Gå til innhold

Nye og moderne navn... Hva er det dummeste navnet du har hørt noen gi babyen sin?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Greit at du ikke liker navnet Lykke, men hva hadde rullestolen med saken å gjøre? ER det at barnet satt i rullestol så "tragisk" at de burde kalt henne noe "tristere" (Tristianne?) Og i tilfelle barnet haddfe havnet i rullestol etter at hun fikk navnet, burde de da ha skiftet navn?

 

Hva mener du egentlig?

 

Lykke er for øvrig veldig vakkert navn, et vennepar av meg har nettopp fårr en liten Lykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var vel ikke barnet i rullestolen som het Lykke, det var lillesøsteren, slik jeg forsto det. Navnet Lykke i seg selv er sikkert flott, det var vel mer i betydningen " først fikk vi et skadet barn, men så fikk vi et friskt barn så HENNE kaller vi LYKKE!" Den kan være litt kinkig, med mindre storesøsteren heter noe tilsvarende jublende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang Lykke og rullestoldebatten, skjønner jeg hva opprinnelige innlegger mener...

 

Jeg kom over Liahm her en dag. Jeg mener, Liam synes jeg i utgangspunktet er ille nok, men HVORFOR skal alle på død og liv slenge stumme h'er og diverse hele tiden? HVORFOR skal alle på død og liv være så himla "unike"??? Liahm blir ikke mer eller mindre unik pga en h, han må bare gå gjennom hele livet og stave navnet sitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...