Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Ble litt inspirert av personen som feis mannen sin rett på truten. Jeg er vel ikke så gal, men jeg fiser akkurat når det måtte passe meg akkurat sånn som min samboer gjør. (ikke med matbordet da). Men gjerne i sengen osv. Jeg hadde seriøst lettet fra gulvet av luft hvis jeg ikke fikk slippe litt ut iløpet av dagen. Hvordan er det med dere damer? Synes d er morsomt å høre om ulike meninger om den saken:) Er d fyfy å lette litt på trykket av og til ??
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Jeg syns ikke noe om å fise i nærheten av min samboer. Er lite "damete" syns jeg. Skikkelig turn off
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Selvsagt er det lov å fise fritt i sitt eget hjem, det gjelder uavhengig av kjønn :-) Jeg ler alltid når ungen setter ny rekord i lengde på prompen, det er kanskje ikke like lurt, he he...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 Jeg og samboer kjenner hverandre så godt nå at det ville vært rart å holde inne en fis. Det er en terskel å komme over, men jeg synes det er godt å kunne fise når det passer meg. Selvfølgelig sier jeg at han skal holde det mellom oss og jeg fiser han ikke opp i trynet akkurat. Pakker dyna godt over rumpa for å si det sånn.. Men har gitt opp at han skal tro jeg er perfekt og aldri fiser, det er en slitsom måte å leve sammen på.. (Og blir man vant til å rape og fise, så er det pokker så vanskelig å holde den inne også!)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 22.31: Hahaha! Jeg klarer heller ikke å la være å bli imponert av min datters av og til "høylydte" uvaner. Kanskje ikke d smarteste, jeg vet jo d..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #7 Skrevet 8. november 2010 Herregud, finnes det virkelig noen som ikke fiser framfor mannen sin? Det er vel ved den første fisen isen brytes?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #8 Skrevet 8. november 2010 Jeg gjør det ikke høylytt i allefall. Er det tvingende nødvendig må man jo lette litt på trykket, men 99% av gangene er det jo -lett som en fjert- å gå i et annet rom først. Hva man gjør i søvne er jo en annen sak. Har faktidk litt problemer med å få min mann til å forstå at det er helt ok om han fiser i søvne. hehe Han er så redd for det siden jeg sover urolig og våkner veldig ofte. Kunne aldri fallt meg inn å gjøre det helt usjenert. Har vokst opp med en mor som satte i et brak når og hvor som helst, gjerne etterfulgt av et lettelses-sukk... blir kvalm bare av tanken. Er så lite sjarmerende at det er helt utrolig! Det koster så lite å forlate rommet først.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #9 Skrevet 8. november 2010 Hahaha jeg ler så jeg griner av innlegget til 22.35. Jeg ser d for meg! Jeg skjønner at d koster lite å forlate rommet.. men d at jeg plutselig fyrer en mens vi ligger på sofaen resulterer gjerne i en god latter mellom meg og sambo Så har vi d så kosli så Er jo som regel luktfritt da
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #10 Skrevet 8. november 2010 Nei, det er klart - det må være gjensidig forståelse for at fjerting er greit. Hadde jeg fått protester, hadde jeg såklart tatt det til etterretning (evt. etter en liten diskusjon). Jeg ler når du beskriver moren din, ingen fiser vel SÅ uanfektet lenger....
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #11 Skrevet 8. november 2010 Du skjemmes vel når babyen din promper en skikkelig sur braker offentlig og du da regner jeg med, 22:35. Blir trasig når dere blir gamle og slappe i fiseringen, komme halvveis inn i et annet rom før slappfisen kommer. Blir mange beklagelser og unnskyldninger da regner jeg med.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #12 Skrevet 8. november 2010 22.41: Hahahahahahahahaha jeg ler så katten stirrer på meg å lurer på hva som feiler!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #13 Skrevet 8. november 2010 synes det er stygt, uansett hvem det skulle være for. Her i huset gjør vi heldigvis ikke det.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #14 Skrevet 8. november 2010 22.41: Hahahahahahaha!!! Jeg ler sånn at katten stirrer på meg å lurer på hva som feiler!!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #15 Skrevet 8. november 2010 LOL! Ingenting er bedre enn å få seg en god latter før leggetid. Ja, bortsett fra en fis da, kanskje, he he..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #16 Skrevet 8. november 2010 I følge de andre her inne er jeg visst litt fisefin! :-) Nei, jeg fiser ikke når mannen min er til stede, så lenge det er innendørs eller i bilen. I hvert fall ikke så det høres. Han gjør heller ikke det (er vel jeg som har påvirket han kanskje)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #17 Skrevet 8. november 2010 Selvfølgelig er det helt greit at en baby gjør det. Men det er noe annet med en voksen kvinne som virkelig ikke bryr seg om hvem som hører eller lukter det. Og den der sukkingen... off nei jeg synes ikke noe om det der, og det blir nok alltid slik at jeg forsøker å forlate rommet før jeg slipper luft selv. Skjer det så skjer det, om da sier man unskyld og ler litt av det, men jeg synes ikke man skal "trø til med al kraft" bare fordi man er i et stabilt forhold og har barn sammen. Når det er sakt kan jeg jo nevne at min mor også av og til har ringt meg fra toalettet. Takler ikke det heller og får helt panikk av å vite hva hun gjør. hehe Kanskje har jeg blitt motsatt av henne fordi hun er så ekstrem. Hun er ellers ikke ekkel på noe vis. Hun ser både pen og pyntelig ut, og ingen kunne nok gjettet at hun kan finne på disse tingene hjemme. Min far, som er en grov nordnorsk sjømann, har aldri hatt slike ekle vaner. Kan ikke si jeg har hørt han fise i det hele tatt faktisk. (22:35)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #18 Skrevet 8. november 2010 HI her:) Jeg regnet med d ville være delte meninger.. Man gjør så klart d som føles naturlig for en.. Noen menn takler det IKKE dersom dama hadde luftet seg. Mens DE ofte gjerne gjør som de vil. Du er kanskje litt fisefin, men d funker for dere.. å d er d viktigste. JEG derimot hadde omkommet uten lov, å kunne aldri heller hatt en mann som ikke tolererte d
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #19 Skrevet 8. november 2010 Får ungene dine kjeft om de er så uheldige å slippe en liten promp, 22:44? Stakkars, promp er jo det gøyeste i verden når man er liten! Synes jeg hører deg "Hermann, slikt gjør vi ikke her i huset, gå på rommet ditt og tenk over hva du har gjort!!"
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #20 Skrevet 8. november 2010 Du er nok merket for livet 22:31.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #22 Skrevet 8. november 2010 Jeg fiser heller ikke når samboeren er i nærheten, eneste må være i søvne. Har etterhvert blitt ekspert på å "holde igjen" til en passende anledning, hehe... Rape gjør jeg heller ikke. Han derimot, gjør begge deler og er fornøyd med det...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #23 Skrevet 8. november 2010 Skjønner at du slår kontra når moren din er så ekstrem, det er jo ikke noe hyggelig for deg.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #24 Skrevet 8. november 2010 Ja, vi fiser i nærheten av hverandre. Skylder bare på bikkja hvis de stinker.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #25 Skrevet 8. november 2010 Det beste babyen min på 5 mnd vet er å sligge på puppen å få mat mens han promper og står i. De fleste gangene kommer bæsjen og mens han ligger på puppen. Han liker å bable og mens han ligger der. Så det lover dårlig for matmanerene. Snakke med mat i munnen og prompe ved matfatet.. -har sagt det er uhøflig, men....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå