Gå til innhold

Kan jeg tippe ditt utseende/ personlighet????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14:19 29.09.2010 her

"Morroklumpen" er jeg vel kanskje på en måte. Liker godt å spøke og tulle med folk. Er glad i å reise, men elsker det vel kanskje ikke. Har ingen spesiel forkjærlighet for verken Frankrike eller Italia. Er ikke så begeistret for Mexikansk mat (liker dog tacos). Kinamat derimot er namme, nam :-)

Det eneste du virkelig traff innertier'n på er at jeg har barnehagebarn. Jobber ikke i barnehage :-)

PS: Er egentlig ikke så sur og tverr som jeg hørtes ut i mitt forrige innlegg, men har sett at mange legger inn sånne innlegg som du, og så gidder de ikke å svare. Men morro at du tar deg tiden til det da. Flink pie :-))

Skrevet

Hei og takker for svar! :-)

Vet du.... du traff veeldig godt.....!!! ;-)

Jeg er nokså utolmodig...vil nok helst at ting skal skje fort når det har blitt bestemt noe ;-)

Og er nok litt negativ, har vanskelig for å stole på folk... dette kommer av 8 års daglig mobbing på skolen, og har i tilegg flere ganger dei siste åra opplevd løgner pga. missunelse!

Dette fordi vi har fått mange barn , er gift med en snill mann, og i tillegg har en kropp som nokså mange i tjue og tredve åra missunner meg selv om jeg altså er 43....;-) Dette er det maange andre som har fortalt meg! :-)

Skal prøve å være litt mere positiv! :-)

Klem! :-)

Skrevet

Ja, nå er jeg spent :)

Skrevet

Prøv i vei, dette kan bli spennende :-)

Skrevet

Nina 20.11.71. Hvordan ser jeg ut og hva er mine personlighet?

Skrevet

24.09.91 =)

spennende å se om du treffer=P

Skrevet

29.11.83

Jeg ser alltid disse trådene så sent og blir aldri tatt med, håper jeg gjør det nå! :) :) Venter spent :)

Skrevet

Kunne vært spennende :)

Jeg er født 15.05.76

Skrevet

Ikke helt feil den gjettinga nei :) Men jeg kom på at jeg har bildet av meg på profilen her så utseende er vel ik så vanskelig å gjette seg til da ;)

Skrevet

kan du ta meg også?? jeg har aldri blitt "spådd" før! :( hadde vært gøy..

221289

Skrevet

Oi, faktisk mye som stemmer! Alt i første avsnitt stemmer, men jeg har mørkt hår både fra fødselen av og nå. Ikke krøller, men litt fall.

Og det siste er litt freaky! Ja, jeg ble gravid for kort tid siden, men mistet dessverre.

Ble litt imponert jeg nå! :)

Skrevet

Oi, faktisk mye som stemmer! Alt i første avsnitt stemmer, men jeg har mørkt hår både fra fødselen av og nå. Ikke krøller, men litt fall.

Og det siste er litt freaky! Ja, jeg ble gravid for kort tid siden, men mistet dessverre.

Ble litt imponert jeg nå! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...