeg heller vil kaste det enn å la det ligge i kjøleskapet:-o Men så lite økonomisk er jeg ikke da;-)
Gjest Kira er rød på nesen ♥ Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Jeg irriterer meg over at mannen min alltid skal åpne alle fire skapdørene (til klesskapet på soverommet) hver gang han skal finne noe klær. Om det så bare er en boxer han skal hente, så kan jeg garantere deg at alle fire dørene står åpne når han er ferdig. I tillegg så irriterer det meg at jeg ALDRI klarer å huske hvor jeg legger mobilen min. Hver gang jeg skal ringe eller sende en melding må jeg lete etter den i minst 10 minutter. Dumme meg har som regel ikke husket å skru på lyden heller, så nytter ikke å ringe meg selv fra mannen sin telefon.
Fjerteberte Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 Jeg blir irritert over folk som blir intervjuet på tv som tydeligvis er tørre i munnen.... De får en sånn merkelig "smattelyd" når de snakker. Tunga klikker liksom litt sånn langt bak mot jekslene ( dette ble merkelig forklart....). Har alltid irritert meg!
**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 19. desember 2010 #4 Skrevet 19. desember 2010 Mange ting som kan irritere meg:) -pipelyd fra nesen (ved inn og ut pust) -slafsing -bite på gaffelen -når noen puster og peser høyt. Høres ut som de har løpt langt, men så sitter de feks ved siden av deg på bussen uten å anstrenge seg... Vet jeg er rar, det er visst en del ja som irriterer meg...sikkert mer enn dette, men nå går jeg å legger meg. Jaja, gift er jeg blitt;)
Mom2Two Skrevet 19. desember 2010 #5 Skrevet 19. desember 2010 Ja, høy pusting synes jeg er irriterende..hehe:) Døden er å havne ved siden av noen på kino eller konferanse som puster skikkelig høyt... Smatting (voksne) Folk som kun ser sine egne behov, og ikke har øye for at valg de tar har konsekvenser for andre.
Monajenten Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2010 Det siste der er jo ikke rart og merkelig da, Mom2Two:-) Men er veldig enig med deg der altså! :-)
Mom2Two Skrevet 19. desember 2010 #7 Skrevet 19. desember 2010 Hehe, det gikk vel egentlig over til å bli en liste over generelle ting som irriterer meg....:-p
Monajenten Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2010 Hihi det er helt greit;-)
♥Nemi♥ Skrevet 20. desember 2010 #9 Skrevet 20. desember 2010 Irriterer meg over folk som lager høy lyd når de spiser snacks, med munnen lukket! Forstår jo at det ikke kan gjøres noe med. Men de kan jo holde for ørene sine, så lyden stopper opp en plass^^
Tokatter_USA Skrevet 20. desember 2010 #10 Skrevet 20. desember 2010 Voksne mennesker som går og spiser rosiner eller snacks fra små, knitrende poser. Jeg vet ikke hvorfor det irriterer meg, og det er heller ikke ofte jeg støter på det. Det bare ser teit ut.
Tante Blås Squaw Skrevet 20. desember 2010 #11 Skrevet 20. desember 2010 Plystring i små rom, for eksempel på badet eller i bilen! Det skjærer i øra mine.
Gjest Skrevet 20. desember 2010 #12 Skrevet 20. desember 2010 Tokatter_USA - HAhahahah, helt enig!! Smattelyder. Faen, jeg blir så forbanna! Ender med at jeg kjefter de huden full! En skikkelig uting og ikke minst uhøflig. Folk som ser kun sine egne behov. Egoistiske folk. Slenger med et lite ordtak forresten. " Mennesker er egoistiske, helt til de får et barn"
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. desember 2010 #13 Skrevet 20. desember 2010 Jeg har sånnen tørketrommel som har antikrøll program. Det går ut på at når tørkeprogrammet egentlig er ferdig, så driver den å tørker noen sekunder innimellom, og dette "etter programmet" varer i over 1 time. Jeg klarer ikke å gjøre noe om jeg må høre på det. Jeg kan f.eks. ikke sette meg på do mens den sviver i rommet bak. Da må jeg bare tisse eller så må jeg gå å åpne døra å få slutt på det, og gå å sette meg på do igjen. Får helt noia og det blir i alle fall ikke bedre med tiden.. Hiver meg også på folk som smatter. Begynner nesten å gråte om min far har tyggis når jeg kommer. Heldigvis er det ikke så ofte =) Og så er jeg kanskje litt frekk når jeg irriterer meg over folk som ikke serverer noe som helst når til besøk som kommer langveis og blir en stund. Må man ha med niste når man blir invitert på besøk?
¨¨¨~~~¨^^^**\\\\\]]][[[### Skrevet 20. desember 2010 #14 Skrevet 20. desember 2010 Unge jenter som på buss, trikk og T-bane forteller i høye ordelag om hvordan gårsdagen var, med detaljert utlegning av samtlige replikker. "Og jeg bare ... "
fox`y Skrevet 20. desember 2010 #15 Skrevet 20. desember 2010 Mye som irriterer meg,spesielt nå når jeg er gravid:) * slaffsing * folk som snakker høyt * høye lyder * Snorking * bjeffing fra hunder * glaning * gnissing av tenner å mye mye mer.
Mor Løvehjerte Skrevet 20. desember 2010 #16 Skrevet 20. desember 2010 Kommer på fire ting som irriterer meg på grensen til det nevrotiske: 1. Å tråkke i brødsmuler. 2. Gulv som knirker (det irriterer ikke gubben som alltid tråkker der fordi han syns det er gøy at noe så banalt kan irritere noen). 3. Skapdører som står åpne når ingen er i nærheten. 4. Kniver med digre påleggsrester på som ligger og slenger på brødfjela (er ikke en 7-åring i stand til å gni av pålegget/slenge kniven til vask?).
stjertløvetann Skrevet 20. desember 2010 #17 Skrevet 20. desember 2010 Jeg irriterer meg grønn over folk som drasser med seg hele brusflaska inn i stua og bare lar den stå på gulvet, istedefor å hente seg et glass i kjøleskapet og la den stå der så den HOLDER SEG KALD!!! Varm brus er bæsj, da går jeg heller uten.
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 20. desember 2010 #18 Skrevet 20. desember 2010 Dette irriterer meg: Skolesekker som ligger slengt i entréen. Matavfall som ikke havner OPPI matavfallsbøtta. Skittent bestikk som ligger alle andre steder enn der det burde. Skrivefeil som åpenbart ikke skyldes dysleksi. Smatting. At hekken min er full av snø fra naboens eiendom. Oioi, det ble visst dagens utblåsning!
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 20. desember 2010 #19 Skrevet 20. desember 2010 Jeg klikker på: Folk som ikke overholder vikeplikten (da kommer det mange stygge ord, gitt - har til og med vist finger'n til et par stk pga dette...) Armbånd med umulige låser - ender alltid med at jeg hiver dem i veggen! Frisører som lugger meg i håret mens de holder på Folk som ikke respekterer min personlige space, og står OPPÅ meg! Spotene på kjøkkenet vårt, hvor kun 6 av 12 funker. Naboens 12 katter Bilkø, kassekø, egentlig alle slags køer... ...har nok en haug med flere punkter, men dette er et lite knippe av dem i alle fall )
Monajenten Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #20 Skrevet 20. desember 2010 Hahahaha så moro å lese:-D Sitter og ler høyt av enkelte her. Helt fantastisk med hun som ikke fikk tisse pga. etterprogrammet på tørketrommelen:-P
Collette Skrevet 20. desember 2010 #21 Skrevet 20. desember 2010 Jeg irriterer meg over drikkeglass og kopper. Jeg har mine favorittglass og kopper og liker ikke hvis de er i oppvaskmaskinen. Da smaker ikke det jeg skal drikke like godt. Også irriterer jeg meg veldig over folk som syter i statusen sin på Facebook. "Dette er 3. gang jeg er forkjølet i år, nå er jeg sååå lei" osv...
Collette Skrevet 20. desember 2010 #22 Skrevet 20. desember 2010 "Og jeg bare..." Det irriterer meg også. De begynner jo hver eneste setning med det.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 20. desember 2010 #23 Skrevet 20. desember 2010 Svigermor.. hun er ganske merkelig!
Birka Skrevet 20. desember 2010 #24 Skrevet 20. desember 2010 Jeg kan irritere meg over det meste, graden avhenger av hvor hormonelt balansert jeg er. Enkelte dager (særlig tidlig på morgenen), kan jeg ergre på meg hodepine. Dette er min liste: -smatting -spottene på kjøkkenet, -enig med en annen her. Alle virker aldri samtidig og jeg synes de er harry. -folk som parkerer ved inngangen til bygården slik at jeg ikke kommer forbi med vogn -bruk av kniv (med leverpostei/smør/kaviar-rester) i syltetøyet -mobilabonnement-reklamer -kliss rundt tannkremtube-åpningen -brett på sokken oppi skoen -konvolutter man må slikke på for å feste -når håret setter seg fast under sekkereimen på skuldrene, begynner jeg nesten å grine Dette var kun en brøkdel av listen. Puh, godt å få det ut:)
Monajenten Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #25 Skrevet 20. desember 2010 Hehehe Birka, så skjønn du er;-) Jeg irriterer meg også ekstremt mye over håret som setter seg fast under sekkereimen, og ikke minst SIGESOKKER. Jeg blir sprø når sokkene siger og ligger i en klump foran med tærne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå