Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #26 Skrevet 16. desember 2010 Jeg sang "stop! in the neighbourhood,before you break us all" når det skulle være "stop! in the name of love,before you break my heart" Og en annen: "change my picture" trodde jeg de sang når det egentlig var "smack my bitch up" hehe,morsomt
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #27 Skrevet 16. desember 2010 hehehe "Got my first real sexdream"?! Jeg pisser snart på meg, så utrolig morsomt! Har nok mange slike selv men akkurat nå kommer jeg bare på "brown girl in the rain" -istedenfor "...ring" Har alltid sunget det:)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #29 Skrevet 16. desember 2010 Leeer høyt her:D Jeg har også trodd at det var sex dream:) Men Vennesla synes jeg var god. Kommer dessverre ikke på noen jeg har tatt feil på i farten...
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #30 Skrevet 16. desember 2010 Haha,så mye bra! Hadde ei venninne som digga Dakota Moon, veit ikke om de eksisterer enda....uansett, et sted i låta skriker han ene ut " I`ve have got to be an eagel...." Min versjon var: " I`ve got to be a negro"! - Har ikke blitt mobba for den, neida....
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #31 Skrevet 16. desember 2010 Mye moro her, ja! Jeg husker ingen spesiell av sangene fra jeg var tenåring og opp, men så var jeg også alltid så interressert i å lese tekstene, skrev dem ned med en skikkelig gammel skrivemaskin og samlet dem i en perm.... Men jeg husker veldig godt hvordan jeg alltid sang feil på barnesanger: I barnehagen sang vi før maten: 'O du som metter liten fugl, velsign vår mat O Gud.' Jeg tror jeg må ha sunget om en indianer eller noe, for min tekst lød for evig og alltid slik: 'Å du som hette Liten Fugl, velsign vår mat og gud.' Videre var det sangleken hvor man sto i ring og lot en ring vandre ifra den ene hånden til den andre, hele tiden bak på ryggen.. Så sang jeg av hjertets røst at 'Ringen er sulten synes jeg!', mens det egentlig var at 'ringen er skjult, den synes ei...'
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #32 Skrevet 16. desember 2010 jeg sang lenge I shot the sheriff, but i didnt shoot his destiny (skal være didnt shoot no deputy)
LiMette og lillegutt Skrevet 16. desember 2010 #33 Skrevet 16. desember 2010 Hehe, "my first real sexdream" har jeg alltid trodd også! Tydeligvis en klassiker den der:D Selv har jeg en eks som gaulet ut "take a break awaaaay!", på "take my breath away". Og nektet og gi seg da jeg påpekte feilen hans. Det var åpenbart mer logisk at noen ville ha seg en pause langt vekk enn at noen ønsket å bli tatt med storm...*humrehumre*
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #34 Skrevet 16. desember 2010 Jeg gikk innpå badet der sambo pusset tenna til dattera vår og sang Puss puss så får du en en nuss Hver eneste tann I bøtter og spann Puss så får du en nuss Han kunne ikke skjønne hvorfor jeg lo
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #35 Skrevet 16. desember 2010 Hehe, artig tråd:) "we're going to eat pizza" med venga boys;) og "crazy crazy man" med whitesnake;)
GeneralSpringSkalle Skrevet 16. desember 2010 #36 Skrevet 16. desember 2010 Wiiiiiiish you were here, miiiiooooomaaaiiiii come to memmmm, wish you were here... Regner forøvrig med at det er noen feil her, men sånn synger jeg den.
Tommage♀♂ Skrevet 16. desember 2010 #37 Skrevet 16. desember 2010 Hahaha, akkurat sånn synger jeg den også!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #38 Skrevet 16. desember 2010 Jeg sang i alle år: "When I'm baaaaaack from Bahaaamaaaaas" i stedet for "When a man loves a woman".. ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #39 Skrevet 16. desember 2010 hihii Noen her som tar en utfordring? "syng" introen til dorhte skappels lørdags program Ett ord (husker søren meg ikke hva programmet heter en gang! er trøtt )
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #40 Skrevet 16. desember 2010 Hahaha ler meg ihjel! Sang også alltid det med sexdream, selv om jeg stussa litt og syntes det var litt drøyt at Bryan Adams. Var også helt på jordet ang Ace og Base sin all that she wants. Bomma også fælt på "Bailando", da jeg bevisst hørte at de sang "Why do you have to go when I go".. Haha! Det var før jeg visste hva sangen het og gjetta meg til hva de sang. Samboer tok kaka da han sang høyt "Damn, you'se a sexy fish" (om Sexy Bitch med Akon). Da holdte jeg på å le meg ihjel. I tillegg gjorde han sånn svømmebevegelse med hendene. Han hadde stussa litt på betydningen, men trodde såvisst at det var det de sang.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #41 Skrevet 16. desember 2010 Klarer forresten aldri å synge riktig på Keshas nye sang We R who we R. Synger av en eller annen grunn alltid "we don't like who we are".
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #42 Skrevet 16. desember 2010 Det trodde jeg det var helt til nå.
Monajenten Skrevet 16. desember 2010 #44 Skrevet 16. desember 2010 Jeg trodde Karma Chameleon var "Come Comedian" :-p Og så sang jeg liksom come på "norsk", "komme komme komme komme komme comeeeeidan". Herregud, så håpløst;-)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #45 Skrevet 16. desember 2010 har du sett det på programmet kanskje? de tok det nemlig opp en gang, at det var flere som hadde sendt mail og lurt på hva i alle dager det var de sang i den introen Tipper det satt flere rundtom i norges land og nynna "sisisssjøøøn" e. l
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #46 Skrevet 16. desember 2010 Heheh jeg skjønte ikke at det var sensation før jeg nå prøvde å synge det selv.. Tror også jeg bare tenkte sissisjøøøn.. Hehe.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #47 Skrevet 16. desember 2010 Heheh tenkte det var come on come on come on come on come on cameeeliaa.. Hehe.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #48 Skrevet 16. desember 2010 Hæ? Heter det ikke"ringen er sulten syntes jeg"??? det synger jeg ennå jeg....
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #49 Skrevet 16. desember 2010 haha jeg trodde han sang camme camme camme camme camme cammeliiiia
Monajenten Skrevet 16. desember 2010 #50 Skrevet 16. desember 2010 Hehehehe herlig, da er det ikke bare meg:-P Husker da jeg og kjæresten nettopp var blitt sammen, og vi hørte på den. Jeg sang av full hals og han holdt på å knekke sammen i latter. Følte meg lite smart da, når jeg i tillegg hadde vært ekstremt påståelig og var sikker på at jeg hadde rett:-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå