Gå til innhold

Han oppfører seg rart...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen jeg har vært sammen i ett har siden begynnelsen sagt hele tiden jeg er den rette for ham osv, vi har et veldig sterkt forhold, gått igjennom mye sammen i løpet av året. Han har sagt lenge han skal fri osv osv, så har jeg ventet og nevnt det ganske ofte.. For et par dager siden spurte jeg ham om han ikke skulle fri snart til meg, da sa han at han synes vi skal vente litt og bo litt en stund sammen før vi går videre med det. Jeg ble kjempeskuffet, han sierat han vil gifte seg med meg og elsker meg men hvorfor er han sånn nå? Så plutselig sier han bare.. "OK bare ikke snakk mer om det ok?"... ????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor presse han til å fri? Dere har vært sammen 1år!!!

Han frir når han er klar. Hvem vet hva som skjer i jula?

Skrevet

Saken er bare at det er HAN som har pratet om det hele tiden... Så selvsagt ar jeg fått høye forventinger..Han er lei for det sier han og innså ikke hvor seriøst det var, og jeg skal ta det som komplimant og at nå som han har endelig truffet hans livs kjærlighet skal det bli gjort riktig også..

Skrevet

Jo..men husk at man er gjerne litt "blendet" i begynnelsen av et forhold!

Han mener det sikkert enda, men tenker kanskje litt fornuftig også, og ikke bare med hjertet :-)

Skrevet

Jada det er greit nok, men han trengte ikke å gi meg sånne falske forhåpninger, nå får jeg bare venne meg av tanken på det...

Skrevet

Hehee, sånn var typen min i begynnelsen også :-)

Han ville gifte seg etter 14 dager og få barn etter få mnd ..hehe. men tok kjapt til fornuft gitt :-)

Synes at det er bra at mannen din er realist jeg da...ikke gi han attitude pga dette, da tror jeg han kan bli rimelig irritert.

Skrevet

Er jeg 14 fordi jeg reagerer på at han lover meg noe når han ikke mener det? Ja sorry glemte at man ikke får ha føleser ;-)

Joda jeg forstår jo det, jeg gir ham ikke attitude og han er ikke irritert, men han har kjempdedårlig samvititighet sier han, men på en måte hinter han om giftemål enda.. Forstår meg ikke på ham!!!!!

Skrevet

Action skaper interaction, det er en velkjent sak. Menn trekker seg tilbake når dama maser og kjaser. Han sier det faktisk helt direkte: Slutt å snakke om det. Det er nemlig der turnoffen ligger. Når du "tar over", føler han at han mister kontrollen og initiativet. I realiteten blir det jo faktisk du som frir, indirekte.

Du må med andre ord slutte å "nevne det ganske ofte", og heller dra strikken litt andre veien.

Skrevet

Godt sagt 22:35 ;-)

Jeg har en liiten følelse på at han planlegger å fri til meg, men kanskje han vil at jeg skal bli overrasket? Og ikke være beredt på det?

Skrevet

han har sikkert planer da vettu, og når du maser så er han redd for at du skal ødelegge planen hans.

jeg skjønner ikke hvorfor det er noe å mase om, han frir når det passer han.

Skrevet

Faktisk litt surt at mannen skal fri når det passer HAM liksom..?!

Skrevet

Herrefred! Hvis det ikke passer DEG at HAN, som har initiert ekteskapstanken i utgangspunktet frir når HAN føler at tiden er inne, så får du vel for pokker fri til ham SELV!

Du kan da vel ikke bestemme når han skal fri til deg?

Er du giftesyk så fir du selv, men med den holdningen du innehar, vil jeg anbefale deg at du ruster deg opp til å tåle ethvert svar.

Skrevet

Jeg prøvde å fri til ham men da sa han at det var ikke riktig, og at det skulle være ring blabla...

Skrevet

Så ta et hint, da. He's just not that interested anymore. Og jeg har en viss følelse av hvorfor temperaturen har sunket.

Skrevet

Ok så da burde jeg like godt gjøre det slutt nå da???

Herregud for noe sure svar det var å få her inne!!!

Skrevet

Du har tatt fra ham initiativet og gleden ved å fri i et overraskende øyeblikk, du har fjernet magien og romantikken rundt dette ved å mase. Men du ser det dessverre ikke selv. Det eneste rådet jeg kan gi deg er: Slutt å gnål, slutt å sippe, trekk deg litt tilbake og bevar verdigheten.

Skrevet

jiiises! Du dreper jo forholdet deres sakte men sikkert her. Han har villet uttrykke hvor høy han elsker deg ved å si at han vil gifte seg med deg, også maser du i stykker spenningen og kjærligheten. Selv om han sa at han ville gifte seg med deg, så sa han vel ingenting om når?! Fy steike, det hadde klikka for meg om du var kjæresten min!

Skrevet

JO han fortalte meg faktisk når han skulle fri til meg?!?!?! Og dette gjorde han ikke, han fortalte også andre han skulle fri til meg den kvelden, jeg hadde blitt gravid men det skjedde liksom aldri..

Skrevet

Du hadde kanskje "nevnt det ganske ofte" før han kom så langt den dagen?

Skrevet

Ikke så mye, vi stod sammen og snakket med noen på dagen ( dette var på en spesiell anleding) Da sa han til noen venner som spurte om vi var forlovet (spør meg igjen om noen timer svarte han).......Senere på kvelden spurte kompisen om jeg ventet på at han skulle fri til meg, typen min drakk litt mye champagne også den kvelden så kan si han ble gdot brisen.. Yeyy...Gjett om jeg ble skuffa da dagen var over da..

Skrevet

HI: Ofte får man ufortjent sure svar her, men denne gangen anbefaler jeg at du leser igjennom tråden en gang til, og ser om du ikke skjønner hva som foregår?

Noen ganger så kan det være en god ide å roe seg litt ned.

Man kan ikke presse noen til å fri, selv om de har sagt at de skal gjøre det en gang.

Skrevet

Åh, hjelpes. Ja, for han ville sikkert fri i fylla.

Og hva er forøvrig din definisjon av "Ikke så mye"?

Du får nok mast deg til ekteskap en gang, skal du se. Jeg ser allerede en skikkelig bridezilla i horisonten.

Skrevet

Joda, jeg presser ham ikke til å fri til meg i det hele tatt. Om noen har faktisk fått det med seg noe her så har jeg sagt det er han som holder på med dette. Når jeg traff ham var jeg ikke instillt på å gifte meg med ham men begynte å få pass sterke følelser og han ga meg disse ideene, målte fingeren min, osv osv, spør hva ring jeg liker..

Skrevet

Det er nok tenkelig at du gjør, Fantasien din løper nok løps her..Lett å se for seg ting og komme med fordommer. Nei jeg er ikke noe bridezilla!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...