Gå til innhold

Han oppfører seg rart...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men kjære vene. Han frir da når han finner den rette anledningen. Prøv å glem hele frieriet, og heller bli kjempeglad når det kommer. Uansett om det er før eller senere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er veldig enkelt: Du har snudd vinden ved å begynne å kjase om det.

Ikke rart du ikke forstår deg på ham, for du mangler grunnleggende kunnskaper om mannlig psykologi og atferd. Men det finnes flere bøker på området, om du er interessert.

Skrevet

Joda jeg snakker jo ikke om det i det hele tatt nå, ble bare overrasket siden han har holdt på så lenge, selv om jeg har snakket om det osv så har han vært g anske opptatt av det å gifte seg osv.

Skrevet

Haha.. nei det kommer jeg nok aldri å kaste bort min tid på ... :-) Altså... Leser bøker om mannlig psykologi og atferd, jeg tilpasser meg ikke menn med andre ord ;-)

Skrevet

Han vil at frieriet skal være hans initiativ og en stor overraskelse for deg. Kanskje han planlegger noe stort, men du ødelegger jo hele greia ved å mase sånn. Nå ber han deg glemme det for ei stund, så han får tid til å overraske deg. Hold kjeft og vær tålmodig, jente!

Skrevet

Regnet med det, alt tyder på at du hadde likt bedre om menn tilpasset seg deg, så da får du vel gi en bok til typen din til jul

Skrevet

HALLOOOO? Jeg har jo sagt jeg maser ikke i det hele tatt.. Gidd å ta noe flere sekunder på å lese ordentlig her inne..

Skrevet

Regnet med det, for alt tyder på at du helst vil at de skal tilpasse seg deg.

Skrevet

"Nevnt det ganske ofte", og "spurt om han ikke skal fri til meg snart" defineres i aller høyeste grad som mas i dette henseendet. I hvert fall utfra en manns perspektiv.

Hilsen mann.

Skrevet

Jada, dere menn tåler lite dere gitt da..

Skrevet

Åh, gudbedre.

Du høres ut som et mareritt.

Når alle svarene du får omtrent er likelydende, så bør du, istedetfor å bli sur fordi vi ikke alle danser etter din pipe og svarer det du vil høre, heller ta det til deg og kanskje innse at det er du som har et problem.

Skrevet

Stakkars mann som må hoppe når du sier hopp og til og med fri akkurat på sekundet når du ønsker det.

Skrevet

Alle kan ha en dårlig dag ;-)

Nei fordi dere er så kjapp med å dømme meg med å si at jeg er bridzilla og framstille meg som giftegal, noe jeg egentlig ikke er, alt jeg snakker om at jeg ble skuffet og jeg synes han har gitt meg falske forhåpninger...Om noen fikk det med seg da..

Skrevet

Han har da slett ikke gitt deg falske forhåpninger, han har da vel ikke sagt etterpå at han IKKE vil gifte seg med deg- bare ikke akkurat i dette sekund, eller denne uka.

Det eneste han har gjort er å uttrykke at han kunne tenke seg å gifte seg med deg en gang i fremtiden. Og han vil nok være med på å bestemme når det skal være, ikke fri sekundet etter han har sagt det, eller nøyaktig etter din stoppeklokke.

La nå mannen få puste litt!

Skrevet

Ja hvorfor vil han være med meg om jeg er så fæl da???

Skrevet

Svaret på det finner du vel i det faktum at han drøyer med å fri.

Skrevet

Da skal jeg ta og gjøre noe fornuftig og siden jeg er en så fæl kjæreste gjør jeg vel ham en bjørnetjeneste å gjøre det slutt..

Takk damer..:-)

Skrevet

Er det noen som har sagt at du er fæl? Vi bare prøver å fortelle deg at du maser for mye. Men du viser jo gang på gang at du ikke eier selvinnsikt og nekter å høre på gode råd.

Hvorfor skrev du inn her om du ikke ville ha svar? Hva var vitsen med denne tråden egentlig?

Skrevet

Halloen for en gjeng med vanskelige damer...

Ja, selvfølgelig skal man ikke mase om å bli fridd til, men for meg høres jo han her litt spes ut.. Han maser jo om at han skal fri, spør om ring, osv osv. Han sier indirekte at han skal fri om noen timer, og drikker seg drita og gjør jo ikke det da... Skjønner godt at dama blir litt frustrert!!

Og om man treffer mannen i sitt liv og han gnåler om forlovelse og det bare blir med det, så skjønner jeg at hun føler seg skuffet over at det bare er tomprat... Er det noe galt i å ønske seg et frieri fra den man elsker, når den man elsker har hintet om å fri flere ganger??

Nei, gi dama litt godvilje, ikke la hormoner og aggressivitet gå utover uskyldige damer her inne...

Og nei, jeg er ikke gal, giftesyk selv, eller dum, eller 14, eller umoden...

Helt normal og godt gift i flere år :)

Skrevet

Du virker ikke helt i balanse. God bedring. Forøvrig: Du vet ikke hva ordet "bjørnetjeneste" betyr, noe som også forteller meg at du er ganske så ung, stemmer det?

Skrevet

Takk 23:53..

Ja jeg prøver bare å forstå hvordan han tenker.. Ellers er jeg ikke noe spesielt ung, desperat, eller giftesyk.. Jeg er skuffet det er alt...Spesielt når han sier noe helt annet enn det han hinter om hele tiden.. Jeg maser ikke på ham, jeg har nevnt jeg vil gjerne gifte meg osv ja, men det er også delvis pågrunn av at han hinter og bringer det opp hele tiden. Tomprat kanskje, ikke vet jeg. Men man begynner å tro det etter en stund.. Men som sagt jeg er ikke giftesyk og jeg har sagt klart og tydlig at jeg ikke MÅ gifte meg osv. Men ja det hadde vært fint med en ring på fingeren som når han hinter meg om når vi går forbi gullsmed osv ..

Skrevet

Mange her har prøvd å forklare deg hvordan menn generelt tenker, men det ser ikke ut til at svaret behager deg.

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

forstår godt at han ikke frir jeg!

"så har jeg ventet og nevnt det ganske ofte", blir sykt masete det da!

har det som dere vi, ble sammen for 1,5 år siden, opplevd en del sammen. han har nevnt det en gang, at han snart kommer til å fri. men maser da ikke på han av den grunn, den dagen han frir, blir en helt spesiel dag, fordi det skjer når han er klar for det! ikke fordi jeg har maset det frem.

gi kjæresten din pusterom, før du dreper forholdet deres!

Skrevet

Så å lyve og gi falske forhåpninger er ikke det samme som å drepe forholdet da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...