Gå til innhold

Hva heter barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sienna Sophie og Amelia Constanse

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette tar jo ingen ende. Ler meg skakk. Sienna faktisk. Håper ikke ungen er helnorsk

Skrevet

Ja vi var veldig opptatt av at det skulle klinge bra sammen. Vurderte Hyacinth-Eritrea men så tenkte vi at hun kunne bli ertet, og da ble det Britt-Liv istedet. Det får jo være måte på å skille seg ut!!!!

Skrevet

Herregud.. Ayla og Enya? Tvillinger eller? Om ikke var det veldig fantasiløst. Håper du eller mannen din er fra Skottland eller noe..

Skrevet

Mammaen til Iver og Lovise - jeg tror kanskje jeg kjenner mannen din:o

Skrevet

Åh, gidamej Småsporvinj! Lukter jeg ung alenemor her eller??

Skrevet

"Håper ikke ungen din er helnorsk", "håper du eller mannen er fra Skottland"...?

Hvorfor i huleste håper du det? Har opprinnelsen til foreldrene virkelig noe å si for deg? Får du en dårligere jul om faren til Ayla og Enya er norsk eller kanskje fra Frankrike, eller om Sienna er helnorsk?

Alt man skal legge seg opp i...djeeez

Skrevet

Du og?? Han er kjent av mange, 22:14... ;)

Skrevet

Ja, fint ikke sant:) Helnorsk ja. Noen danske aner bare.

Skrevet

Du er tydeligvis veldig inspirert av sagaen om isfolket??:)

Skrevet

Savannah Amelia White-trash Gundersen

Skrevet

Nathaniel Christopher, Natazha Villemo, Wanya Angelica, Adrian Mathias, Yrja Emmelin og Mikael Nicolai

Du tuller nå??? Si at du tuller!

Skrevet

Han kjenner jeg og... eller altså... kjenner og kjenner, møttes på nash for å si det sånn. Litt av en fyr han der altså....

Skrevet

Hvordan lukter egentlig en ung alenemor?

Skrevet

Småsporvinj gjeng på tryne : Har du blogg? Mener å huske at jeg var innom en blogg til ei som hadde en datter som het Sienna Sophie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...