Gå til innhold

Nye og moderne navn... Hva er det dummeste navnet du har hørt noen gi babyen sin?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

hørte om et par i sverige som kalte dattera si for Metallica......

de sloss lenge for å få lov til det og så fikk de søren meg vilja si til slutt.. stakkars jente........

 

(jeg mener, Metallica er dritbra band, men som navn på en person? what the deuce, lissom?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amiel

 

Mikkel (ikke ille, men etternavnet er Røw...)

 

Chanielle (sjani-ell)

 

Charles (kjarles)

 

Jack Børre

 

Embrik

 

Zoey Angelica (foreldre; Rita & Geir)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke dette en baby da,men det styggeste navnet jeg vet om er Kørner. Hva foreldrene har tenkt vet ikke jeg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange av eksemplene er gamle navn, eller relativt vanlige i andre land enn Norge.

 

Mange av navnene nevnt her er dessuten stilige! (Min helt subjektive mening det da 8-))

 

Dessuten er jeg drit lei av at stakkars Carosander blir dratt fram hver jævla gang noen starter en sånn her tråd.

Voksne folk som mobber navnene til unger og påstår at de små fortjener det fordi foreldrene deres er dumme?

 

Navnet skjemmer ingen, men mange skjemmer navnet...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha Mikkel Røw!! fantastisk!

 

Og ja... Aragon kom det fort en del av rett etter ringenes herre filmene. Vet om en. Lurer på om det finnes noen Legolas og Frodo også sa kanskje? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt sett skriver man jo Christopher, og ikke Christophpher. I det tilfelle stemmer det at en ph tilsvarer 2xF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calote... som foreldrene utrolig nok påstår at skal være heeelt logisk at uttales som Charlotte, og blir fornermet om noen spør eller uttaler feil.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Angående de i Sverige som ville kalle barnet Metallica.

Jeg tenkte på å kalle datteren min Santana. Ble nedstemt.

Eneste i familien som syns det var fint utenom meg var min far.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke en tråd startet av moren til Chaspher her for noe siden?

 

Synes teite skrivemåter ofte er mer graverende enn teite navn, da navn som oftest "vokser" på en, og blir normalt etter å ha hørt det x antall ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mira er høyt oppe må min liste. vet om noen som kalte datteren sin det, men kan være jeg ikke liker det som jente navn fordi naboens bikkje også heter det... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også på Mira som hundenavn, fordi jeg veit om flere hunder men ingen jenter.

 

Men på den andre side, om hundene dør (hvilket de har gjort) og jeg blir kjent med en Mira, blir det nok et menneskenavn.

 

Jeg greier ikke å se Bjarne som et menneskenavn heller etter Pondus-tegneserien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...