Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Min besteveninne i alle år vil ha barn med min mann. Hun er alene, har god jobb og solid økonomi. Pga av all jobbing så har hun glemt å finne seg en mann. Nå vil hun låne min mann til å få barn, ikke noe donasjon men sex i EL perioder. Min mann sier det er helt greit for han for han synes hun blir ei fin mor og vil at hun skal være lykkelig. Jeg er ikke særlig for dette. hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 Ikke sikkert det er "pølsevev" Et vennepar av oss, hun fikk barn med ei anna sin mann før hun traff sin nåværende samboer. Så det skjer.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #6 Skrevet 8. oktober 2010 Ler meg ihjel! Du har nå litt av en fantasi.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #7 Skrevet 8. oktober 2010 Hahhaa, værste jeg har lest! HVIS dette er fakta, så er jo både mannen din og venninna di forblåst i skolten! (hodet) "Jada vennen, bare stikk å pul venninna mi du nå, så tar jeg oppvasken mens du lager barn :)" SYKE FOLK!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #8 Skrevet 8. oktober 2010 He he, av alle påskudd for utroskap jeg har hørt om. Hvis du ikke tuller må dama være skikkelig gnien som ikke koste på seg sæd-donor
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #9 Skrevet 8. oktober 2010 I land som Danmark og Tyskland er dette ikke så uvanlig som man skulle tro. Kjenner faktisk et par som har gjort det på den måten overfor en venninne av seg, som er enslig.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #10 Skrevet 8. oktober 2010 Trenger ikke være tull dette. Min bestevenninne (hun er lesbisk) spurte om å få svømmere fra mannen...jeg måtte tenke hardt på den, og i mellomtiden hadde hun funnet en annen donor, noe jeg egentlig ble veldig glad for.. Men hvorfor i all verden må hun ha sex med mannen da??
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #11 Skrevet 8. oktober 2010 Hadde manne min sagt det der i fullt alvor så hadde jeg kasta ham ut. For hvis han kan gå med på det på den måten så har han mest sannsynlig tilbøyeligheter for å være utro bak ryggen på meg også. HVis du synes det er helt greit med utroskap, og du ikke ser urimeligheten i at "venninna" di i det hele tatt kan tenke den tanken, så sett i gang. Men ikke klag etterpå når du innser hvor latterlig ide det var!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #12 Skrevet 8. oktober 2010 Det er jo ikke utroskap hvis det skjer i samråd med kona!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #13 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg kunne vurdert å la mannen min donere til venninnen min hvis det var høyst nødvendig, men å la dem ha sex hver EL er uaktuelt. Tenk hvis dem bruker år og dag da på å lage baby? hehe..Fort gjort at det kan oppstå følelser da..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #14 Skrevet 8. oktober 2010 Høres ut som en veldedig handling. Bedre enn å belaste helsevesenet ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #15 Skrevet 8. oktober 2010 Dette gjorde meg bare kvalm, og jeg tror det er tull.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #16 Skrevet 8. oktober 2010 hvis ikke hadde jeg kvittet meg med både mannen og venninna mi, hvis dere ikke har et åpent forhold hvor det er greit å humpe på andre.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #17 Skrevet 8. oktober 2010 Enig i at dette var noe sært, men "gjøre deg kvalm" den var litt ekstrem. Hvordan kan andre menneskers private sexrelasjoner seg i mellom gjøre deg kvalm? Tror noen av de som reagerer veldig sterkt på denne typen innlegg, tar det personlig på en eller annen måte, har aldri helt skjønt meg på den typen svar.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #18 Skrevet 8. oktober 2010 Jeg ville nok ikke lånt han bort for å ha sex for befruktningens skyld, men jeg kunne, om det sto om liv og det var det eneste alternativet, gått med på at min aller aller beste venninde gjennom alle kunne fått spermen hans og insiminert den hjemme (finnes jo sånne "kit") dersom hun absolutt ikke hadde andre alternativer. Om ikke så er jo en tur på byen kjapt og greit Og du 16:48; de som svarer slikt er de som lever i en trygg og god verden og er litt for naive om andre mennesker tankemåte
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #19 Skrevet 8. oktober 2010 Hvis ikke dette bare er tull (noe jeg tror det er): Har du tenkt over at mannen din kan risikere å betale barnebidrag til dette barnet i 18 år? Har du tenkt på arv? Barnet vil ha rett til å arve mannen din Skal mannen bare reise til henne for å ha sex når han får melding at hun har EL? Har du tenkt på at barna dine får halvsøsken? Har du tenkt på konsekvenser i det hele tatt?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #20 Skrevet 8. oktober 2010 SERIØST??? DETTE MÅÅ VÆRE ET TULLEINNLEGG???
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #21 Skrevet 8. oktober 2010 Hadde mannen min gått med på noe slikt hadde jeg kasta han ut!! Både veninna di og han mæ jo være helt blåst eller kanskje forelsket???
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2010 #22 Skrevet 8. oktober 2010 3 alternativ her: 1: dette er et tulleinnlegg 2: mannen din og venninnen din (og deg?) er stokk dumme og forstår ikke konsekvenser 3: mannen din og venninnen din er forelsket og trenger en unskyldning til å ha sex med din velsignelse
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #23 Skrevet 9. oktober 2010 HI her. Beklager men dette er ikke tull. Hører med til historien at min mann og henne har kjent hverandre siden de var 3 år. De bodde sammen på ei lita bygd og har alltid vært gode venner og hatt et spesielt bånd. Er igjennom min mann at jeg ble kjent med henne og at hun ble min gode veninne. Jeg synes det er ekkelt at de ønsker å ha sex sammen men de sier at det ikke eksisterer kjæreste følelser mellom de. Hun er som en guttevenn for han, de kan snakke med hverandre om absolutt alt. Føler de presser meg til å godta dette og det gjør meg lei og såret. Sa til min mann at nei det kommer ikke på tale. Da ble han drit sur og snakket ikke til meg på 2 dager og la seg inn på et hotell. Jeg måtte til slutt ringe han og si jeg skulle tenke på det, da ble han blid og kom hjem igjen. Han sier dette er det enkleste og beste måten å få det gjort på. Det vil bli satt opp papirer på alt. Han adopterer barnet fullt til henne, frasier barnet fra all arv osv. De har snakket med advokater før de la det frem for meg. Hva skal jeg gjøre? Føler jeg mister begge hvis jeg ikke godtar dette.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #24 Skrevet 9. oktober 2010 Haha, yeah, right. Hvis dette er sant- hva er det å miste? Hva skal du med dem?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #25 Skrevet 9. oktober 2010 HI: Du er enten veldig dum selv (og eier null selvrespekt)....eller så tror du vi på DIB er dumme som liksom skal tro på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå