Lilleleen Skrevet 17. desember 2010 #76 Skrevet 17. desember 2010 Mener det skal være fare, fare krigsmann ) Jeg har også alltid synget feil på alle fugler, skjønte heller ikke hva snedig var. Jeg kan ikke så mye om fugler og hva de heter, så tenkte bare at det var sikkert en av de fuglene jeg aldri hadde hørt om, hehe ) Ellers så har jeg synget Itchy bitchy heart, når det egentlig skulle være achy breaky heart. Sangen til Billy Ray Cyrus. Har blitt noe erta for det ja )
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #77 Skrevet 17. desember 2010 Må jo bare linke til Ken Lee da
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #78 Skrevet 17. desember 2010 jeg har alltid sunget "got my first real six-strean" (ante ikke hva det betydde, hehe) også sang jeg tidligere "Ohh, lalala, hvor du er deeeeilig" istedet for "GUD, lala.." Vet om en voksen mann som kommenterte at han trodde Bjørn Eidsvåg var Vennesla (rett utforbi Kr.sand) for han sang jo "I gode vennesla.." når han selvfølgelig synger "I gode venners lag" Den har jeg ledd godt av
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #79 Skrevet 17. desember 2010 Jeg sang i mange år på romjulsdrøm, Og BakarDina skulle ingen sjåå... (som i bakerDina altså baker Dina) Hahah... Bak gardina skulle ingen sjå.. Men det er bare en av mine sangfeil, husker ikke flere i farta.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #80 Skrevet 18. desember 2010 Hahahahaha 23:34 :) Kunne ikke sagt det bedre selv! Sang akkurat det samme :) Sang ett eller annet rart noe på cotton eyed jo.. oxo.. vet ikke om jeg sa det rett no engang.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #81 Skrevet 25. desember 2010 Sangen til "Dinosaur-toget" som går på barne-tv. Før jeg i det hele tat kastet et blikk på hvilket program det var, men hadde hørt den tilstrekkelig mange ganger i bakgrunnen, så begynte jeg og tralle med "Lillestrøm-toooget, vi skal kjøre.... med Lillestrøm-toget.
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #82 Skrevet 25. desember 2010 I en eller annen julesang lyder det i et av versene "følg oss ut, følg oss ut".. Lurer på om det er grønne glitrende tre godag... Vel, helt siden jeg var liten har jeg sunget "bøll og zoo, bøll og zoo".. Bare gud vet hvor jeg hadde det fra!.. he he... Jeg tar meg selv i å synge det innimellom fremdeles... selv om jeg nå vet hva det egentlig skal være..
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #83 Skrevet 25. desember 2010 Henger meg på her med overskrifta:) Ante ikke at det ikke var before you go:) Forøvrig må jeg henge meg på vinterflickan som trodde det var "føglan som vi svei".. fant den ut bare for et par år siden.. Har sikkert flere også, men har fortrengt de. Venninna mi sang " jeg er e liten undulat som får så dårlig med mat fordi jeg bordost, fordi jeg bordost de er så gjerrig. Ha ha..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. desember 2010 #84 Skrevet 25. desember 2010 jeg trodde helt frem til 13 desember i år og alle skrev "svart" på fb at det het "snart senker natten seg"
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2010 #85 Skrevet 25. desember 2010 Åj.. det trodde jeg også, Pinnekjøtt.. Hm..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. desember 2010 #86 Skrevet 25. desember 2010 det er finere med snart så vi to kan jo holde på den versjonen
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. desember 2010 #88 Skrevet 25. desember 2010 det kommer til å bli det nye store i 2011
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #89 Skrevet 26. desember 2010 ler så jeg griner her den "groveste" feilen jeg har gjort var nok når jeg var 7-8 år.digget børudgjengen (religiøst) så det holdt. og jeg sang i flere år på hans fang der er det driteskjær.... det skulle selvfølgelig være -på hans fang der er det trygt syns jeg!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #90 Skrevet 26. desember 2010 Husker da jeg gikk i 3. klasse på barneskolen, da var "Cotton Eye Joe" en stor hit. Jeg og ei venninne satt på huskene og sang av full hals "cotton eye joe, cotton eye joe, the boys looking into the ladies room" - bare flaks for oss at ingen andre heller visste teksten.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2010 #91 Skrevet 26. desember 2010 jeg trodde også det var before you go....jeg synger stort sett feil i alle sanger. Men kommer ikke på neo spes nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå