Gå til innhold

Hvor gamle var dere når dere fikk mensen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var 9 år og fikk den på julaften .Kjip julegave :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

11 år. følte veldig veldig skam. prøvde å holde det skjult til jeg var 12 men en kveld sprakk jeg helt i tårer og klarte ikke skjule det mer.

Skrevet

11 år, skreik og skjønte ingenting. Blødde jo! :-D

Skrevet

Uff, 9 år var tidlig... stakkars!

Jeg var 12, manglet en måned på 13.

Skrevet

jeg fikk den ikke før jeg var 16 og et halvt. men jeg var anorektiker..

alle i klassen hadde fått den for lengst.. så jeg løy den på meg da jeg var 15.. :P latterlig sier jeg nå. men når alle andre fikk den når de var 13-14 så ville jeg jo ikke være anderledes.. i tillegg ble jeg mobbet, så da ville jeg i allefall ikke være "den siste" :P

Skrevet

hmm, hadde akkurat begynt i 8 klasse, så var vel 14.

Skrevet

Jeg var 12 og syntes det var megaflaut.

Skrevet

13 år tror jeg, første dagen på ungdomsskolen.

Skrevet

jeg var 11.

Skrevet

Jeg var 10 eller 11 (husker ikke helt).

Skrevet

Jeg var også 9 år og skjulte det veldig lenge for andre enn moren min. Jeg husker jeg satt på do og ropte på henne da jeg oppdaget det: mamma!!!...Hva er dette for noe??? Visste forsåvidt at mamma hadde mensen, men hadde jo aldri skjønt at dette kunne ramme meg...

Skrevet

Fikk like etter jeg fylte 13. Da hadde vi akkurat snakket om det på skolen, alle jentene med frøken, og visste at en del hadde allerede fått det. Så var litt stolt, hadde gått å ventet litt på den. Fortalte det til mamma med en gang. Det eneste som var kjipt var at det skjedde samme morgen som vi skulle på leirskole der vi bl a skulle sove i lavvo. Flaks!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...