Gå til innhold

Veninna mi vil ha barn med min mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAHA.... gidd og kødd da liksom.....

Men anyway om det er sant... hadde aldri sagt ja til det... min mann og jeg som isåfall skulle ha føde hans barn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager sent svar. Men har vært så mye her nå at jeg brøt helt sammen.

Jeg snakket med mannen min senere dagen derpå. Sa at dette er ikke noe jeg ønsker å være med på. Og at svaret er nei! Hun skal ikke engang få sæden hans til å gjøre jobben selv.

Han ble sur, hissig og kom med alle mulige slags "for" argumenter for at jeg måtte godta dette.

Vi satt å kranglet lenge, til slutt så reiste han seg opp og gikk ut.

Neste dag så fikk jeg en sms fra han om at nå var han hos "veninnen" vår og de hadde begynt prøvingen. Og at hvis jeg ikke godtok dette så kom han ikke hjem til meg og barna mer i det hele tatt og at jeg var egoistisk og sørget for at våre barn satt igjen med skilte foreldre.

Jeg svarte aldri på meldingen, prøvde å ringe men han tok ikke tlf.

Så nå sitter jeg da her alene med barna. En mann som prøver å få barn med ei anna dame. Jeg nekter å tro at dette var noe som plutselig kom opp! Tror de har holdt på i lang tid... Men det kan jeg ikke bevise.

Så for dere som ikke tror på noe av dette, vennligst ikke svar.

Jeg sliter nok nå, vet ikke om jeg ønsker å leve mer! Dette er så stort svik for meg at jeg klarer ikke å tenke rasjonelt lenger..... Hele familien min har kolapset pga ei barndomsveninne av han.

Så hva gjør jeg? Avslutter mitt liv eller har noen en bedre ide?? Jeg svarte kun igjen fordi det var noen få snille her inne som ville vite hvordan det gikk. Takk for at dere brydde dere.

Hilsen HI

Skrevet

Den trollehistorien din må du dra lengre ut på landet med! Her er det ingen som tror på deg!

Skrevet

Kjære deg hi!

Jeg velger å tro deg,for det er mange syke mennesker rundt om,noe din "mann" og "venninne" beviser..Herregud,får virkelig vondt av deg og sender deg mange,varme klemmer!

Prøv å se det på en annen måte,nå er du faktisk kvitt noe som ikke var bra i livet ditt,og du slipper å tenke på dem som personer du skal ha noe med å gjøre.Få i gang tiltak ang samvær,vær sterk for deg selv og barna dine.Bare fokuser på det du må gjøre for å komme deg gjennom dette,og la deg selv sørge og rase,men ikke la det knekke deg!

Etterhvert vil det bli litt bedre,og du vil se at du overlever dette..

*Hadde det vært meg,hadde jeg funnet på noe for å hevne meg,men det skal man ikke si høyt inne på dib..Jeg hadde sladret til alle og latt dem fått ha den skammen*

Igjen,jeg fikk utrolig vondt av deg,og sender deg enda en god klem:-)

V

Skrevet

9 ut av 10 "støttende innlegg" er garantert skrevet av HI selv.

Jeg nekter å tro at noen er dumme nok til å tro på dette våset!

Skrevet

nei fy faen, har du tenkt på at din mann (og du) da skal være med å bidra økonomisk, ved bidrag, til at din såkalte venninne slik at "dere" i felleskap skal oppdra hennes barn.. værste jeg har hørt asså

Skrevet

nei fy faen, har du tenkt på at din mann (og du) da skal være med å bidra økonomisk, ved bidrag, til at din såkalte venninne slik at "dere" i felleskap skal oppdra hennes barn.. værste jeg har hørt asså

Skrevet

Jeg har tenkt på deg, og lurt på hvordan dette kom til å gå.

Dette er vanskelig. Men du kommer deg igjennom det. Du må være sterk, og finn styrken i deg selv.

Mannen din er jo ikke klok. Man gjør ikke andre gravide når man har familie selv. Det er jo helt tullete.

Jeg syns du gjør det riktig. Tenk på deg selv og barna nå. Du klarer dette. Bare bestem deg. Ikke la deg knekke av noen. Du har jo mange muligheter. (selv om det ser mørkt ut nå) Det er mannen din som har gjort noe galt. Og han som må leve med konsekvensene. Det er litt spesielt når dette kommer ut, og vennene hans, familie omgivelsene rundt. Du kommer til å få full sympati fra de fleste. Det er jeg sikker på.

Kom gjerne med en ny oppdatering senere, hvis du orker.

Og vær så snill. Slutt med engang å tenke på at du ikke orker å leve lengre.

Jeg kjenner to familier som har mistet moren sin av naturlige årsaker. Små barn. Og det er så trist at barn må vokse opp uten moren sin.

Skulle ønske at ingen måtte oppleve det. Jeg anbefaler deg å snakke med noen. Det hjelper å få satt ord på ting, og hjelp til å se ting på en annen måte.

Du er sterkere enn du tror. Inni oss har vi uendelig med styrke.

Mannen din har ødelagt familien dere hadde sammen. Det er trist, og synd. Dere kunne fått det til. Men jeg skjønner at du valgte å si at det var uaktuelt. Det er jeg helt enig i. Det blir spesielt for barna dine og skulle forholde seg til et evt søsken til venninna di. Det vil jo være halv søsken. For din del, må det være uendelig trist at mannen din i det hele tatt kunne tenke seg å gjøre andre gravid. Helt merkelig. Jeg syns du gjorde det helt riktig å nekte han.

Stå på, ikke gi opp!!

Skrevet

Hei igjen

Grunnen for at jeg ikke ønsker å leve har mest med hva folk tenker og snakker om når alle får vite det. Du ser jo her, er nesten ingen som engang tror på dette som har skjedd! Og tenk da når og hvis de virkelig ser "veninna" mi går gravid med min mann sitt barn... Du skjønner? Dette er så surrealistisk og ubehagelig at jeg håper at dette bare er en kjempe vond drøm og at jeg våkner! Men når jeg kniper meg i armen så er det virkelig!

Har bunkret meg inne hele tiden nå. Klarer ikke å snakke eller se noen. Er redd, såret og alt!

Takk for alt dere som vet at jeg ikke tøyser. Tusen takk!

Jeg får håpe at ting blir bedre. Tenkte på å flytte hjem til min by og prøve å starte med blanke ark. Takler ikke at våre barn skal være med faren og hun for den del hvis det skulle skje. Uff og sukk!

Hilsen HI

Ha det bra!

Skrevet

For en jævla drittsekk!

Men du er sterk, og dette klarer du bra.. Når du er så langt nede som nå- kan det ikke gå noen annen vei enn oppover..

Høres egentlig ut som om mannen din og venninnen hans har hatt noe på gang allerede før denne situasjonen dukket opp, og tror egentlig du skal være glad du er kvitt han..

Hadde jeg vært deg så hadde jeg pakket ut alle sakene hans, og skifta lås på døra imorgen, asap.. jævla drittsekken kan bare bli der han er og råtne..

Grrr... blir så sint på dine vegne!!

Du klarer dette kvinne, det er jeg helt sikker på!!

Skrevet

Du bør kontakte advokat og slenge seprasjonspairene i tryne på ham. Dessuten må dere vel på mekling pga av ungene og når du tar opp grunnen til seprasjonen så tror jeg neppe at din mann får mye sympati!!!

Kom deg unna den dritten av en mann! Og han er sur pga av du nekter han og få barn med en annen kvinne, denne manne må ha skeive sosiale antenner. Neo du bør gå med hevet hode og spre rykte til alle som gidder og høre på at din mann forlot deg pga av at du ikke gikk med på at han skulle gjøre en annen kvinne gravid på "normal måten". Tviler på at denne mannen får så fryktelig mye sympati og denne barndomsvenninnen blir sett på som en ussel hore!!! Fysj disse to motbydlige menneskene fortjener hverandre!

Ta ut seprasjon NÅ og kom deg bort fra ham!!!

Skrevet

Du er en sterk og modig kvinne HI! Til tross for din manns meget egoistiske utsagn så har du SAGT i fra om at du IKKE ville godta dette. Det er HAN som er den store egoisten her som har holdt deg og barna sine for narr mens han drev og styrte med "venninnen". Hun er forsåvidt ikke noe bedre i og med at hun også har vært din "venninne" og på lik linje med mannen din ført deg bak lyset!

Send over skilsmissepapirene med én gang, en slik mann trenger verken du eller barna deres!

Ønsker deg all lykke til, det er IKKE du som har gjort noe feil og det VET du! Du klarer dette fint fordi du er sterk og kan stå på egne ben! Nå må du gå med ryggen rak og hodet hevet og tenke på din egen og dine barns fremtid uten den mannen der!

Mange klemmer :)

Skrevet

Ingen kommer til å si noen galt om DEG. Det er mann og "venninne" som det blir sladret om. Og jeg hadde nok selv vært veldig åpen om hvordan dette kom i stand, hvis jeg var deg.

Skrevet

Du kommer til å bli knust av dette, din mann knuller venninna di for at de skal få et kjærlighetsbarn.. hva slags syk mann er det du har rotet deg borti?? og for ei venninne.. tenk når alle der du bor får vite det.. de kommer til å synes så synd på deg og mannfolk står i kø for å ta seg av deg.. eller kanskje ikke?? stakkars deg, du må jo være på sammenbruddetsrand, har du små barn rundt deg vør du ta kontakt med noen du stoler på rundt deg som kan kommer å være hos de når du bryter.. Hvis dette innlegget er sant så er det ikke mye mer vi hører fra deg..

Skrevet

20:29, ærlig talt for et innlegg? Har du ikke bedre å si så kan du heller bare la vær. Makan for ei tullkjerring.. Gå heller og legg deg.

Kjære HI.

Vet at når man kommer opp i en sånn situasjon, og tankene nærmer seg ordet skilsmisse, så er det mange følelser som kommer fram. Men det er ikke noe nederlag, selv om en kanskje kan tenke sånn først. Du har absolutt ingenting som du trenger å skamme deg for, da du ikke har gjort noe galt. Du skal fint kunne gå med hodet hevet og være stolt over at du ga av hele deg mens det sto på, og nektet å la deg utnytte når det sto som verst.

Når det hele er over og kommet på avstand, så vil du være glad for at du har gitt deg og livet ditt en ny sjanse og en ny begynnelse.

Når det kommer til snakk, så vit at det er ikke deg men de som det blir snakket om. Og det skal du ikke bry deg om, for det er ikke de to verdt.

Du sier at en hel familie er ødelagt, men det er ikke sant.

Tilbake sitter du og barna dine som den beste kjernefamilien, og selv om de ikke bor sammen med faren sin - så vil de også alltid ha en far.

Lykke til videre! :)

Skrevet

Du siste som skreiv her. Er du dum i nepa? Hvem skrive sån te et annet menneske. Det var ondskapsfullt.

Skrevet

Jeg tror hun allerede er gravid, og mannen din kom med dette forslaget for å håpe på et ja for deg. Derav hans sinne)

Til en over som nevnte at en ikke kan gi all omsorg til mor.

Jo, en kan det er sånn surrogati er her i landet.

Du kunne aldri gått med på dette.

Å avtale på den måten å få barn sammen er liksom ikke helt det samme som å ta en kaffe sammen, virker slik på han.

Det mest skremmende syns jeg var at han ikke ville ha noe med barnet å gjøre!

Hva da når hun vil ha flere barn?

Men, som sagt jeg tror hun allerede er på vei, det vil du jo få vite når hun føder.

Du bør nok flytte hjem, og glem den mannen du har dine kjære barn.

Skrevet

Vær så snill og vær sterk nå! Ikke gi opp, selv om du føler at grunnen er tatt bort under beina dine.

Det er mye som er veldig suspekt ved din manns oppførsel og reaksjoner. La ham styre på og konsentrer deg om å komme deg gjennom og ut av dette. Om du føler det er vanskelig å snakke med noen, ta kontakt med legen din og tøm deg fullstendig.

Ikke svar på SMS/tlf fra din mann før han har tatt seg sammen, du kan bare ikke bruke mer krefter på å ta i mot anklager og kjeft fra ham. Barna dine er de viktigste, så ta med deg dem og skjerm dem fra galskapen til ting roer seg.

Ønsker deg alt godt.

Skrevet

Huff, noe så tragis. Og for en idiot av en mann.. Jeg forstår at det kan virke som en nederlag nå. Men det er ikke din feil dette her. Og kommer historien ut, så er det du som får all sympati. Føler virkelig med deg!! Vær sterk :) Og det kommer til å gå bedre etterhvert... Sender deg mange gode klemmer!!

Din mann og venninne er de mest egoistiske personene jeg noen gang har hørt om. Nei, du har det bedre uten. Bare det å foreslå noe sånt. Og forvente at du sier ja. Nei, det er helt bak mål....

Lykke til!! Og det kommer til å bli bedre etterhvert. Prøv å ikke svare på meldinger osv. Han skal ikke få overtaket på deg, når det er han som er idiot

Skrevet

JEG SKJØNNER IKKE AT DERE ER SÅ LETTLURTE AT DERE FALLER FOR DETTE TULLEINNLEGGET!

HI GIR SEG SELV STØTTENDE SVAR FOR AT DET HELE SKAL VIRKE MER "TROVERDIG".

DET ER TYDELIGVIS SKREVET AV EN ENSOM PERSON SOM KJEDER SEG, HVORFOR GIDDER DERE Å ENGASJERE DERE NÅR DET ER ET TROLLEINNLEGG????

Skrevet

Og hvordan vet DU at det er trolling?? Tenk om det ikke er det.... Da er det lite kjekt å få slike tilbakemeldinger....

Skrevet

Enig med hun andre som skriver, trenger ikke være et geni for å skjønne at det er tull!

Flere av svarene virker som de er skrevet av HI selv når man ser på formuleringen o.l.

Skrevet

Kjære HI,

Jeg vil også stille meg i rekken av de som støtter deg og håper dette ordner seg greit for deg!

Vil også komme med tips om å ikke slette meldinger og annet som kommer fra mannen din ang dette. Hvis det senere skulle bli noen sak ang barnefordeling, er det mye bedre å ha bevis for hva han har sagt og gjort enn om det bare blir ord mot ord.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...