Gå til innhold

One more reggae before you go...! (Hva synger DU feil??)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg var lita jente sang jeg alltid "girls just wanna have fuck", istedenfor have fun. Syns det var så gøy å synge om at jentene bare ville ha sex! Må har vært i tidlig barneskole alder eller noe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dere digger "sangfeil", så MÅ dere se denne!

Tipper flere av dere har sett den før, ikke så lite kjent, men herregud så fantastisk! :D

Skrevet

Jeg sang "Shere Khan (tigeren i Jungelboken) on love" når det egentlig skulle være "Share a common love" Den var jo heeelt på jordet..

Skrevet

Wish you were here

Me, oh my country man

Wish you were here.

Skrevet

Husker ikke hva sangen heter, men den går noe slik som :

Bring back, bring back, oh bring back my ponnie (?) To me , to me? Bring back, bring back oh bring back my ponnie(?) to me to me...

Vell, jeg sang helt til jeg var 17 år.

Spring back , spring back oh spring back my ponnie to me to me..

Skrevet

He, he! Det heter "bring back my bonnie..."

Jeg husker jeg gikk og sang på "Relax" (Frankie goes to Hollywood?). Grei tekst, med jeg skjønte aldri helt hva som var feil med å sykle...

"Relax, don't do it

When you want to cykle to it.." sang jeg

Det skal visst være " suck it to it" eller no' og handler åpenbart om sex, men i mitt naive tenåringshode så var det en sang om mulige måter å komme seg fram på.

Skrevet

En til som jeg kom på... Da jeg var liten sang jeg til "We are the world":

"We are the world, we are the children

We are the ones who make a brighter day,

so let's stop giving!"

Skrevet

Gwen Stefani - I aint no Harlem fat girl.

Skrevet

Hihihi.... mye morsomt her ja!!

Gikk på videregående med ei som skrev en hardtslående stil om homofili. Det var en novelle, og gjennom hele historien ble det hintet om at hovedpersonen var homofil, men at han var usikker på om han turte å stå frem, av frykt for omverdenens reaksjoner. Først i siste setning i stilen kom han "ut av skapet", i forfatterens øyne SVÆRT så "passende" (haha) akkopagnert av Jimi Hendrix og "Purple Haze"...

Det stod: "Excuse me while I kiss this guy!"

Hahahahahha. Jeg lo så høyt da jeg leste det at hun ble helt paff.

Heldigvis for henne var ikke læreren oppdatert på Jimi Hendrix - og dermed kunne jo bare teksten stå som den gjorde! Poenget med homofili kom jo uansett frem..

Hihihihihi..har ledd godt av denne mange ganger i årenes løp - særlig når jeg eller andre synger feil tekst!! :D

Skrevet

Jeg sang lenge "kommakommakommakommakomma komiliaaaa..komiliaaaaa..." :D

Skrevet

Hihihi bra!!

Mine to søte, små satt og så på Rorri Racerbil, og sang med på kjenningsmelodien.

Så snur minstetøtta (2,5 år) seg til broren og sier : " Ikke synge ræcerbil, du må synge næsebil!!!"

Jeg lo så tårene trillet, og storebror så lettere forvirret ut!! :)

Skrevet

" Damn , you're a sexy fish" ?? Herregud, så tårene renner! Den var rett og slett genial... Synes jeg ser han svømme rundt i stuen! Gud, klarer ikke slutte å le her.. Herrefred...

Jeg skulle finne frem julestemningen og begynte å synge på " O Holy Night".... men av en eller annen grunn var det dette som kom ut av gapet : " O Holy Crap" Stoppet meg selv etter det selvfølgelig, og heldigvis var ingen hjemme... at det går an!

Skrevet

Det er: Ringen er slutt, du ser den ei..

Skrevet

På Bee Gee's "You win again", sang jeg "You renegade!" og var sikker på at det hadde vært temasangen på TVNorge serien "The Renegades" fra 90-tallet eller noe sånt...

Skrevet

Jeg husker den dagen jeg innså at jeg sang sangen Alle fugler, små de er" litt feil. Hadde lurt på hva den der fuglen "snedig" egentlig var. I stedet for "frost og sne, de måtte fly" sang jeg "trost og snedig måtte fly". =)

Skrevet

Dette har blitt meg fortalt. Kan ikke helt huske det selv.

Men før jeg fylte seks år. Så var jeg veldig fasinert av Wenche Myre og sangen "Når jeg blir seks-og seksti". Denne tolka jeg dithen at jeg sang "Når jeg blir seks og sexy, da gjør jeg som jeg vil!"

Ellers kom det overraskende på meg denne overskrifta... Har også sunget "be for you go". Lærte noe nytt i dag også.

Skrevet

Denne her er så vittig:

Snakk om å misforstå teksten heelt!

Skrevet

En jeg kjenner trodde lenge at Dum Dum Boys sang om Alan og Heidi Gunn ((allah og herrehud) - til å dø av!

Kjæresten min sang lenge "Do you come from Alanda, my love?" Do you come from the land down under, skal det være.

Flere jeg kjenner synger den dag i dag Kari Kari Krigsmann på slutten i bro bro brille. :-D

Skrevet

Sang Kari Kari Krigsmann lenge jeg, he he :D

Skrevet

Haha masse morsomt her ja!

Men Kari Kari Krigsmann, hva skal det egentlig være da? Synger det enda jeg :-)

Skrevet

Fare, fare krigsmann, døden skal du lide.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...