Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #51 Skrevet 9. november 2010 Jeg stitter her og råter, føler meg så råtten!!!! Fikk akkurat " jeg elsker deg melding" av ham, hvordan kan jeg stole på ham??? Hvordan kan jeg slutte å se på fortiden hans hele tiden og se han ikke er sånn..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #52 Skrevet 9. november 2010 Jeg har egentlig ikke noen tro på psykologi for jeg skjønner ikke hva jeg skulle han snakket om hele tiden, men kanskje det hade vært en ide for din del? Det er jo noe som sitter i deg som du trenger å forstå, og for å styrke forholdet kan jo han også være med på dette og hjelpe deg gjennom det ved å delta på noen av timene.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #53 Skrevet 9. november 2010 For meg høres det ut som du har litt å ta tak i for din egen del, så ikke gi opp ennå. Kanskje snakke med noen profesjonelle? Det må da ikke være noe godt å gå rundt og være lei seg og 'paranoid' hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #54 Skrevet 9. november 2010 Herlighet.. Det er ikke ofte jeg finner folk som er mer paranoide enn meg, men du tar jammen meg kaka HI! :-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #55 Skrevet 9. november 2010 Viss du vil vite når bilde er tatt så legg det inn på pcn. Høyreklik på bilde, så på egenskaper, så på detaljer, der står det bildet tatt og datoen, det er tatt....
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #56 Skrevet 9. november 2010 hmm sjekka bildet sto dato: 2010-11-09 kl 14:43
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #57 Skrevet 9. november 2010 da kom det altsåbare opp når jeg lagret det..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #58 Skrevet 9. november 2010 ...og så? Skjønner ikke hvorfor det er større sjanse for at han har sendt det til andre hvis det er tatt på dagen? Han kunne jo ha sendt det btil hele adresseboken sin selv om det hadde vært tatt senere også...?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #59 Skrevet 9. november 2010 Hahaha, han har garantert vært å luftan.. Uten at du har vært tilstede
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #60 Skrevet 9. november 2010 men dt står datoen du lagret det, også skal det stå datoen for når det er tatt... du må bare gå på den fanen som heter detajer
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #61 Skrevet 9. november 2010 jeg spurte om han kunne sende en ny bilde tatt av ham NÅ da sendte han et bilde han ahdde sendt tidligere og han sa han tok bildet akkurat nå.. busted, han lyver til meg!!!! han sa at jeg kunne ikke hatt det bildet og nå har jeg altså sendt tilbake detbildet han sa han tok for 1 mnd siden der og da...!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #62 Skrevet 9. november 2010 er på mac, får ikke til å se fil info
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #63 Skrevet 9. november 2010 Skam på ham som ønsker å sprite opp avstandsforholdet deres med litt gamle bilder! Har du tenkt på muligheten av at han ikke er helt i humør, men synes det er hyggelig å piske opp stemningen hos deg litt likevel? Kan love deg at jeg har hatt "telefonsex" menge ganger med kjæresten min mens jeg har sittet i joggebuksen og sett på vil du bli millionær uten lyd. Gjør det meg til en utro, upålitelig løgnhals?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #64 Skrevet 9. november 2010 ikke vær så sjalu!! kan hende han ikke var kåt akkurat da, men tidligere på dagen eller i går..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #65 Skrevet 9. november 2010 nope er gamle bilder han tydligvis har spart på i mobilen sin.. Hva slags mann sparer åp gamle bilder av k*ken sin på mobilen og dataen?!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #66 Skrevet 9. november 2010 Nå har han sagt at han sendte gamle bilder av kuken sin ja! innrømma det til slutt..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #68 Skrevet 9. november 2010 Hva har det å si om det er ett gammelt bilde egentlig? Du høres jo steike gal ut. Tror du må jobbe med deg selv framfor å angripe typen din for slike tulleting. Kanskje han hadde en dårlig hårdag både oppe og nede, og ville sende deg ett fint bilde?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #69 Skrevet 9. november 2010 Jeg forstår heller ikke at det spiller en rolle om bildet er gammelt eller nytt, eller om det er tatt på dagtid eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #70 Skrevet 9. november 2010 Huff, stakkar deg! Høres ikke ut som om du har det lett. Men for meg høres det ut som om problemene ligger hos deg og ikke hos ham. Som mange nevner, så er det jo ikke noe mer sannsynlig at han sender bilder til andre fordi om bildet er tatt tidligere? Jeg ville ringt og spurt ham om hvorfor han sa at bildet var tatt nettopp da, når du kan se at det er tatt tidligere. Han ville sikkert bare gjøre deg kåt! Husk at det var DEG han sendte bildet til og tenkte på! Prøv å ikke ha så negative og vonde tanker, og heller spør kjæresten din (ikke anklag, bare spør! Og snakk sammen, ikke argumenter mot) når du lurer på sånt. Ikke skriv her på anonymforum iallefall, det er så mange som bare er frekke her inne og som bare gjør narr uansett hva man skriver. Ikke bry deg om dem. Iallefall ikke bestem deg for hva du skal gjøre med forholdet ut ifra svar her inne! For guds skyld!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #72 Skrevet 17. november 2010 Kjære vene deg! Hvis du elsker han, og ikke vil miste han... Ja, da må du virkelig virkelig slutte med dette her! Slutt å være så paranoid! Snu situasjonen! Tenk om han skulle klikke på deg hver gang du gjorde noe.. Du hadde tilfeldigvis et bilde på mobilen der du følte deg fin, du sendte det til han for å glede han, og han reagerte med å rable fordi det ikke var tatt par minutter i forveien. Eller at han gikk igjennom alt du hadde av telefon,mail,facebook og lignende ? Du sitter antakelig der uten å noensinne ha vært utro mot denne mannen, men tenk om han likevel hang på deg som en HAUK fordi han mente at du var det ...selv om du var uskyldig! Tenk hvor jævlig det hadde vært... Du mister ham garantert hvis du fortsetter denne galskapen! Slapp av, senk skuldrene for GUDS SKYLD!! Og hva er problemet med å ta vare på gamle bilder ? Jeg har en haug av bilder av meg selv, der jeg føler meg fin og fresh... Det er ganske vanlig at folk har selvdiggende øyeblikk foran speilet vettu! Men det gjør meg ikke til et utro menneske av den grunn , vel ?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #73 Skrevet 17. november 2010 Jeg ville tatt det opp med han,og tenkte meg veldig om hvordan det kom til å bli fremover.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #74 Skrevet 17. november 2010 forresten HI,så skal du DRITE i de folka her som sier du er sprø og sånt piss. Følg magefølelsen.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2010 #75 Skrevet 17. november 2010 Jeg tok opp med ham, han ville bare være hyggelig å sende et mms, ja han innrømmet bilet var gammelt og mente ikke noe dårlig med det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå