Gå til innhold

Hvor mye har barna deres på konto,

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

60 000 hun er 4 og halvt...:)

Skrevet

Begge mine har rundt 33-34 000,-

Skrevet

i helvete....Hvordan gjør dere dette?!

Skrevet

min har bare 10000 og hun er 3 år. Jeg har ikke prioritert å sette så mye på kontoen hennes, valgte å ha henne hjemme et år ekstra. Har planer om å sette inn en fast sum hver måned fremover.

Skrevet

Mine har faktisk over 200.000 hver, men kontiene står i mitt navn. Har svigerforeldre som sparer....Står i mitt navn for å unngå overformynderiet eller hva det heter.

Skal brukes til utdannelse og bolig....ikke russetid ;)

Skrevet

50 000 ca. Hun har akkurat blitt tre.

Kontoen står også i mitt navn og det er jeg som skal bruke disse pengene på henne ikke hun eslv som skal bestemme hva de skal brukes til.

Det var en som spurte hvordan vi gjør det. Jeg har ihvertfall spart barnetrygd i alle år.

Skrevet

Ca 17000 kr. Han er 2 år. Han fikk det meste til dåpen, også sparer jeg 200 kr til han hver mnd.

Skrevet

000,- hehe. Men de mangler ingenting av hverken tid, kjærlighet, mat eller klær;) Jo,-hun eldste på 19 har vel lønna si og studielånet på kontoen tenker jeg. Hun er kjempeflink med penger og har tjent egne penger til det meste hun ønsker seg fra hun var 16.

Skrevet

ca 7000 kr hver tipper jeg =) Er penger fra dåp og bursdager som blir satt inn der =)

Skrevet

Min er 2år og har 10 000kr. Jeg synes det er MYE! (han har fått det meste av svigers). Jeg har ikke satt inn et øre der! Ser ingen grunn til spare i barnets navn. INGEN! Betaler ned heller egen gjeld.

Når gutta (også han i magen), ev. skal studere har de bare godt av å lære seg å leve av studielånet. Om de begynner å studere antar jeg at vi hjelper de med kjøpe leilighet, og betaler "mellomlegget" mellom en vanlig hybel og utleie av andre rom i leiligheten, og det de må betale for leiligheten i lån og husleie.

Skrevet

Vi sparer ikke noe til barna. Vi velger å betale ned på vår gjeld for da kan vi hjelpe barne senere i livet med støtte til det de skulle trenge.

Skrevet

I overkant av 30 000,-

Hun er 10 mnd. Det meste er penger fra dåpen, men setter også inn 500,- i mnd.?

Skrevet

Han er 3 år og har 40 000 kr. Dåpspenger + barnetrygd hver mnd. Dette er en bufferkonto som vi tar av når han trenger dyre ting/pusse opp rommet hans, osv.

Skrevet

Han har noe over 3000,- Noe har vi satt inn, ellers er det penger han har fått av besteforeldre.

Han er 17 mnd.

Vi hadde planer om å spare barnetrygden, men uforutsette utgifter nå fremover satte en stopper for det... Men han lider ingen nød likevel, har det han trenger.

Skrevet

Eldste: 62 000

Mellomste: 26 000

Yngste: 15 000

En tusen lapp for hver måned de er. ;)

Skrevet

Ingen konto i det hele tatt. Men her mangler de heller ingenting, og det kommer de heller aldri til å gjøre :)

Skrevet

Kun 4000 som han fikk til dåpen. Han er nå 9 år :-)

Skrevet

Null. Ingen konto. De er 1 år, 6 år, og 9 år

Skrevet

Ingenting her. Men vet svigerfar har en konto som er "hennes". Han satte inn penger til dåpen, og kommer til å gjøre det til jul og bursdager.

Hun er 8 mnd, så første jul og bursdag har ikke vært enda.

Skrevet

O, her var det mange rike barn. Min 4 åring har 4500 på kontoen.

Skrevet

mine på 4 og 7 har 0 kr på konto. Jeg ser helt ærlig ikke greia jeg altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...