Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #51 Skrevet 25. oktober 2010 Fordi du har lagt ut dette innlegget.. fy faen å lavmål.. GET A LIFE HI
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #52 Skrevet 25. oktober 2010 legger ut det jeg vil når jeg vil... driter i hva andre synes... du vet uansett ikke hvem jeg er, jeg vet ikke hvem du er så da bryr det meg fint lite om dine meninger... Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #53 Skrevet 25. oktober 2010 Jeg fikk mld din i stad men vil at du skal innrømme selv at du lagt ut dette innlegget her. Ida....
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #54 Skrevet 25. oktober 2010 Fy faen.. Du er passe lav i panna.. haha.. kjipt at du har mista ei venninne.. men bra for hu!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #55 Skrevet 25. oktober 2010 Hahaha! Du har bæsja skikkelig på leggen HI. Nå blir det dramatikk i bygda tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #56 Skrevet 25. oktober 2010 Hvilken mld snakker du om? og hvem er du Ida... for du er vertfall ikke veninna mi... har ingen veninner med barn som heter Ida... Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #57 Skrevet 25. oktober 2010 Haha. bor ikke i noe bygd... har heller ikke mista noe veninne;) som sagt så henger ikke hu her inne... og jeg er den eneste av hennes veninner som henger her inne. så med mindre en nabo eller venn av en venn eller noe i den duren henger her inne så vet hun ingenting.. og meg er nok den hun hadde mistenkt minst, hun forteller alt til meg og hadde fort ringt om hun hadde hørt at dette stod om henne her. og sur hadde hun ikke blitt me mindre det hadde vært en som hun er uvenn med eller som ikke liker henne... Kjenner henne godt, har kjent henne lenge.. Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #58 Skrevet 25. oktober 2010 Du graver deg dypere og dypere, HI.. haha
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #59 Skrevet 25. oktober 2010 Det mener du vel.... Men nå gidder jeg ikke tåpelig diskusjon mer... Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #61 Skrevet 25. oktober 2010 Det som er så genialt vet du, er at jeg nå har svart deg fem ganger. Og i alle svarene du gav tilbake så ga du litt mer info for hver gang. Så gi meg en times tid, så vet jeg hvem denne damen er:)Hohoho!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #62 Skrevet 25. oktober 2010 Joda skal gi deg en time til... garanterer du ikke finner ut hvem det er uansett.. Hilse HI
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #63 Skrevet 25. oktober 2010 Selvfølgelig finner ingen ut "hvem" du snakker om siden dette åpenbart er vilt oppspinn fra ende til annen...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2010 #64 Skrevet 25. oktober 2010 oppspinn er det ikke... Men hvordan i all verden kan du finne ut hvem hun er når du mest sannsynlig ikke kjenner henne en gang eller noen i hennes omgangskrets. Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå