Gå til innhold

Kan jeg tippe ditt utseende/ personlighet????

Anbefalte innlegg

Skrevet

10.11.78

Lurer på om du begynner å bli litt bekymret for fremtiden? Vet ikke om du har en spesiell grunn for det, eller om du begynner å merke at du forandrer deg litt?

Om du er bekymret for helsa, så tror jeg du skal ta det helt med ro.

Har det nylig skjedd noe trist rundt deg? Noen som har gått bort?

Lurer på om du har litt kort hår? liksom rett under ørene nesten, litt fall eller krøller. lurer på om du egentlig er ganske lys i håret, muligens kommunegrått, men at du farger det mørkere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

23.09.1989

Du er da en bekymret ung jente. Tror dette handler om barneønske. Dette er noe du må slutte å tenke på, og kanskje du skal begynne å sykle mer? Vet ikke hvorfor det, men det falt meg inn. Tror du kan ha godt av en ferie.

Du er ganske spedbygd. Men likevel er du i god stand. Du er veldig aktiv.

Ang graviditet, så lurer jeg på om kanskje allerede er det? Hvis ikke er det nær.

Skrevet

Gjesp.

Du er en skeptiker, du tror igrunn ikke på så mye, du kjeder deg lett, og liker å gjøre narr av folk som skriver innlegg.

Du er egentlig en av dem som skriver flest innlegg her inne på forumet, men du liker å late som du ikke bryr deg.

Skrevet

Alva

Jeg lurer på om du er mørk, muligens ganske brun i huden og. Tror du blir fort brun om sommeren. Gode pigmenter i huden:)

Du har 1 eller 2 barn. Jeg tror du kommer til å få 3 til sammen.

Du bor i et rødt hus. lurer på om det er et lite "uthus" og, muligens lekestue

Du er en omsorgsfull person, glad i dine nærmeste, og setter pris på gode samtaler.

Skrevet

hera83

Du er en av dem som kanskje liker seg best hjemme. du elsker å være med familien. Og du er kanskje litt skeptisk når det kommer til nye ting. Du er ikke den som prøver ut ny mat. og du liker å holde deg til det trygge, liker å ha rutine på ting.

Du er lys i huden, og har litt krøller i det lyse håret ditt. Lurer på om du har farget det? at du nå er mørk?

Har du nylig blitt gravid?

Skrevet

Superglad

Du er ikke veldig glad i stillhet. du elsker at det skjer ting rundt deg.

Du er ikke den som stikker først fra festen, og du er ikke den som demper stemningen. Du er rett og slett et must i selskaper og festlige lag.

Tror du er et naturlig midtpunkt, vet ikke om det er ubevisst?

Du er ganske slank, har mørkt hår.

Lurer på om du nylig har opplevd noe litt trist?

Skrevet

Du som ikke ønsker å legge igjen spor.

Det er vel egentlig du som er morroklumpen av oss?

Du har sansen for det livet har å by på. Du elsker å reise, du elsker smakfull mat. Du har en spesiell forkjærlighet til frankrike, muligens Italia. Du liker mexikansk mat (fornorsket)

Du har barnehagebarn? Enten det, eller så jobber du i barnehage selv?

Skrevet

Jeg har mørkt hår og blir fort brun ja, og bodde i et rødt hus før (uten uthus/lekestue), og personligheten stemmer bra. Veldig glad i å snakke med andre mennesker :-)

Du bommet litt på antall barn, de fire hjertene mine er et for hvert av mine skjønne barn :-)

Skrevet

Kine

Du er litt "annerledes", du liker å skille deg ut, og du liker at andre legger merke til det.

Du har en fin sangstemme, men jeg tror ikke du har fått sjansen til å vise det enda?

Du er litt "stor" over baken, men ellers er du kanskje slank.

Mørkt hår, og ganske kort på ene siden?

Skrevet

04.03.75

Hva finner du ut om meg mon tro?

Skrevet

Wenche

Lurer på om du tiltrekkes av samme kjønn? Jeg sier ikke at du har kvinnelig kjæreste eller noe sånt, men mulig du har vært litt i tvil?

Du er mørkhåret, og ikke så veldig høy. Middels høy tror jeg.

Du er spedbygd, men likevel ser du ganske godt trent ut.

Usikker på deg selv, men egentlig god selvtillit.

Skrevet

lille M prøver på nr 2

Du er ei livsglad jente.

Mellomblondt hår. Har du litt fregner på nesa?

Blålige øyner, mulig de er litt grønt i og?

Du har en veldig omsorgsfull mann, men jeg lurer på om du kan være litt usikker på ham i blant? Dette er noe du virkelig bør slutte med, jeg tror han er veldig familiekjær, og jeg tror ikke han kunne funnet på å gjøre noe for å såre deg:)

Han får jeg inn som ganske høy, mulig han er mørkhåret? Han jobber med noe innen økonomi?

Skrevet

Tiltrekkes ikke av samme kjønn, og har heller aldri vært i tvil. er 1.78 høy , så er høy :-p

Jeg er godt trent, men formfull (altså rympe, bryst og hofter følger med).

Mørkhåret stemte :-)

Artig var det nå uansett :-D Takk for at du så!

Wenche

Skrevet

05.02.1984

Du er en ganske sta person, du er vant til å få viljen din, og får du den ikke, så blir du ganske irritert.

Tror nok du bør prøve å roe deg litt ned når det gjelder staheten din. den kan være positiv på mange områder. men når det gjelder familieliv og barn så syns jeg det bør komme frem litt mer av den vennlige og tålmodige siden din:P

Du er veldig omsorgsfull, og du kommer lett i kontakt med nye mennesker.

Du er litt "rocka" i stilen, men likevel er du ikke en som skiller deg veldig ut. Du faller ofte for litt tøffe menn, dem som kanskje ikke er så veldig bra for deg. men jeg tror du har funnet den rette nå. Han er litt av begge deler tror jeg. Veldig omsorgsfull og familiekjær, samtidig som han kan være litt "badboy".

Skrevet

Livsglad jente ja, mellomblondt hår har jeg vel og grønne øyne. Har også en veldig omsorgsfull mann men er overhodet ikke usikker på ham (var det nok tidligere men det var min egen usikkerhet og ikke noe med han å gjøre egentlig) Han er bare 180 høy, men ettersom jeg er bare 157 blir han jo veldig høy i forhold til meg da.. Han jobber ikke innen økonomi men er bygningsingeniør..

Synes det stemte nokså bra da egentlig! Godt jobba!

Skrevet

Du burde jo svare de som har spurt først..... Ikke glemme folk....

Skrevet

11.05.67

Var ikke meningen å hoppe over deg:)

Du er litt utolmodig. du hater å tape, og du er litt negativ til livet i blant.

Du er kanskje litt negativ generelt. Men ting blir ofte mye bedre enn du først hadde forventet.

Du er egentlig en person som folk ser opp til, den eneste som har noe negative tanker om deg, er deg selv. så slutt med det:)

Du er en flott jente/ dame. Veldig attraktiv, og ganske sporty!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...