Gå til innhold

Veninna mi med 8 unger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun vet utrolig godt selv at folk snakker om henne, hun vet selv det går rykter der folk sier at hun har 8 barn med 8 forskjellige menn og mye mer, hun bryr seg ikke. Heldigvis er ikke hun slik som dumper for noe slikt. hun vet folk vet hvem hun er og hvor mange barn hun har. Om noen gjenkjenner hvem jeg snakker med regner jeg med de hadde skreket ut til nå, enten her inne eller til henne, og hun hadde da fort tatt en tlf til meg og fortalt.

Ja men ofte betaler de halvparten hver ang aktiviteter eller så betaler mor for barnebidraget ska egentligt dekke slike ting også.

Har ikke noe med din situasjon og gjøre. hadde aldri hengt ut din situasjon på et forum om jeg hadde vert veninne med deg eller hatt en veninne med slik situasjon... det er noe helt annet. henne situasjon er selvforskyldt. hun har selv valgt og ikke være sammen med noen av fedrenne, hun har aldri hatt et forhold til dem, kunne en pulevenn og lyger på seg prevansjon slik hun blir gravid. og velger suksessfulle menn slik hun får penger og ungene kan tigge fra pappene sine siden pappene har mest penger...

At hun fikk tvilinger regnet hun ikke med, hun skulle ha en til unge men fikk 2... men håper for hennes del og ungene at hun har sagt stopp nå.

HI

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow!!

Imponerende å være alene ned 8 barn, tenkk på alle barna som hele tiden trenger nye klær og sko, det må jo bli forferdelig dyrt, og vi må også tenke på at hun handler nok mat for tusenvis av kroner i mnd.

Høres ut som om hun får mye penger, men hun har da 8 barn å forsørge så lever nok ikke så fett....

Skrevet

Hi her..

Jeg spiller selv wow men kun om kvelden når ungen min sover eller akkura nå når hun går i bhg og jeg venter på og føde hadde termin i går.

Men ja hun sitter faktisk mesteparten av døgne og spiller, og vertfall når hun har barnefri og ikke skal ut og drikke, da invitere hun venner(gutter og jenter) og så sitter de og spiller og snakker sammen.

Hun tar seg gjerne 10 min pause i ny og ne for og ta en røyk og sette på en maskin med klær. eldste bidrar også litt og får ukelønn etter hva han gjør og hvor mye. tror meg det er muligt at hun sitter omtrent hele tiden forann pcen og spiller wow.

Skrevet

da kan jeg sitte og putle litt på dagtid også(nå mens jeg venter på at knotten skal komme ut) men så har jeg en mann som hjelper med husarbeid også og jeg gjør den del mens jeg er hjemme altså;)

så jeg ikke helt fullførte den setningen der :P

Hilsen HI

Skrevet

Nei, barnebidraget skal ikke gå til dyre fritidsaktiviteter...

Skrevet

39500 i måneden er ikke dumt nei!! iallefall ikke når man har 3500 i husleie.. men jeg vil heller ha mindre og færre barn og kun en far til alle mine;-)

Skrevet

Jeg har oppunder 40000 i mnd, jeg har 2 hjemmeboende barn.Har en del utgifter mer enn hun med 8 barn høres det ut som,men tenker likevel at ikke hun kan ha så mye igjen i slutten av mnd hun heller.

Det er mye utgifter med så mange munner å mette,pluss bleier som ble nevnt tidligere.

Så kan ikke si jeg misunner henne et øyeblikk!

Skrevet

jeg vet hvem du snakker om.. Har sendt henne melding om at hun er "utlevert" her inne.. "Venninne", liksom..

Skrevet

Nei, nå må jeg bare!!!! Du skriver jo ordet i nesten samtlige innlegg du har, EGENTLIG skrives slik, ikke noe t til slutt der!!

Du høres ut som et skikkelig brødhue.

Skrevet

... og muligt skrives MULIG utansett.....

Skrevet

"fedrenne"?????? hahahaha.. fedrene.

Skrevet

For det første, det høres ikke ut som om hun har så god råd. Jeg lever trangt og bruker ca 30000 i mnd på 4 barn og 2 voksene. For det andre, hva er galt i å velge å få barn i stedet for å jobbe? Er det å jobbe noe alle skal?Med 8 barn ville det være galskap å jobbe, hun må være der for barna. Hun ønsker ett annet liv. Vi trenger mangfold. Dessuten kommer samfunnet til å få igjen økonomisk i form av skattepenger fra 8 mennesker hun har skapt, disse 8 barna vil betale ganske mye i skatt tilsammen i forhold til hva hun har kostet samfunnet i form av OS og barnetrygd etc. Hva med de som velger å gå til stork klinikken når de vil ha barn og er enslige, er det bedre? Disse barna har jo fedre som stiller opp.

HI du er veldig naiv, fordomsfull og uviten. Du bidrar ikke med mer til samfunnet en venninen din, du er ikke hyggeligere, skam deg.

Skrevet

8 barn er mye mer enn 100% stilling.

Syns 3 er nok jeg.

Skrevet

Haha, til du som sa du hadde sagt ifra til henne... det har du ikke så gå og spre løyner en annen plass..

Hilsen hi

Skrevet

Tror ikke hun sitter igjen med særlig mye altså.

Vi er to voksne og 5 barn, husleige på 5700, har 40.000 i samla inntekt. Og det rekker akuratt. Og vi lever ganske nøkternt.

Så jeg skjønner godt at hun er dagmamma på si, tror du hun hadde gjort det, om hun ikke trengte? Jeg mener, når hun liker så godt å sitte på ræva å spille Wow, som du sier.

Skrevet

Trodde vi var gode venner som jeg kunne snakke med om det meste jeg men hvorfor skriver du sånn om meg?

Hilsen Ida.

Skrevet

Hohoh, den fortjente du, HI! :D Ble det slutt på kommentarene dine nå?

Skrevet

Har faktisk vært opptatt med andre ting enn og sitte her hele tiden...

Hva er poenge med og legge ut og late som man er den personen det er snakk om her... Hun heter ikke Ida.... og hun er ikke inne på dette forumet. og ingen har sagt noe til henne om denne tråden her..

Hilsen HI

Skrevet

og hvorfor er du fly forbanna?

Hilsen Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...