Gå til innhold

Fise for sin mann/samboer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg raper om jeg må, men forsøker å gjøre det lydløst. Så sier jeg "wooops... ja bedre opp enn ned da" hehe

Men å fise med andre i rommet er ikke folkeskikk. Da må man i alle fall ha gjort det med uhell, og man bør virkelig si unskyld. Med mindre man sover. Da er det fritt frem for det har man ikke kontroll på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har nok litt å si hva man vokser opp med. Enten blir man som sine foreldre, eller så blir man rake motsetning av dem.

Skrevet

Vi har vært sammen i 6 år nå, og jeg har aldri sluppet en høylytt fis foran han. Sånne små uten lyd er en annen sak, for de er det jo ingen som får med seg;)

Jeg tenker at det er greit å holde kroppslyder/lukter for seg selv. Det er ikke alt man trenger å dele med hverandre, og det at man kan være litt "privat" på enkelte områder tenker jeg at kan være med på å holde i gang gnisten i forholdet;)

Jeg kjenner flere som syns det er helt ok å gjøre både bommelim og bommelom foran mannen sin, og der går i alle fall grensen for hva man burde dele med hverandre. Å se dama/mannen sin "drite" er ikke et bilde man trenger å ha i hodet sitt. Hadde mannen min gjort dette framfor meg så hadde jeg faktisk blitt kvalm. Det er i hvert fall ikke noe som kan bli naturlig i mine øyne.

Skrevet

Fis og bæsj er 2 helt forskjellige ting!

Skrevet

til dere som synes det er så himla artig å fise foran samboer og både her og der:bæsjer dere med døra åpen/når samboer er der inne også eller?

hvor går liksom grensa?(eller har dere kanskje ikke noen grenser lenger?)

Skrevet

Har dere INGEN hemninger? Eww... =s

Skrevet

Ikke snakk om at det er så himla artig å fise foran mannen, men må jeg fise, så gjør jeg det.

Skrevet

Herregud jeg er faktisk helt sjokkert over at par som har vært sammen i en årrekke mener det er uhøflig å fise foran mannen/samboeren. Hvor i huleste er det uhøflig? Er det bedre å få mageproblemer f.eks.?

Snakk om å være fisefin, bokstavelig talt. Mener at man skal skal si unnskyld om man slipper en fis foran partneren. Oi.

Skrevet

Herlighet. Man får da ikke mageproblemer av å ikke fise foran mannen! Da hadde i alle fall jeg hatt store problemer. Man har faktisk flere alternativer:

1. Gå ut på badet

2. Gå ut på et annet rom

3. Slippe den ut lydløst

4. Be han om å hente noe for deg i et annet rom, så du kan slippe den ut mens han er borte

Jeg lager sjelden lyd når jeg fiser, så for min del er det ikke noe problem uansett;) Men det finnes ikke noe mer usexy enn folk som fiser høylytt. Det er barnslig å fise foran andre, og det er noe man bare gjør når man er liten. Man kan selvfølgelig være uheldig en gang i blant, men da unnskylder man seg, og ler litt av det:) Å kneppe ut en fis med vilje er bare teit og lite sjarmerende.

Skrevet

Nei lillegutt fiser støtt og stadig. Ler bare av han, er jo tross alt et barn. Ler når han sier tiss og bæsj også. Men ler ikke om mannen min sier tiss og bæsj. See?

Skrevet

Haha, ler så jeg griner her av innleggene !!!

Jeg ønsker å fise foran mannen, men jeg blir så forlegen uten at jeg vil, det har kommet noen plutselige likevel, der ja !! sier mannen min da, hehe.. det faller seg vel naturlig for meg etterhvert å håper jeg, hehe...

Men hvis jeg kjenner en smyger, så sier jeg at nå skulle jeg gjerne slippi en gooood en, let it goo sier han :P

Skrevet

Det sier jo litt om hvilken retning samfunnet har utviklet seg når vi lager en sånn diskusjon om noe som er så naturlig..;) Det finnes ikke et dyr på landjorda, som jeg vet om, som ikke fiser.

Det er ingen som trenger å tvinge andre til å lukte/høre på sine kroppsfunksjoner, men hvis man har en gjensidig forståelse av at det er greit så ser jeg ikke problemet! Noen er mer frigjorte enn andre på forskjellige områder, og har et mer naturlig forhold til kroppen sin og dens funksjoner.

Det tok meg ca to år å bli så komfortabel med meg selv at jeg turte å slippe en fis foran samboeren min, men han synes bare det er supert at jeg tør å være meg selv 100% og ikke holde noe inne for hans skyld.

Og til alle dere som synes det er forferdelig hvis det skulle skje at dere slipper en fis hjemme - lyden forsvinner på 2 sekunder, og lukta på 10. Vi overlever alle - garantert :)

Skrevet

Hvis jeg har mye luft i magen, så MÅ det ut, ellers får jeg kjempevondt i magen. Skulle tatt seg ut om jeg måtte drive og løpe ut i et annet rom..

Og dere fisefine damer.. syns dere det er greit at mannen lufter seg når han må? Eller må han forlate rommet også??

Og hvordan pokker vet dere på forhånd om fisen er lydløs?? Herregud...

Skrevet

Jeg slipper heller en høylytt en fremfor å gå rundt og ha luftsmerter til jeg er alene!

Dere sier at det er ekkelt og lite "damete":

Er dere klar over at mannfolk foretrekker damer som ikke gjør seg til og ikke later som? Ingen mannfolk bryr seg, så slipp dem løs og nyyyyyyt friheten i eget hjem ;-) Damer har da kroppsfunksjoner på lik linje med mannfolk, så who cares??

Skrevet

nei, jeg fiser ikke foran mannen min. synes fising er en skikkelig uvane, på lik linje med raping, pelle nese og klø seg på div kroppsdeler. mannen min fiser heller ikke foran meg.

merkelig nok har ingen gått i taket heller.

Skrevet

Ser at jeg formulerte meg litt dumt helt i starten: Jeg mente selvfølgelig når jeg og mannen er alene. Jeg går ikke rundt og fiser høylytt ute i full offentlighet!

08:13

Skrevet

He he, ville seriøst vurdert å endre kostholdet mitt om jeg støtt og stadig var nødt om å slippe ut gass. Hva gjør dere på jobben?

Skrevet

Du kan jo ikke si at fising er en uvane! Da er tissing og bæsjing også en uvane, eller? Å slippe flatulens er noe alle må, diskret eller ikke.

Ellers er jeg enig med alle som syns det er greit å fise i nærvær av partneren, så lenge det er enighet om det. Man behøver jo ikke å gå inn for å fise han opp i ansiktet eller få til den høyeste lyden, men må man, så må man :)

Skrevet

Ja det gjør vi. Synes det er kjempegøy! Vi bruker å skylde på hverandre. "Det var visst deg, hehe". Både jeg og mannen synes det er like festlig som 4 åringen.

Gjør det derimot ikke foran NOEN andre.

Skrevet

Synes det er skikkelig turn-off!! Så NEI! Jeg gjør det ALDRI foran mannen! Om det ikke er i søvne el.l.

Skrevet

Vi har vært sammen i over 10 år, og jeg gjør det ALDRI. Kunne ikke falle meg inn.

Skrevet

Hahahaha!! Fising er det en uvane??? Hahahaha, for en artig tråd! Raping og en uvane? Altså, jeg trodde dette var helt vanlige kroppsfunksjoner jeg? Jeg får se til å slutte med dette, da det åpenbart ikke er en kroppsfunksjon men uvane på linje med nesepilling :P

Skrevet

Det hender jeg slipper en fis, men uansett hvem det er som er i rommet med meg prøver jeg å gjøre det diskrè, eller gå ut av rommet hvis det er folk jeg ikke kjenner kjempegodt. Men jeg må si at jeg fjerter svært sjeldent. Samboeren min fiser foran meg uten problemer, men det er ikke så ofte han gjør det heller, egentlig.

Faren min derimot! Han kan gørte, han!

Skrevet

Pesonlig så har jeg svæært følsomme tarmer. De produserer luft til den store gullmedaljen. Jeg presser ikke ut for å være morsom. Men vi synes det er morsomt begge to når d skjer. Å JO man kan få vondt i magen av å ikke fise,, så klart! Jeg hadde et forhold med en annen mann i 8mnd for noen år tilbake. Han turde jeg ikke fise for, han ga beskjed hvordan landet lå. D endte opp med at HVER kveld la jeg meg flat ned på badgulvet hans og prøvde å fise litt.. Jeg vred meg i smerter, LUFTsmerter. Jeg vet d er mange som sjelden har behov for å fise, og jeg misunner dem. Men d er ganske alvorlig for oss som trenger å lufte oss:)

HI

(jeg fiser sjelden for andre enn sambo og gode venner)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...