Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #1 Skrevet 24. oktober 2010 Hun er alenemor, jeg har alltid tenkt hvordan hun egentligt klarer seg økonomisk, idag fortalte hunn hva hun får.. Hun har 3 barn med en mann, han har en sinnsykt bra lønn og må ut med 10000 i barnebidrag for de barna i tillegg har han di fra torsdag til mandag annenhver uke og betaler fritidsaktiviteter som barna går på. (noe som han sa seg villig til, men han som også vil de skal gå på noe på fritiden) så har du de 3 neste barna som hun får 6000 i barnebidrag av bf dems mens han også betaler halvparten av sfo regning til 2 av de, minste går ikke i bhg så hun får kontantstøtte (2 år gammel) så har hun tvillingene med en annen mann der får hun 3500 i barnebidrag og de er nesten netopp blitt 1 år så hun får ks der også for begge. i tilegg får hun barnetrygd pr unge og os så er hu dagmamma for ei veninne sin unge og får 5000 der. Hun har kommunal leilighet som hun betaler 3500 i mnd (5 soverom) var egentligt 2 men med loft med rom som hun pusset opp og slikt så noen av ungene kunne sove der. men hun må selv betale for internett og tv. Men likevel, lite med penger har hun ikke. tror at dette med barnebidrag er privat avtaler. men er usikker.
Gjest ->>- Skrevet 24. oktober 2010 #2 Skrevet 24. oktober 2010 Og med dette innlegget forsøker du å definere ordet "venninne"?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #3 Skrevet 24. oktober 2010 Så hun har ikke dårlig råd egentligt. og er flink og prakke hårklipp og litt dyrere klær til ungene på fedrenne. (hun har valgt litt rike menn og få unger med kan man si på en måte) Greit hun går hjemme med 3 barn, men når alle der er blitt 3 år snakket hun om og ta de inn i bhg siden hun da ikke tjener på og ha de hjemme, så heller jobbe svart og få inn ekstra penger. Ja hun er litt snål når det kommer til penger og barn, men hun elsker barna sine og er en flott mor, men hun er glad i penger.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #4 Skrevet 24. oktober 2010 Og misjonen med dette innlegget er?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #5 Skrevet 24. oktober 2010 Wow, 8 barn og alenemor tenkte jeg bare..!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #6 Skrevet 24. oktober 2010 Ærlig talt,hva tror du det koster å "drifte" 8 unger? Har du sett handlekorga til noen med 8 unger noen gang? Å stikke innom butikken for å handle det mest vesentlige koster jo 2000 kr. Bare tenk på vaskemiddel,dopapir,shampo for ikke å snakke om mat.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #7 Skrevet 24. oktober 2010 Hun er veninna mi, og jeg bryr meg ikke om hvor mange unger hun har med hvem... Men mer det at hun har poppa ut unger for og slippe og jobbe. Har egentligt alltid tenkt at det ikke lønner seg og får fler og fler barn for og leve på os og slikt, for barna koster mer og mer og ha med åra. men med det hun får så er det ikke dårlig. men hun skal tross alt betale for komfirmasjonen for alle de 8 barna. Dette var på ingen måte og henge henne ut, og mente det ikke som negativt, virker litt som hun har planlagt fremtiden sin med hvem hun skal få barn med for og få mest penger. Hilsen hi
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #9 Skrevet 24. oktober 2010 He he he....må bare le. Så venninnen din har bra med penger:) Så bra da!!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #10 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg vet det koste med barn, men hun slipper unna en del med utgifter. Fedrenne har jo også barna, altså annenhver uke fra torsdag til mandag har hun barnefri fra alle ungene. i tillegg til ferier. Og det er ikke hver mnd barna trenger klær og annet. greit det går en del penger på mat. hun har jo også fått engangsstønad for hver graviditet og når hun ble gravid med tvillingene får man dobbel engangsstønad... dette er penger hun har spart unna og bruker til ufroutsette utgifter eller om det er litt trangt en mnd.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #11 Skrevet 24. oktober 2010 Vel,siden hun har vært igjennom 7 svangerskap og oppdrar 8 barn så er jeg ikke sjalu.Personlig velger jeg heller å jobbe til pensjonsalderen og oppdra mine 2 barn.Det er mer enn nok. Men nå har jeg og en venninne som har 8 barn og er alene med de.Jeg ville ikke byttet for alle pengene i verden.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #12 Skrevet 24. oktober 2010 Ja da er hun jo smart, som klarer å spare i tillegg. Vil bare si at uansett hvor lite du prøvde å henge henne ut, er det ikke så vanskelig å kjenne henne igjen når du sier at hun har tre barn hver med to fedre og så tvillinger.....tror ikke det er så mange som har akkurat det...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #13 Skrevet 24. oktober 2010 Det er da ikke sikekrt de ønsker å konfirmerer seg...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #14 Skrevet 24. oktober 2010 Hva så? Jeg ser ikke poenget med å skrive om venninen din her inne, hverken positivt eller negativt..
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #16 Skrevet 24. oktober 2010 Hvis en venninne av meg hadde lagt ut detaljer her, om hvor mange barn jeg hadde med den og den pappaen, hvor mye penger jeg hadde fått fra det ene og det andre stedet og alle detaljer slik som du gjør her hadde jeg blitt kjempesint. Hva er poenget med dette egentlig? Du skjønner at det er få i dette landet som har 8 barn hun er alene med? du kunne jo omtrent like gjerne ha lagt ut adressen og tlf nr hennes....Jeez---
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #17 Skrevet 24. oktober 2010 Til henne situasjon å være er hun smart som ligger så godt ann økonomisk.. med så mange barn. Driter i om folk kjenner igjen hvem hun er... tviler.. Ville heller aldri vært i hennes situasjon, er lykkelig samboer med 1 barn og nr 2 på vei og en jobb som jeg trives i. gikk hjemme i 1.5 år med første ungen og hadde 1 friår før det fra vidergående så å gå hjemme i 2.5 år er utrolig kjedeligt i lengden så at hun orker og sitte hjemme og har sittet hjemme i 9- 10 år(tror eldste nermer seg 10 år nå) er utrolig. Men så er hun en wow spiller så sitter forann der mesteparten av døgne. Hilsen Hi
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #18 Skrevet 24. oktober 2010 Vel, Norge er stort så og finne ut hvem hun er skal nok litt jobb til. pluss at de nermeste av hennes venner vet knapt va dib er for noe så vet de ikke henger her inne. Og vet selv hun ikke bryr seg, hun legger ut i det vide og brede selv(litt stolt over sin situasjon) HI
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #19 Skrevet 24. oktober 2010 Helt enig, lite gjennomtenkt! Ikke sikkert hun vil ha disse dealjene sine spredd ut på nettet.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #20 Skrevet 24. oktober 2010 øhhh.. wow spiller, alenemor og har 8 unger?? Nå finner du vel på litt mye vel? Har vært wow spiller selv jeg, og vet at man klarer ikke å sitte på wow å spille det meste av døgnet med ansvar for 8 unger... Greit nok når de er på skole/ barnehage, men det er en del arbeid med klesvask, husvask, husøkonomien, ordne budsjett, planlegge ukesaktiviteter osv.. Ikke sjangs i havet at hun kan sitte mesteparten av døgnet på wow, gjøre alt dette og i tillegg ha tid til å fortelle gud og hvermann hvor godt stilt hun er.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #21 Skrevet 24. oktober 2010 Du TROR eldste nærmer seg 10 år? Var hun ikke en venninne av deg sa du?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #22 Skrevet 24. oktober 2010 Har man så mange som 8 barn så blir man fort "kjent" både i nærområdet og videre så det er meget stor sjanse for at noen her inne kjenner henne igjen faktisk...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #23 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg har 2 barn, og får 10 000 i bidrag for dem fra barnefar.... Han har høy inntekt, og jeg har lav grunnet at ene barnet har alvorlig handikap. Han har ikke samvær da. Hva har du med dette å gjøre? Trenger ikke barna noe fra mor og noe fra far? Og fritidsaktiviteter far velger å la barna delta på, er hans valg, og har ikke med bidraget å gjøre.....
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #24 Skrevet 24. oktober 2010 Hadde jeg vært henne, hadde ikke du vært min venninne lenger. Fy så utrolig frekk og respektløs du er, rakker ned på henne og hennes interesser. Er det sånn du er venninne så tør jeg ikke tenke på hvilken fiende du evt. er. Stakkars venninnen din som har en sånn fordømmende "venninne" som deg.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2010 #25 Skrevet 24. oktober 2010 Ja hun er veninne, husker ikke når han har bursdag, men vet han er 9 år, om jeg husker rett blir han 10 år i november... Hun har 8 unger, ikke lett og huske når alle er født. og ble kjent med henne når eldste var 2 år gammel. og hun er ikke besteveninne, hun er veninne. så ikke ei jeg omgås med flere ganger i uka fks. kansje 3-4 dager i mnd finner vi på noe, men snakker med henne ca annehver/hver tredje kveld på tlf men da er det ikke unger det akkurat går i.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå