Gå til innhold

Kan jeg tippe ditt utseende/ personlighet????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger et eller annet som kan knyttes til deg.

Enten fødselsdato, navn eller kallenavn.

Gjør dette mest for morro, og kan ikke love at jeg får rett.

Takk på forhånd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne vært morsomt, men er vel ikke så vanskelig å finne deler av personligheten min når jeg signerer med nick. Bare deler da, for jeg fremstår visst ganske anderledes her inne enn IRL. Håper det holder med nick (kallenavn?)

Skrevet

Gjerne det. Født 25.08.83 og kallenavnet ser du her.

Skrevet

hvorfor kunne du ikke signert med anonym da, og satt opp fødselsdato? herlighet du bare MÅ du .. kan du ikke bare stikke alva med 4 hjerter.. jesus

Skrevet

Hvorfor skulle jeg stikke? Fordi jeg irriter deg? Vil ikke signere anonymt, akkurat som at du vil signere anonymt. Er en smakssak.

Skrevet

gid a meg..

lurer på hva lidelsen din er

Skrevet

ditto

(siden jeg er i det barnslige hjørnet i dag)

Skrevet

tror ikke det bare er i dag du er barnslig desverre..

Skrevet

Jauda. Hadde vært kjekt om du gadd å svare også HI.

Morroklumpen du!! :-( Gidder ikke å legge igjen et spor slik at du kan "tippe mitt utseende/personlighet".

Skrevet

Takker for komplimenten :-)

Skrevet

13.06.85

Lyshåret, halvlangt, ganske slett, men du kunne ønske deg litt krøller/fall

Tror du er en hjemmekjær person, men likevel liker du å ha det gøy med venninner.

Skrevet

Kosedyret

Mørkt hår, litt krøller/ en del fall i håret.

Brune øyne og kanskje litt for mye rundt mageområdet. Dette er noe som plager deg mer enn nødvendig. Tror ikke det er noe spesielt mye, men at du går rundt å irriterer deg over det?

Skrevet

jeg har akkurat farget håret mørkt, men er lys. halvlangt hår! Jeg har alltid ønsket meg krøller, har faktisk akkurat investert i en dyr krølltang!! jeg elsker å være hjemme, men når jeg først får ræva igir, koser jeg meg med venner og ;)

flink du!!!! hjelp..

Skrevet

Batman

Lurer på om du er litt skeptisk?:P

Men jeg får deg inn som en veldig nyskjerrig person. Du later ofte som du ikke interreserer deg for nye ting, men innerst inne kribler det. du elsker utfordringer.

Får deg opp som litt guttete. Mulig jeg blir påvirket av "batman". men tror du er det uansett.

Briller?

Skrevet

Bommet på de brune øynene....resten var du heldig med ;-)

Skrevet

17.12.83

Du er en luring, vet ikke hva jeg legger i det. men får deg inn som en skøyeraktig person. Man vet aldri helt om du er seriøs, eller om du er i det spøkefulle hjørne. Tror dette er noe du må prøve å bli litt mer oppmerksom på, du kan ofte bli missforstått!

Lurer på om du enten er gravid, eller om det er veldig nær. For får deg opp med masse barn rundt deg, og egentlig en liten kul på magen. Mulig du jobber i barnehage? men tror mer det er dine egne barn jeg ser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...