Gå til innhold

Hva heter barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei uke til termin, og baby er fortsatt navnløs.. Har ingen på lista heller, og jeg vet ikke hva vi får. Angrer litt på at vi ikke ville vite det... *OPPGITT*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

William

Og den i magen skal hete Annie eller Edward :)

Skrevet

Nathaniel Christopher, Natazha Villemo, Wanya Angelica, Adrian Mathias, Yrja Emmelin og Mikael Nicolai heter mine..

Syns og Isa, Sigrid, Embla, Storm, Emil og Ask er fine navn da. Og gamle navn, som kanskje ikke er mest i bruk. Styrer glatt unna Carosander og Crisander. (Selv om jeg kanskje ikke er den som skal rope høyest-stavemåten til mine tatt i betraktning..:P)

Skrevet

Julie og Steinar heter mine :)

Eller Julie Sofie og Steinar Jarle, men vi bruker ikke mellomnavnene da de er der pga slekts tradisjoner... ( Skal være en Jarle og ei Sofie i hvert ledd)

Skrevet

Tanja Felizia, Bjørn Fabian og Isabella Fiona :o)

Men hva slags navn liker du da? Gamle, nye, norrøne, utenlandske - hva syns du er fint?

Skrevet

Mange pene navn her, men jeg heller nok litt mot litt spesielle navn.. Jeg elsker navnet Heine, men får ikke bruke det fordi mannen min ikke tåler det:( Og da står jeg fast! Han like Kristian, og det er kjedelig i mine øyne... I avd hvor jeg jobber i barnehagen er der 5 Kristian:S Vi har 27 barn der...

Skrevet

Min lille heter Aksel.

Nestemann har ikke fått navn ennå... :-)

Skrevet

Har du spilt vill navnelotto eller, Solkira?

Skrevet

Har du spilt navnelotto med Solkira ser jeg?

Skrevet

Dæven, her var det mye spenstige navn... Solkira og Squaw - KØDDER DERE ELLER????

Trodde aldri jeg skulle si at jeg ville foretrukket Carosander eller Liam Texas, men jammen har de ikke møtt sine overmenn! *humre, humre*

Skrevet

Det har ikke slått deg at de er av utenlandsk opprinnelse...?

Skrevet

Det er jo opplagt at Solkira har lest Isfolket litt for mange ganger, alle barna har jo et navn fra Isfolket.

Men fine navn da, bare veldig gjennomsiktig hvor du tar de fra Sol(kira)

Skrevet

Nei det har ikke slått meg. Det som derimot slår meg er at ihvertfall en i denne tråden har lest sagaen om Isfolket med stor innlevelse... *humrer fortsatt*

Stakkars....

Skrevet

Åhoy! Enda en! Ikke måte på Monajenten!!

Skrevet

Hehehe, nei, jeg kødder ikke, og ikke har jeg spilt vill navnelotto heller. Men jeg tror nok både Squaw`en og jeg har egenskapen til å drite i hva andre mener om navna vi har gitt ungene, og om vi ikke er helt A4, så er det faktisk helt greit det :) Mine unger passer navnene sine, akkurat som en Per, eller en Kari gjør. Vil de når de blir store nok endre navnene, vel, så står de fritt til å gjøre det. Men hittil er de faktisk stolt av dem, og har aldri blitt plaget en dag pga navnene sine:)

Skrevet

"møtt sine overmenn!" anonym 22:00?

Høh. Overkvinner, takk!

;o)

Skrevet

Barna mine heter Wolfgang Amadeus og Britt-Liv.

Skrevet

Ja, jeg har lest serien, og noen av navna er derfra, -ikke pga serien i seg selv, men fordi jeg liker dem. Og har sett dem i bruk ellers og:) Sånn, må du ikke humre på deg brokk nå da:p

Skrevet

Litt sånn White trash- navn, solkira og Julesnøtråkkende?

Iver heter sønnen min. Datteren min heter Lovise.

Skrevet

Guttene mine heter Felix og Johannes:)

Skrevet

Hahahaha!! Ja og så godt de passet sammen også da, 22:07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...