Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #26 Skrevet 9. oktober 2010 Da får han bare runke ut en dose hver EL da, så får a sprøyte det inn sjæl.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #27 Skrevet 9. oktober 2010 ville du virkelig???? jeg ville sett på min mann som en biologisk far til min venninne. og kunne aldri gått med på det. jeg vil ha mine barn med min mann og ingen andre vil jeg dele med. litt egoistisk. din mann vil evt må forholde seg til sin sønn når dere treffe din venninne. for meg ville det blitt alt for nært. det ville vært sårt for meg selv om det var en donasjon. jeg respekter at ikke alle er som meg. men for meg blir det helt unaturlig.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #29 Skrevet 9. oktober 2010 så mye rart som skjer i denne verden, tror jeg på deg HI. jeg skjønner du er såret over din mann. det er sårende overfor deg. og jeg håper du ikke går med på dette. hadde du syns det var ok, ville situasjonen vært en helt annen. men selv om han frasier seg alt ansvar, vil det alikevel være hans sønn. og den er ikke din. men din venninne og din manns barn. jeg kunne ikke hatt det slik. han kan ikke dure i vei på en så viktig avgjørelse. han respekterer deg ikke. jeg tror at saken er så viktig for han, at han kommer til å gjøre det. han tenker ikke konsekvens. men vil nok bare hjelpe din venninne. ha sex med henne? hvordan kan han tenke å gjøre dette mot deg? det er kvalmt... og jeg syns synd på deg. aldri om min mann får lov til å ha sex med min venninne. jeg ville blitt sint om han hadde spurt donasjon ville også vært helt uaktuelt. Ikke gi deg!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #30 Skrevet 9. oktober 2010 Hehehehe.. de kan ikke "adoptere" bort barnet til bare den ene av foreldrene. Din mann kommer til å bli bidragspliktig i minst 18 år(20 år ved nødvendig skolegang for barnet, om det trengs) Barnet vil ha samme arverett som du og din manns barn har til din mann. Dette kan ikke foreldre bestemme at barnet ikke skal få..... Biologi foran lyst her..... Har de snakket med advokat før de snakket med deg???? La ham bli boende på det hotellet.........
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #31 Skrevet 9. oktober 2010 HI bør fortelle andre venner og familie om dette, og at hun vurderer å skille seg. Da blir nok mannen og venninna mer ydmyke, om ikke annet så på grunn av skrekk.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #32 Skrevet 10. oktober 2010 Enig i dette ,være ærlig ang problemstillingen og måten de vil gjøre det på....så skal du se at pipa får en annen lyd. Gud for en dårlig unnskyldning for å få sex med venninna. Hvis hun vil bli gravid med hans sæd så er det bare å få henne hjem til dere. Mannen din runker i et rom så gir dere over sæden til henne og hun insaminerer seg seøv på badet med en sprøyte. Hørt på sludder og vås at de skal ha sex. Mannen din vil ha sex med venninnen din, det er ikke barnet som driver han her....og han vil ha din velsignelse. Hvor lenge skal de få "prøve"? 1 år eller 5 år? Hvor mye sex skal de få ha? Hehe....dette blir for dumt. Mistenker sterkt at dette er et tulleinnlegg, ingen kan være så lettlurte som deg HI.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #33 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg lurer fælt på hvorfor mannen din tok sånn på vei da du sa nei jeg. Det er da ikke han som ønsker seg dette barnet er det vel?? Han ble vel sur for at du nektet han et sidesprang, tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #34 Skrevet 10. oktober 2010 Klart det, HI er bare for naiv til å se det....
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #35 Skrevet 10. oktober 2010 Du får si at han kan donere sæden, så kan hun får sprøytet det inn, så slipper de å ha sex... Kan jo være de må ha sex mange ganger for å bli gravide!!!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #36 Skrevet 10. oktober 2010 Det høres jo ut som om de gjør det allerede og vil ha din velsignelse fordi hun har blitt gravid allerede...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #37 Skrevet 10. oktober 2010 Litt morsomt dette.. Er ikke hver gangen hører at mannen er blitt sur og flytta på hotell, fordi han ikke har fått fruens velsignelse for å knulle på venninen sin For noen idioter..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #38 Skrevet 10. oktober 2010 Håper du ikke godtar dette! Du sier du er redd for at du mister begge om du ikke går med på dette. MEN du kommer til å miste dem viss du går med på det. Hadde det vært meg haddde jeg ikke klart å se på mannen min viss han hadde gjort det, og viss han hadde vurdert det hadde jeg blitt skuffa, såret og veldig lei meg. Du sier også at venninnen er som en guttevenn? WHAT? og så vurderer de å ha sex? Unnskyld meg. Viss det hadde vært en guttevenn hadde det ikke vært et alternativ en gang. Tror de aldri hadde kysset (jeg vet det er litt annerledes når hun er en jente, dog er følelsene de samme). Jeg ser på dette som en unnskyldning til å ha sex! Viss hun vil ha barn reis til Danmark og finn en donor. I verstefall at han runker og gir henne spermien etterpå, slik at hun kan sprute den inn med en sprøyte. Hvorfor ha sex??? Men du skal være til stede og sørge for at det skjer uten samleie! Og om de går over streken så forlater du dem begge! Jeg hadde aldri godtatt det. Har hun ikke andre kompiser som hun kan plage vettet av? Dårlig gjort å forlange dette.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #39 Skrevet 10. oktober 2010 Skal svare som om jeg tror på dette...... Tror ALDRI det kommer noe godt ut av dette !! Selv om mannen din skulle frasi seg farskapet, så vil jo dere alle for alltid vite at han faktisk ER faren til dette barnet, og halvsøsken til barna deres. Dette kommer dere ALDRI utenom!! Skulle du gå med på dette, så bør i så fall DU runke mannen din i en kopp, og dra det opp i en engangssprøyte som DU overleverer til denne venninnen, som venter i naborommet. Så kan hun inseminere seg selv i ro og fred... Og siden det ettersigende er et barn som er målet, så burde hun være utrolig fornøyd OG takknemlig for det!! Blir det DA surking pga "sexmangel", så er jeg mer troende til å tro at dama sikkert går på prevensjon... Konklusjon; SI NEI !!!!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #40 Skrevet 10. oktober 2010 Og viss det blir noe av, som i runking og overlevering av sæd. Så sørg for å skrive ned datoen! og bare ta en gang per EL og viss dette ikke går så får hun gå til spesialister!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #41 Skrevet 10. oktober 2010 mer på 14.45 På denne måten er du 100% sikker på at det ikke skjer noe snusk i mellomtiden. Så sant de ikke bruker prevensjon. for viss hun blir gravid kan du regne ut til ca befruktningsdag.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #42 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg tror jeg hadde ansett dem begge som allerede tapt hvis de virkelig følte at dette var noe de kunne forvente at du går med på. En klem herifra
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #43 Skrevet 10. oktober 2010 Han har ikke flytta på hotell han, vettu, han bor nok hos "venninnen", og driver og knuller på henne i dette øyeblikk.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #44 Skrevet 10. oktober 2010 Håper du aldri går med på dette..stakkars deg! Hadde nok latt han sove på hotell om det var det som var konsekvensen med at MIN mann skulle respektere meg. Jeg for min del, selv med barn i bilde, hadde nok tatt ut skillsmisse som årsak av hele situsjonen. Hadde MIN mann og min VENNINNE ville hatt sex sammen så hadde de fått gjort det UTEN mitt samtykke. Min mann hadde mistet sin kone og min venninne hadde mistet sin venn. Tror ikke at noe godt vil komme ut av dette..En dag kommer dette barnet til å finne ut at hvem som er faren og at han halvsøsken... Uansett hva som skjer etter hun har blitt gravid. Hva skjer da?? Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #45 Skrevet 10. oktober 2010 Han har ikke flytta på hotell han, vettu, han bor nok hos "venninnen", og driver og knuller på henne i dette øyeblikk.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #46 Skrevet 10. oktober 2010 Nei, nei, neeeeei....! Er dere gal!! Mannen din kan jo for pokker meg IKKE få barn med venninna si/di!!! Tenk på alt klusset det kommer til å føre med seg?? Siden han har så nært forhold til henne vil han jo oppføre seg som far til barnet!! Tenk hvem hun kommer til å ringe om det er noe?? Om barnet blir sykt? Og hun blir deprimert? Vanskelig svangerskap...? Dette kommer det bare til å bli problemer ut av...og vennskapene kommer garantert til å ryke! Hva er grunnen til at han vil ha barn med henne?? Eller "hjelpe" henne med det?? Da er det bedre at han hjelper henne økonomisk med å dra til Storken i Køben og få donert sæd der... Og bare glem det med at han gir henne sæd, og hun putter det inn i seg selv... Der blir akkurat like mye hans barn!! Han kommer til å ha følelser for barnet...huff...dette kommer bare til å bli kluss!! Det er da en grunn for at vi ikke praktiserer polygamy her i landet!! OG hun kan d meg for pokker få barn hun blir like glad i om hun får det fra en doble i Danmark!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #47 Skrevet 10. oktober 2010 Er du dum? Eller vil du dele mannen din med din venninne?
-Hengebuksvinet- Skrevet 10. oktober 2010 #48 Skrevet 10. oktober 2010 Klarer ikke å se at dette kan fungere, uansett hvor mye velvilje du legger til. Jeg har ofte lurt på hva som får damer til å bli, når mannen gang på gang viser at han ikke respekterer og "løfter henne opp". Her er det jo helt tydelig at han driter i deg og dine følelser. Min mann hadde aldri våget å komme med et sånt forslag, mens mannen din drar den enda lenger. Hvordan i all verden kan han klare å bli fornærmet for at du ikke vil la han ha sex med en annen? Og flytte på hotell. Han raserer jo forholdet deres av hensyn til at "venninnen" skal få barn. Hva forteller det deg. Lykke til, men jeg tror du må tøffe deg opp litt. Det er ingen grunn til at du skal krype for denne mannen. Eneste måten å få sånne menn til å respektere deg, er ved å sette foten kraftig ned. Ikke la han ta styringen, men ta totalt ansvar og styring over eget liv. Det er du som er snill som lar han flytte inn igjen, du skal ikke være takknemlig for at han kom tilbake. Dette styret med han og venninnen vil få langt flere konsekvenser enn dere tenker over nå. Det er rett og slett ikke naturlig å få barn med andre når du har familie. I så tilfelle måtte det være et felles prosjekt, som bunne ti at dere begge ønsket å hjelpe venninnen. Og det måtte være noe han drøftet med deg, og ikke planla i skjul sammen med henne.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #49 Skrevet 12. oktober 2010 Så lenge det ikke er en annen som tar over farsansvaret kan ikke ansvaret fjernes fra biologisk far. Fordi mor har ikke rett til å gjøre disse bestemmelsene, det er barnets rett det er snakk om. Ærlig talt de er ute etter å ha sex uten å måtte skjele det for deg. Det er greit at man har lyst til å hjelpe en venninne men her snakker vi ikke om donasjon her snakker vi om sex. Har du tenkt på at denne nære venninnen hans vil trenge støtte i svangerskapet hvem tror du hun vil ha med på det da? Er han henne så nær at hun vil ha sex med han er han også så nær at hun vil støtte seg til han, ha han med på innkjøp, ha han med på fødsel også videre. Og om du sier nei så vet jo mannen din at han trenger å bare være sur en dag eller to så gir du deg jo, om du ga deg når det gjalt at han har sex med en annen så hvorfor skal du ikke gi deg på allt annet. Det kan hende du mister han og henne om du sier nei, men jeg er ganske sikker å at du alikevel mister dem om du sier ja. Hadde hun abre villet ha barn så hadde hun bedt om donasjon ikke fullt ut sex, de er allrede gode venner hun er nok ute etter å få han over til seg som noe mer. Han er muligens bare ute etter å ha sex med en annen en deg. Jeg hadde aldri gått med på det om jeg var i dine sko, hvordan skal du klare å se de i øynene på samme nivå som før dette når du vet at de har sex, vil du klare å komme deg gjennom det når du vet at nå er han hos henne og har sex med henne. Klarer du å fortsette livet som før når du vet han har hatt sex med en annen og du i tilegg har latt deg presses til å si at det er greit han kan gjøre det? Klarer du være en god venninne med henne og stole på henne når du vet at hun har hatt sex med mannen din? I såfall er du et større menneske en meg for jeg hadde aldri klart å leve med det. Da hadde jeg tatt sjangsen på å miste han for om mannen min gikk fra meg fordi jeg ikke ville at han skal ha sex med andre damer så hadde jeg jaggu ikke følt han elsket meg i hele tatt og heller ikke respekterer meg og mine følelser og da er det jaggu ikke vits å være i forholdet heller. Og skulle jeg gjette på noe her så er det at om han går ender han opp med henne og da kan du jo gjette hvordan det ville ha endt om du ga etter også......... Resultatet ville være det samme men med mye mer følelsemessig smerte før et eventuelt brudd.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2010 #50 Skrevet 12. oktober 2010 skulle ikke da dette barnet få ha en far? egoistisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå