Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #51 Skrevet 9. november 2010 Det er vel ingen som mener du ikke skal fise i det hele tatt, men de fleste rekker jo å forlate rommet før de letter på trykket. Om du har en sykdom som gjør at du ikke kan holde igjen i de få sekundene det tar å komme på avstand fra andre, så er du såklart unskyldt, men folk flest bør klare det.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #52 Skrevet 9. november 2010 Ja d skulle vel gå an.. Men skjønner ikke problemet når vi begge syns d er helt greit at vi bare gjør d. Synes faktisk d er morsomt dersom de braker litt så hvorfor ikke. Latter forlenger livet !
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #53 Skrevet 9. november 2010 Noen gir roser, eller komplimenter, kysser og sier de elsker hverandre. Andre raper, fiser hverandre i trynet, ler rått og peker.... Folk er forskjellige... Noen har papirservietter, andre piller seg i nesa og kliner det på sofaen... Jeg kunne aldri funnet på å fise forran noen, med vilje, og slettes ikke fordi det skulle være "morsomt". Men jeg aksepterer at enkelte gjør det, selv om det for meg betyr mangel på normal folkeskikk.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #54 Skrevet 9. november 2010 Signerer 17:30!! Vi har vært sammen i ørten år og det har kanskje kommet en fis eller to ved uhell. Men å fise foran folk synes jeg er mangel på folkeskikk, uansett hvem det er. Handler ikke om å være fisefin, men om å være litt dannet og oppegående.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #55 Skrevet 9. november 2010 Hehe, skal ikke være greit her i verden skjønne jeg, når man ikke kan fise i sitt eget hjem. Her fiser vi når vi må. Men nå har det seg sånn at jeg ødela endetarmen under fødsel, så klarer ikke å holde igjen alt heller. Så jeg kan finne på å slippe en hvor enn jeg er, dessverre. Kanskje det er noe å tenke på for dere som blir kvalme av damer som slipper en fis i det offentlige rom...? Det kan hende det er en årsak til det vet dere...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #56 Skrevet 9. november 2010 Vi har vært sammen i 14 år, gift i 2, og fiser ikke foran hverandre. Mannen min sier også unnskyld hvis han raper. Han er av den høflige typen som reiser seg for gamle og gravide, og åpner døren for meg.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #57 Skrevet 9. november 2010 Sånn er min også! Det er så godt å ha en dannet og sivilisert mann. Grøsser over alle disse slaskene jeg ser rundt om kring, som fiser hæylytt og klør seg i rumpa i all offentlighet. Damer som gjør det samme er enda eklere. Det er godt noen av oss fremdeles forsøker å holde på folkeskikken. Man har jo barn å være gode forbilder for også.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #58 Skrevet 9. november 2010 Når han fiser får han litt kjeft, for det lukter ekkelt. Tror han ikke gjør det med vilje så ofte, men av og til spøker han med det (dusten min..). Selv prøver jeg å holde det inne, men tar det ikke til ekstremer, for fisene mine merker han ikke en gang (de lukter ikke noe særlig, eller i det hele tatt). Han synes vanligvis bare det er morsomt når jeg fiser og han kan høre det. For tiden er jeg gravid og var veldig plaget med forstoppet mage i forrige uke. Da var det en bra ting å fise, så jeg kunne ikke holde det inn. Da sa han ting som "håper det er den første av mange" når jeg feis. Synes vi har et lite anstrengt men ikke fullstendig åpent forhold når det kommer til akkurat fisingen. Men nå tisser jeg heller ikke forann ham, og bruker ikke badet når han går på do heller. Noen gjør jo det...
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. november 2010 #59 Skrevet 9. november 2010 Hvis jeg må fise når jeg er hjemme i mitt hjem så fiser jeg. Men jeg prøver ikke å få oppmerksomheten til kjæresten først. Heller ikke presse den ut i det jeg går forbi han heller akkurat. Det er helt naturlige ting!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #60 Skrevet 9. november 2010 Jeg har bodd sammen med min mann i over 8 år og jeg har til dags dato enda tilgode og slippe en fis i samme rom som han! Jeg går heller på toilet og gjør det, så er jeg i fred og slipper og sjeneres for lukter og lyder. Jeg ville følt meg ukvinnelig om jeg til stadighet skulle fise foran mannen min, men han derimot gjør det til stadighet :-) Jeg verken tisser eller bæsjer når mannen min er sammen med meg på badet, en slags sperre kan man kansje si :-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #61 Skrevet 9. november 2010 Jeg fiser, raper og peller meg i nesa hjemme forran både barn og mann:) deilig med litt frihet:) Hvis jeg har en skikkelig stinker på gang, kan jeg ikke bare la muligheten gå fra meg, å da hender d stiller meg opptil familiemedlemmene mine, så nærme jeg kan, og lar d stå til! Sønnen synes d er ganske gøy, men mannen kan jo bli litt furt! men han er ikke noe bedre sjøl, den som er med på leken får tåle steken!! Nei sånne ting er for meg heeelt normalt.. med min beste venninne har keg d å sånn:) Vi bodde sammen i vår tidligere ungdom og da kunne jeg finne på å vekke henne med rompa mi godt oppi ansiktet hennes og fise henne rett i fleisen!! (d kan min mann gått også oppleve når jeg er i mitt ess!)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #63 Skrevet 9. november 2010 Og du giftet deg i felleskjøpet dress, med ekte fjøslukt? Du høres sannelig sjarmerende ut..... forstår godt hva mannen din ser i deg og synes barna dine er fryktelig heldige som har en så flott og elegant mor.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #64 Skrevet 9. november 2010 Må man så må man:) å da synes jeg man kan gjøre d med stil!! ihvertfall få en god latter ut av situasjonen, så ja, nei jeg lar ikke en sånn mulighet slippe unna meg:) lar ingen i familien slippe unna jeg:) 20.36
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #65 Skrevet 9. november 2010 17:30 Hvem sier man ikke kan være romantisk med hverandre selv om man tør å slippe en fis i felleskap? Er ikke dermed sagt at om man fiser sammen med mannen så er forholdet dødt, eller man tenner ikke på hverandre lenger, eller man tvinger hverandre til å lukte mens man ler rått. Noen er bare mer avslappet med seg selv og kroppen sin! Man trenger ikke fyre løs foran venner og fremmede, men det er en del av det å være komfortabel i hjemmet at man ikke trenger å føle at man må holde på alt. Hvis det er greit at barna fiser, hvorfor er det ikke greit at voksne gjør det? Da lærer man jo barna å skamme seg over sine egne kroppsfunksjoner.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #66 Skrevet 9. november 2010 Hahahaha! Du er gal 20.36! Jeg ler så d vrenger seg i magen!!!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #67 Skrevet 9. november 2010 Hadde ikke hatt noe imot å gifte meg i felleskjøpetdress, fjøslukt er bedre enn mye andre lukter man kan oppleve i dagens verden, som overdøvende tunge parfymer noen liker å bade i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå