Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Ja vi sender litt fekke sms innemellom pga vi har avstansforhold men flytter ut sammen snart:) Ikveld sendte han mms med en hard on, og synes det var utrolig lyst i rommet, og nevnte dette for ham, da sa han bare det var blitzen på mobilen som gjorde det.. Så spurte jeg om han ikke kunne sende blde av fjeset hans da:) Men det unne han ikke for han skulle legge seg... Jaha... Begynner å lurer på hvorfor han har sånne bilder tatt tidligere og sender tl meg? sender han med andre kanskje?? blir skikkelig dårlig nu..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 rommet lignet også på gamle huset han bodde i for noen år tilbake!!!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Ikke tvil om at han sender med andre jenter!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 Ja, absolutt! Hvorfor skulle han ellers ha et gammelt bilde av pikken sin? Dump ham!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 fy fader nå vet jeg ikke hva jeg gjør
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #7 Skrevet 9. november 2010 Haha...slapp av! Og ikke hør på alle de teite svarene du får her inne :-) kn være bilder var gammelt, men kanske han likte det spes godt og ville sende det til deg?? Kan være mange grunner utenom at han har andre...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #8 Skrevet 9. november 2010 Brems paranoia'n din litt da... Har ikke du noen fortid, med eller uten bilder? Han ville sendte DEG et bilde, om bildet ikke er dagsferskt eller om noen andre fikk det tilsendt før din tid ( regner med at dere ikke har vært sammen allverdens lenge siden du refererer til han som "typen") har vel ingenting med deres forhold nå å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #9 Skrevet 9. november 2010 Jo det har jeg, men etter å ha sett nøyere på bildet nå ser det ut som der han bor akkurat nå midlertidig og det er helt lyst på hele rommet, blir så lei meg, sender han sånne bilder med andre?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #10 Skrevet 9. november 2010 Det er det jo bare han som kan svare på. Er da ingen her inne som vet.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #11 Skrevet 9. november 2010 hjelper det å ta det opp med ham da??
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #12 Skrevet 9. november 2010 jeg forstår ikke hvorfor det er mer sansynlig at han sender et gammelt bilde til andre en et nytt som han tok i dag?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #13 Skrevet 9. november 2010 fordi det han sendte det kl 1 i natt igår og da burde det vel vært mørkt i rommet!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #14 Skrevet 9. november 2010 Mulig jeg er helt teit nå, men hva er dette med at det er helt lyst i rommet? Har det noe å si? Ser det er nevnt flere ganger..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #15 Skrevet 9. november 2010 Selvfølgelig blir detlyst rindt bilde pga blitzen:)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #16 Skrevet 9. november 2010 Jeg ser på speilet bak at det er flash lysfra kamerat men hele rommet, veggene alt er jo akkurat som det skulle være dagslys"!!!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #17 Skrevet 9. november 2010 Eh.... Kanskje han hadde slått på lyset da? Herregud, HI, jeg får litt sånn koko-følelse her.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #18 Skrevet 9. november 2010 prøvdeå ta bilde selv med kamerat på den måten hantokbilde og da ble det bare lys på akkurat et område men resten av rommet er mørkt!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #19 Skrevet 9. november 2010 DET ER DAGSLYS i rommet! hvoran hadde dere reagert?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #20 Skrevet 9. november 2010 Dessuten.. Kanskje han slo på lyset for å få bildet best mulig pga mørkt rom, men synes det var tåpent å si det til deg? "Joda jeg er kåt, SE HER! Åh, vent litt... *stå opp, tråkke bort til lysbryter, slå på, bort til senga igjen, ta bilde* SE HER!" Du er paranoid.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #21 Skrevet 9. november 2010 spurte jo også om han kunne ta bilde av segselv fjeset osv men det kunne han ikke gjøre og tulla og sendte et gammelt fint bilde av ham!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #22 Skrevet 9. november 2010 dere skjønner ikk edet er dagslys i rommet
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #23 Skrevet 9. november 2010 Jeg hadde ikke reagert! Kanskje han LIKER å ta bilder av seg selv når han er kåt?! Og hvilket friskt menneske forteller dette til en person de nettopp har blitt ilamme? "Joda, neida, jeg tok bildet i går jeg, for pikken så så stor ut" Fremdeles paranoid.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #24 Skrevet 9. november 2010 Må være det mest paranoide innlegget jeg har lest - ever! Kanskje han hadde alle lysene på? Kanskje han har en sterk blitz på mobilen sin? Kanskje kalibreringen av skjermen er feil? Kanskje, kanskje, kanskje... Hadde jeg sendt et sex-bilde til min kjære og fått slike paranoide reaksjoner, kan jeg garnatere deg at jeg hadde blitt dritsur!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #25 Skrevet 9. november 2010 Så kanskje han hadde tatt bildet på dagen da han var svært fornøyd med "resultatet", tenkte at "denne må jeg huske å sende dama i kveld så hun får en god kveld" eller noe slikt. Hadde overhodet ikke blitt paranoid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå