Gå til innhold

Han oppfører seg rart...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men herregud, du har jo ikke skjønt noen ting! Hvem har sagt at han har løyet og gitt falske forhåpninger? Det er du som tolker det slik. Mesdt sannsynlig har han ment hvert ord, men du har tatt over styringa med å kjase og drepe hele initiativet. Derfor nøler han nå. Hvor mange teskjeer må du ha det inn med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem har sagt at han gjør det, kanskje han føler magien i frieriet er blitt ødelagt, fordi du nok så ofte tar opp temaet. Måten du skriver om han, så virker du sur, rett og slett.

Kanskje dette er hormonene dine som koker? Prøv å pust rolig og tenk på andre ting, ikke nevn noe som helst om frieri, giftemål eller ekteskap. Om han da ikke har fridd til deg om et år, da først kan du se på det som falske forhåpninger.

Og "by the way", forstår godt at han ikke fridde den dagen dere fikk bekreftet graviditet, kan virke veldig romantisk ol. MEN, om det først skulle skje noe med svangerskapet (MA/SA) så ville det blitt tungt å minnes den dagen han fridde, for da vil dere alltid bli mindt på barnet som aldri fikk vokse opp. Klart, man tenker på slikt uansett, men er enda værre når det er så stor heendelse knyttet til dagen.

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

11:17 er meg forresten.

Skrevet

Okei, for det første er det helt unødvendigvis å være spydig (Selv om jeg har vært det her tidligere synes jeg det blir bare helt dumt .. ) Jeg prøver bare å gjøre meg forstått.. Jeg forstår veldig godt hva dere mener, men jeg tror dere misforstår noe..

Jeg er skuffet over at han har selv innrømmet at han har gitt meg falske forhåpninger, og for det andre handler det om at han framstår som alt er tomprat, da lurer jeg virkelig på hvor alvorlig jeg kan ta han.

Dere framstår meg her som en giftegal og desperat kjærring som maser på han hver dag om å gifte meg, Nei, jeg har tatt det opp med ham ja, siden v har diskutert så mye annet og da føltes det naturlig og ta opp temaet.

Jeg har ikke tatt dette opp igjen og jeg sa jeg satte pris på at han var ærlig med meg, jeg er ikke sur på ham eller behandler han dårlig, derimot er jeg en flott kjæreste for ham. Og det eneste jeg prøver å få fram her er at jeg er litt skuffet, men det er vel naturlig ? Og jeg håper for all del at det ikke er tomprat, for jeg vet mange menn sier bare hva damer vil høre .. Desverre...

HI

Skrevet

Herreminhatt !! Man går da ikke rundt å maser på å bli fridd til... hjelpes!!

Personlig hadde jeg latt være å fri på ren trass !!

Slutt å mase !! Er du ikke lykkelig i samboerskapet som det er, så har du ingen grunn til å ville gifte deg heller !!

Skrevet

Ok jeg gir opp, nei jeg er ikke sur kanskje blir her inne ja.. Men men nå har dere sagt deres og jeg mitt..

Skrevet

å herreguuud!!

er du lillesøstera mi?

du skriver på samme måte som hun. og ordlegger deg på samme måte.. og hun er snart 17 år!

og hun maser også på typen sin på akkurat den måten.. og jeg VET at han er drittlei av det!! han har begynt å tvile på om forholdet dems er rett.. siden min søster har blitt ganske "eiersyk"

så et godt råd er å være litt obs.. slik at ikke det skjer i ditt forhold.

og du sier at du IKKE maser?!? du maser jo hull i hodet på alle på forumet også.. så jo.. jeg vil nok tørre å påstå at du maser..

(hehe. litt kjipt hvis du faktisk ER søstern min nå :P for da fikk du vite at typen din var lei av dette på en merkelig måte :P)

Skrevet

Du legger jo til nye opplysninger hele veien her, som at han selv har innrømmet å ha gitt deg falske forhåpninger. Det kunne du jo sagt i utgangspunktet, for da er saken veldig, veldig enkel: Han har sagt noe han ikke kan stå for, han vil ikke gifte seg med deg, og det bør du forholde deg til.

Skrevet

Jeg tror samboeren din holder deg for narr. Noen menn sier det de tror dama vil høre i begynnelsen for å få det slik de vil. Nemelig sex!

Jeg tror nok at han bare sier det han tror du vil høre, og holder deg på gress. Det er veldig vanlig at menn oppfører seg slik. Jeg vet ikke hvor mange menn som har snakket om unger og giftemål fra første uka med meg. Nå dumpet jeg de alle som en ganske fort.

Har funnet drømmemannen nå da og er forlovet.

Skrevet

Hadde du forventet å få medfølelse og sympati? Ser ut til at du blir sur for at ingen ser din side av saken. Men det sier vel sitt, gjør det ikke? Ingen andre her som ser noen grunn til å bli sur over noe slikt.

Og du har ikke sagt noe heer om at han har bekreftet at han har løyet og gitt falske forhåpninger, hadde han det, så hadde jeg nok forstått deg bedre, men det står ingen steder her at han har sagt at han ikke vil fri.

Du sier du ikke er sur på han, så hvorfor legger du inn et slikt innlegg da? Allerede hovedinnlegget ditt "stinker" surhet!

Skrevet

Ok. Greit.. Jeg tar poenget deres, nei jeg er ikke lillesøsteren din 11:39

Jeg får bare akseptere at han ikke vil gifte seg med meg da..

Skrevet

Har han sagt det direkte til deg da? At han ikke vil gifte seg med deg? Om ikke, så kan det rett og slett hende han bare venter til han føler det er den perfekte tiden å fri på! Mener å lese at du er gravid? Tenk om han ville fri den dagen du har fødet et nyderlig barn, som er deres? Da er det kjipt om du dreper forholdet før den tid?

Mener ikke å være negativ til deg, sier bare; har han ikke sagt rett ut at han ikke vil gifte seg med deg, så er det et håp fortsatt, bare gi han litt tid.

Kan forstå det er fortvilende når han har pratet på at han skal fri, sagt at ringene må være i orden før han spør osv, men gi mannen en sjanse, og du vil glede deg da han først frir. Om han ikke frir til deg innen et års tid, da skal jeg stemme i "brølekoret" med deg og forbanne han ;) Så får du vurdere da, om dere har samme syn på forholdet eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...