Gå til innhold

eh typen sente meg akkurat mms.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jo jeg forstår at det er dagslys i rommet, og at det ikke ser ut som om det er "riktig" rom.

men jeg forstår ikke hva som er negativt ved det. ok så sendte han deg et gammelt bilde. men det øker jo ikke sjangsen for at han har sendt det til andre. det kan han jo gjøre om han tar et nytt bilde også. det vet du ingen ting om

enten må du stole på han eller dumpe han

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HERREGUD HI, ta deg sammen! Jeg skjønner ikke hvorfor du tror han sender bilder til andre, bare fordi bildet ikke ble tatt i bekmørket? Hjelpe meg, hvor tett går det an å bli?

Kanskje han hadde en diger kvise i panna, og derfor ikke ville ta bilde av ansiktet sitt? Eller kanskje han bare ikke følte seg særlig fin, og derfor sendte et annet bilde av seg selv? Og kanskje han tok bilde av penisen sin tidligere på dagen, men ventet med å sende det, fordi han hadde litt dårlig tid og heller ville ta det senere?

Du er sprø, HI.

Skrevet

Prøver igjen, siden innlegget mitt ikke kom opp. (Tror jeg.)

Kanskje han tok bildet tidligere på dagen, tenkte at "dette må jeg huske å sende til dama i kveld". Hadde overhodet ikke blitt paranoid!

Skrevet

Du tenker for mye. Har du noen grunn til å mistenke han for å ha andre damer, eller var et mms-bilde med "mistenkelig" lyssetting det eneste som vippet deg over i "hysterisk sjalu og mistenksom"- kategorien?

Skrevet

Hvordan ser du at det er dagslys og ikke lampelys? MMS bilder har ikke verdens beste optikk. Uansett - hva så om han har tatt et bilde av seg selv tidligere på dagen?

Paranoid!

Skrevet

ok har bare ekkel magefølelse på at han sender bilder til andre jeg. Er så lei av at jeg konstant ikke føler jeg stoler helt på ham :( han har en fortid med å ha vært en skikkelig casanova, vært sammen med flotte modeller og har mange flotte damer på facebooken sin, jeg blir bare kvalm og beky,mret:(

Skrevet

Hvordan ser du at det er dagslys og ikke lampelys? MMS bilder har ikke verdens beste optikk. Uansett - hva så om han har tatt et bilde av seg selv tidligere på dagen?

Dersom du mistenkeliggjør noe så uskyldig som et mms-bilde, hvordan i all verden har dere det ellers i forholdet?

Skrevet

HERREGUD HI, ta deg sammen! Jeg skjønner ikke hvorfor du tror han sender bilder til andre, bare fordi bildet ikke ble tatt i bekmørket? Hjelpe meg, hvor tett går det an å bli?

Kanskje han hadde en diger kvise i panna, og derfor ikke ville ta bilde av ansiktet sitt? Eller kanskje han bare ikke følte seg særlig fin, og derfor sendte et annet bilde av seg selv? Og kanskje han tok bilde av penisen sin tidligere på dagen, men ventet med å sende det, fordi han hadde litt dårlig tid og heller ville ta det senere?

Du er sprø, HI.

Skrevet

ok har bare ekkel magefølelse på at han sender bilder til andre jeg. Er så lei av at jeg konstant ikke føler jeg stoler helt på ham :( han har en fortid med å ha vært en skikkelig casanova, vært sammen med flotte modeller og har mange flotte damer på facebooken sin, jeg blir bare kvalm og beky,mret:(

Skrevet

Å hjelpe meg, HI. Unnskyld at jeg spør, men hvor gammel er du? Enten er du veldig ung, eller så må du være den mest usikre dama jeg har hørt om. Ser du argumenterer så det ljomer nedover siden her, hvorfor ikke spørre han rett ut om du er så paranoid? Hvordan kan en haug av ukjente damer bekrefte/avkrefte om han har sendt bildet til andre, når bildet er tatt osv. Dette kan jo bare han svare på. Og ingen her inne kjenner han, så vi kan ikke vite hvordan han holder på..

Skrevet

Har du hatt problemer med å finne igjen bilen i det siste, HI?

Skrevet

Nei jeg har vært mistenksom siden dag en, tok han i å kommentere på bilder av damer en gang på hans msn live side, og en stygg feit dame med store pupper av alle kvinner.. Så har han jævlig rare damer på msn live listen sin som virker å være både strippere og gud vet hva. Han hadde strippere på hans facebook også som han fjernet. Og jeg brukte mobilen hans engang og kom inn en side som het "get laid tonight" sånn få knull ikveld dating ting ved uhell, som sto i historien på mobilen hans. Jeg vet ikke, vi har snakket mye om det jeg sliter med sjalusi, blitt grovt bedraget i forrige forhold, Var sammen med en mann som hadde en annen på si hele tiden. Og mange andre damer.

Han forteller mye om kompsisene hva de har gjorti amsterdam osv, (han er engelsk) og har fortalt hvordan de er utro med konene sine og synes det er helt sykt... er så mye sykt, jeg vet ikke om jeg klarer å stole på ham desverre... har vurdert psykologhjelp

Skrevet

BUSTED!! han er nok utro han ... gutter klarer ikke avstandsforhold vettu .. blitt lurt

Skrevet

det er ikke morsomt, jeg hater å ha det sånn og prøver virkelig :(

Skrevet

Ok godt å høre her at jeg har fått noen til å le idag da:-)

Siste gang jeg skriver noe her inne tenker jeg.. Spør bare om råd..

Skrevet

Dere bør ikke være sammen i det hele tatt!

han har en personlighet og en atferd som du ikke kan takle. Han kommer nok ikke til å forandre på det, og da kommer du heller aldri til å bli sikker i forholdet. Hvorfor bruke mer tid på noe slikt?

Vær voksen nok til å innse at du har gjort en feilvurdering når det kom til forhold eller ikke, og finn deg en mann som faktisk PASSER til deg!

Skrevet

hvordan vet du hva personligeht han har?

Skrevet

Jeg har sett de andre innleggene som HI har skrevet om han.

Venner på facebook, venner på MSN Live, samtaler på både facebook og MSN, konstante innlegg om at hun ikke stoler på ham, og at han er sååå forskjellig fra hva hun kan takle.

Så hva er vitsen da? Han er en for ulik person for henne. Kanskje personlighet var litt feil skrevet, men dette er jo mer enn tydelig et kræsj av de sjeldne.

Skrevet

Ok tror nok dere har rett...

HI

Skrevet

Han sier jo han elsker meg mer enn noe annet, han er den mest omsorgsfulle personen og gjør alt for jeg skal stole på ham:( Jeg vet som dere skriver er jeg nok en dårlig kjæreste for ham. Jeg mistenker for lett, jeg var 100% sikker på jeg ikke skulle bli sånn igjen i dette forholdet, men jeg kommer bare til å ødlegge dette.. Jeg føler meg elendig jeg er sykt parnaoid ja. Jeg prøver bare å holde opp og få dette til å funke, tenker på det kanskje var meningen at jeg skulle S/A med hans barn nå da at vi kanskje ikke passer sammen.. Elsker ham men dete blir nok for tungt:(

Skrevet

er det du som lurte en stund tilbake på om hva dibberne synes om strippere på vennelista på FB ?

virker ikke ut som dette er et forhold å satse på! Husk at jo mer du pusher på han hvor mer rebelsk blir han.

Skrevet

nei jeg har pushet han mye han støtter meg ikek fra ham.. Han tar seg virkelig tid til å snakke om mine føleser og sier jeg må stole på ham. Jeg er så lei meg fordi dette er egentlig det beste forholdet jeg har vært i. Men det er et krig innom meg, blir enda mer lei meg når jeg leser dette går ikke å reddes..:(

Skrevet

hvis det er så fint som du beskriver må DU skjerpe deg! Du må ta deg selv sammen! Rett å slett stole på han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...