Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #76 Skrevet 15. desember 2010 Ååååh, var det derfor?? Nei, det skjønte jeg ikke gitt! Trodde du hadde glemt den, sorry - min feil annie 22:41.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #77 Skrevet 15. desember 2010 å herregud, gå og ta ironien din til noen som bryr seg. jeg liker ikke mobbing, og håper folk kan slutte med å slenge dritt om andres navnevalg. fordi det er bare lavmål
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #78 Skrevet 15. desember 2010 Da tror jeg du skal ta turen inn på skravle eller småtroll eller noe 22:45 For jeg bryr meg ikke om hva du mener om mobbing eller navn eller at denne tråden er lavmål...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #79 Skrevet 15. desember 2010 syns du det er ok å mobbe andres navn? kan du stå for det? hvis det så sier det så uendelig mye mer om deg enn om navnene.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 15. desember 2010 #80 Skrevet 15. desember 2010 Trenger ikke sette Kira i parentes, det er faktisk navnet mitt. Sol Kira.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #81 Skrevet 15. desember 2010 Hva i alle dager vet du om jeg har mobbet navnene til noen her inne, 22:49? Jeg har bare terget deg, jeg. Driter i hva ungene til folk heter jeg, vel!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #82 Skrevet 15. desember 2010 hørtes ut som du tok deg nær av innleggene mine. hvis ikke du er en av mobberne så var det ikke rettet mot deg så slapp av.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #83 Skrevet 15. desember 2010 Rita Pakora, Nina Raita og Lykke Korma heter mine jenter :-)
Boompi <3<3 Skrevet 15. desember 2010 #85 Skrevet 15. desember 2010 Mange fine navnforslag her ) Vår første heter Joakim Ander . Neste har vi ikke funnet navn til. Synes Vedbjørn, Linus Leander, Leon, Wiliam Magnus er fine jeg
Tante Blås Squaw Skrevet 15. desember 2010 #86 Skrevet 15. desember 2010 Anonym 22:36 - ikke hopp så hardt på caps lock'n ;o) Seriøst - blir dere virkelig så sinna over at noen skriver teite kommentarer om navnevalget deres?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #87 Skrevet 15. desember 2010 Ikke for å kritisere (i en tråd som har tatt helt av), men skrives ikke Vebjørn uten d? Fint navn, forresten. Likte ikke de andre noe særlig..
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #88 Skrevet 15. desember 2010 Vedbjørn?? Har hørt om Vebjørn, men Vedbjørn? Ved-Bjørn? hahaha!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #90 Skrevet 15. desember 2010 min heter Odin.. Egentlig har jeg bestandig sagt at jeg skal ha Mille Alice og Frikk Kristoffer (mellomnavnene er mellomnavnene til besteforeldrene mine) Men når jeg ble gravid så var jeg så bestemt på at jeg skulle ha sigurd eller sølve.. Gubben skulle ha Loke.. Men plutselig en dag.. så kom bare navnet Odin.. Og det var en Odin som kom også
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #91 Skrevet 16. desember 2010 Mathilde, er helt forelsket i navnet:))
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #94 Skrevet 16. desember 2010 Eirin madelen Mads Erik Malin Alexandra Synes Gidsken, Carmen og Troy er fine navn også, men fikk ikke gjennomslag for de
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #95 Skrevet 16. desember 2010 Søskenbarna heter : iselin antonie jonas espen rita odin frøya ruben emil luna hilsen anonym 07.43
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #97 Skrevet 16. desember 2010 Var mange stygge navn samla i en tråd
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #98 Skrevet 16. desember 2010 Jeg er herved grundig underholdt! Takk alle sammen! Vil spesielt rette en takk til tøysenavn (åpenbart...spesielt artig med de indiske rettene! hehe), rare navn og ikke minst responsen på de rare navnene!! fantastisk! Men, den gylne regel gjelder fortsatt: Navnet skjemmer ingen (nesten)! Barnet blir jo navnet sitt, uansett hva det måtte være, heldigvis! Jeg har ikke barn, kun den som ligger i magen (navnløs enda). Men jeg skal skrive meg bak øret at isfolket er stedet å lete om man er i beit ;) hehe...takk igjen. Og til Sol, jeg støtter deg i at du har rett til å kalle barna dine akkurat hva du vil...så får vi andre fnise så mye vi bare orker, det spiller jo tross alt absolutt INGEN rolle hva vi måtte tenke eller synes om dem.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 16. desember 2010 #99 Skrevet 16. desember 2010 Bare hyggelig, kos å kunne være noen juleunderholdning:p Jeg for min del har glist godt av at den gjengse oppfatning er at fordi man finner navn andre steder enn i den tradisjonelle navneboka, er man enten fanatisk opphengt i en bokserie, eller white trash. Da må jeg vel ta en prat med kjæresten min, og fortelle ham at dessverre må jeg kaste ham ut, kjøpe husvogn og heller få meg en slask av en fyr med helsetrøye og ølvom. Uansett, jeg bryr meg fint lite om hvorvidt DIB-damene her godtar navnene eller ikke, da de faktisk ikke er en del av min vennekrets eller familie. Sånn, da tror jeg ikke jeg har noe mer å komme med her, så ønsker i stedet hele hurven her inne god jul jeg
Lilleleen Skrevet 16. desember 2010 #100 Skrevet 16. desember 2010 Jeg syntes det er bra at ikke alle heter det samme og at noen tørr å bruke annerledes navn. Jeg har selv ett annerledes navn og jeg er veldig glad for det nå. Har fått mange kommentarer på mitt navn. Jeg syntes det er barnslig å kommentere andre sitt navn valg på¨den måten mange av dere gjør her. Dere skal være forbilder? hmm... Så til spm ) Min sønn heter Oliver. Jeg falt for det navnet for mange år siden, lenge før det ble ett populært navn. Jeg kjenner ingen (foreløpig) i nærmiljøet som heter det ) Får vi ei jente en gang så skal hun hete Mina Sofie. (Sofie er etter to av mine oldemødre) Ellers så liker jeg navnet Sebastian veldig godt ) Lykke til med å finne navn )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå